Jeśli to jest Twoja pierwsza wizyta na naszym forum, pamiętaj sprawdź listę najczęściej zadawanych pytań FAQ . Zapraszamy do zarejestrowania się
Z uwagi na kłopoty wbudowanej "szukaczki" zalecamy korzystanie z narzędzia alternatywnego, wyszukiwarki google.
Istnieje kilka sposobów korzystania z narzędzia, najprostsze z nich to:
1. Rozbudowana wyszukiwarka Kolaj-a: http://maciejko.net/cbsearch/
W okienku wpisujemy szukaną frazę a w rozwijanym menu poniżej wybieramy całe forum lub też konkretne podfora.
Szukać możemy na całym forum, tylko w tytułach wątków lub też tylko w postach konkretnego użytkownika. Narzędzie umożliwia również wyłączenie z wyników wyszukiwania tematyki ślubnej.
2. Bezpośrednio przez google http://google.pl
w celu wyszukiwania informacji na CB wpisujemy: szukana_fraza site:canon-board.info - wyszukiwanie w tytułach i treści postów
lub: allintitle: szukana_fraza site:canon-board.info - wyszukiwanie wyłącznie w tytułach
Istnieje też możliwość bezpośredniego wyszukiwania googlem, ograniczonego do poszczególnych forów i działów. Aby znaleźć coś w konkretnym dziale konstruujemy zapytanie w następujący sposób: "Canon Board > nazwa_forum > nazwa_działu" "szukana_fraza" site:canon-board.info
np.: "Canon Board > Sprzet Cyfrowy > Canon dSLR" "7D" site:canon-board.info
3. Za pomocą wtyczki do przeglądarki internetowej, którą możemy pobrać w tym wątku: http://canon-board.info/showthread.php?t=22036
Chcą ograniczyć wyszukiwanie do tytułów wątków wpisujemy. allintitle: szukana_fraza
Wyszukiwanie ograniczone do tytułów wątków działa jak wyżej lecz nie wpisujemy już oczywiście "site...."
Wbudowana wyszukiwarka przyjmuje obecnie zapytania złożone z 5 lub więcej znaków i nie zawierające znaków typograficznych ("-" "/" itp.). Znajdzie więc wyniki dla zapytania "plecak", "teleobiektyw" czy "1200L" ale dla "600D","70-200/2.8", "24-70"czy "35/2" już nie.
Forum Canon-Board.info jest własnością prywatną. Decyzje Właściciela Forum są ostateczne.
Celem serwisu i forum Canon-Board.info jest wymiana doświadczeń i gromadzenie wiedzy z zakresu fotografii,zarówno techniki fotografowania jak i dot. sprzętu, w szczególności sprzętu fotograficznego marki Canon.
Zasady Forum
Wypowiedzi na Forum należy konstruować z zachowaniem ogólnie przyjętych zasad dobrego wychowania. Naruszenia nie będą tolerowane. Nie zezwala się na publikowanie materiałów (linki, zdjęcia, treści) o treści wulgarnej, sprzecznej z prawem lub mogące wywoływać spory, polemiki , działania, na tle religijnym, politycznym czy światopoglądowym.
Pisząc nową wiadomość - sprawdź czy wnosi ona coś do dyskusji oraz czy nie odbiega ona od tematu wątku. Niemile widziane jest pisanie postów w stylu "zgadzam się" i koniec lub powtarzanie argumentów.
Zanim założysz nowy temat, sprawdź w wyszukiwarce, czy nie był on już wcześniej poruszany na forum. W 90% przypadków był. Jeśli masz pytania związane z takim tematem, dopisz nowego posta do istniejącego wątku (o ile już nie ma w nim na nie odpowiedzi).(Z uwagi na ograniczenia techniczne wbudowanej wyszukiwarki Forum, alternatywnie proponujemy używać wyszukiwarki Google z komendą
"szukana_fraza site:Canon-Board.info")
Zakładając wątek nadaj mu tytuł, który dobrze podsumuje jego treść. Jeśli masz pytanie dotyczące obiektywu/aparatu, to podaj jego nazwę i zaznacz na czym problem polega. Nie jest mile widziane pisanie postów pod tytułem: "Pomocy", "Nie działa", "Co kupić?".
Należy przestrzegać tematyki na poszczególnych forach. Mam nadzieję że tematyka poszczególnych
forów jest dość jasna i proszę o jej przestrzeganie. Pisanie w nieodpowiednich miejscach powoduje dodatkową pracą dla moderatorów.
Ortografia - każdy piszący na forum powinien dokładnie sprawdzić pisownie przed wysłaniem posta. Zwracanie uwagi innym użytkownikom na ich błędy ortograficzne może odbywać się jedynie przez przesyłanie prywatnej wiadomości do użytkownika lub zaraportowanie posta do moderatorów. Należy unikać niechlujnego pisania wiadomości. Jeżeli szanujesz czas i wiedzę innych użytkowników Forum i chcesz od nich otrzymać odpowiedź, zadbaj o schludny i poprawny ortograficznie wygląd swojej wiadomości. Moderatorzy mają prawo poprawiać błędy w treści posta i przyznawać ostrzeżenia za rażące naruszenia niniejszego punktu. Dopuszczamy pisanie bez polskich liter.
Nie mile widziane jest odsyłanie do archiwum bez podania linka do odpowiedniego wątku.
Reklama na forum.
Dopuszczalne jest reklamowanie działalności fotograficznej tj. usług fotograficznych, wykonywania fotografii.
Wszystko co jest przeznaczone DLA fotografów uznawane jest za działalność komercyjna (np. warsztaty, albumy, odbitki, cały sprzęt fotograficzny).
Zasady reklamowe uregulowane są szczegółowo w odpowiedniej sekcji FAQ 'Zasady reklamy i działalności komercyjnej' które stanowią załącznik do niniejszego regulaminu.
Oferty sprzedaży/kupna sprzętu należy umieszczać jedynie w odpowiednim podforum zgodnie z zasadami Działu Giełda. Użytkownicy naruszający zasady działalności komercyjnych będą odpowiednio ostrzeżeni/ukarani, a ich wpisy usunięte.
Prezentowane zdjęcia muszą mieć rozmiar do 1280 pikseli w poziomie i do 900 pikseli w pionie.
Dostęp do forum z bramek internetowych może być niemożliwy z przyczyn technicznych - dla ograniczenia dostępu "anonimom" lubujących się w nagminnym łamaniu Regulaminu Forum. Zakładanie kolejnych użytkowników w celu ominięcia nałożonych ograniczeń na użytkownika (blokada tzw. Ban czasowy lub stały) skutkować będzie blokadą na numer IP.
Zasady porządkowe
Moderatorzy mają prawo ostrzegać w przypadku naruszenia ww. zasad lub netykiety oraz zablokować możliwość wypowiadania się na forum (czasowo lub stale) w przypadku poważnych/powtarzających się przypadków łamania regulaminu przez użytkownika. Administrator ma prawo zablokować konto użytkownika w przypadku rażącego naruszenia regulaminu. Administrator forum nie usuwa kont "na życzenie".
Posty i wątki naruszające regulamin, prawo lub dobre obyczaje będą edytowane, przenoszone lub kasowane przez moderatorów. Moderatorzy nie usuwają postów, ani nie zamykają wątków "na życzenie", tak więc proszę się dwa razy zastanowić zanim się coś napisze.
Zastrzeżenia co do decyzji i działań Moderatorów należy zgłaszać w pierwszej kolejności poprzez prywatną wiadomość do danego Moderatora. Kolejnym krokiem jest link 'Kontakt' na dole strony Serwisu do Właściciela forum ? użytkownik fomag . Moderatorzy nie mają prawa zmieniać decyzji innych moderatorów.
2014.10.12 - zmiana dot. działań komercyjnych; patrz też tutaj: http://www.canon-board.info/faq.php
2017.12.01 - zmiana pkt 9. dotycząca dopuszczalnych rozmiarów zdjęć, od teraz można 1280 x 900 pikseli.
Warto zaznaczyć, ze jest to wątek Canon-Foto-Klubu, więc raczej powinno się unikać ogłaszania spotkań organizowanych tylko dla wybranej grupy składającej sie z kilku osobowości. Na przyszłośc - Jak ktos ma taki pomysł to niech roześle go tylko tym zaufanym osobą, a nie podsycać atmosfere i podkreścać ze to tylko dla 6 wybrańców. Nie zrozumicie mnie zle, ale ja to tak odebrałem i to moje skromne zdanie.
'Powiewa' mi to czy będe mógł w nim uczestniczyć czy nie, choć warto by było na pewno, ale troche mija się to wszystko z celem. I wiem, że bez sensu jest tam brac np. 20 osób zwłaszcza, że mamy doswiadczenie z poprzedniego pleneru i wiadomo jakie mogą być tego "konsekwencje"... Zreszta kilka/naście watków przed, ktoś słusznie poruszył kwestię odpowiedzialnosci i bezpieczeństwa na ruinach i z tym się całkowicie zgadzam.
Preferuje juz tak oficjalnie zakończyć temat "Pleneru Virtuoz'a".
"...Bo tak, to do niczego nie dojdziemy..."
Virtuoz: Nie to, że mam do twojego pleneru jakieś zastrzeżenia, czy pretensje do Ciebie. Nie. Nic takiego.
Warto zaznaczyć, ze jest to wątek Canon-Foto-Klubu, więc raczej powinno się unikać ogłaszania spotkań organizowanych tylko dla wybranej grupy składającej sie z kilku osobowości. .....
Czy pisanie w tym wątku przez kilka osobowości co mają inne zdanie nt. C-F-K i w dodatku nie są i nie będą członkami tego stowarzyszenia też jest zabronione?
Mnie się wydawało, że to miejsce dla dogadania wspólnych wyjazdów i temu podobnych. Jeśli jest inaczej to przepraszam. Też się tu nie będę odzywał.
Każdy plener JEST PRYWATNY - przynajmniej w pewnym stopniu. Jeśli, tak jak to zrobiłem jakiś czas temu, ogłaszam że się wybieram do Zatonia i mogę zabrać trzy osoby to jest raczej naturalne, że zabieram osoby mi znane a nie gościa z bejsbolem i wykrywaczem metalu. Virtuoz dość jasno określił warunki jakie stawia uczestnikom i zupełnie nie wiem o co się jaśniepaństwo czepiają. Ktoś chce niech se sam organizuje plener jeśli warunki Virtuoza nieodpowiadają.
Czytając to wszystko miałem mieszane uczucia co do tego. Zostawię to bez komentarza. Wolę być osobą bezstronną. Choć jeśli jest możliwość to z chęcią skorzystałbym z możliwości wyjazdu
Czytając to wszystko miałem mieszane uczucia co do tego. Zostawię to bez komentarza. Wolę być osobą bezstronną. Choć jeśli jest możliwość to z chęcią skorzystałbym z możliwości wyjazdu
No to przywieź wujkowi Pawłowi pól literka i możemy jechać :-D
No to wujek niech chwilke poczeka, ten weekend nie dam rady (sobota - jestem w studio u Piotra, a w niedziele będzie chyba Migawka). Tak więc poczekajmy jeszcze troszkę
He he Panowie i Panie .... wiecie co to znaczy przedwiośnie, depresja itp. ? Słoneczko poświeci pogoda się zrobi wszyscy zaczną zdjęcia robić, a nie wyrażać opinie które to ani ciekawe ani wnoszące coś ciekawego do życia ...
p.s. ja jestem na razie trochę na aut bo druga połowa firmy pojechała do sanatorium i mam wszystko sam na głowie ...
hmmmm.... słoneczko dziś zaświeciło i zaczęła się momentami zwykła pyskówka, tylko po co? po pierwsze nie jest to wątek li tylko dla CFK, ale dla każdego kto ma coś sensownego do powiedzenia, nawet i o dupie Maryni, to że jedni popierają klub a inni nie, nie wydaje mi się aby stanowiło to problem, choć dla niektórych stanowi i to dośc poważny. Środowe spotkania są u Piotra i to On jako gospodarz ustala zasady, wszyscy są mile widziani i obrażanie się mówiąc że więcej się nie pojawię, hmmmm, kapkę dziecinne to. Jeśli ktoś załatwia plener, ma pomysł, załatwia miejsce... gdzie nie powinno być więcej osób, gdzie ten ktoś bierze za to odpowiedzialność.... uszanujcie to a nie zaraz wieszacie psy.
wybaczcie lekki chaos w wypowiedzi, ale szlag mnie trafia gdy dorośli ludzie zachowują się jak dzieci.
Czy pisanie w tym wątku przez kilka osobowości co mają inne zdanie nt. C-F-K i w dodatku nie są i nie będą członkami tego stowarzyszenia też jest zabronione?
Nie napisałem , ze zabronione, a dokładniej to zupełnie co innego miałem na myśli...
ale,
Nie chcę nawet tłumaczyć, i ciągnać tego dalej, bo temat uważam ze nieco bez sensu, a jeszcze bardziej głupszym zachowaniem bedzie ciągniecie tego przez nastene 8 stron... Odpuśćcie .
Proponuje zmienic temat, może podyskutujemy co można by zrobić w srode ze zdjeciami które każdy ma przynieśc. Jakieś pomysły?
Komentarz