trochę się zmieniło, lecz dalej jest dużo ciemniejsze i ten fiolet.. Jest go mniej lecz dalej jest
trochę się zmieniło, lecz dalej jest dużo ciemniejsze i ten fiolet.. Jest go mniej lecz dalej jest
5d mk2,20d, 24-70 f2,8 L, 50 f1,4 , 70-200 f4 L
W Color Management Profiles włącz "preserve embeded profiles" - masz całkiem wyłączony Color Management - to BARDZO ŹLE[/QUOTE]
hmm w PS ? nie bardzo rozumiem gdzie tego szukac
5d mk2,20d, 24-70 f2,8 L, 50 f1,4 , 70-200 f4 L
Nie sieję teorii spiskowych, ale IMO tinta jest ciut za duża w prawo, czyli w fiolety
Mogę zrobić screen z C1PRO i LR, gdzie widać to doskonale. Doskonale wychodzi zafarb, gdy podnosi się kontrast.
oj, nie oczerniam Adobe, dziękuję Bogu, że jest Adobe i ich produkty![]()
Może mają inny gust niż mój i IMO mam dominantę fioletu
. Tak przy okazji sprawdzę management kolorów :P
dobra, zaktualizowałem ACR. W LR zmieniły się pozycje w Camera Calibration. Przy defaultowym Adobe Standard jest już wyśmienicie!!!
jeśli jpg jest jotpegiem zapisanym w opcji RAW + JPG, to różnica (oczywiście IMO) pomiędzy RAW a JPG wynika z różnic pomiędzy odrawiaczem aparatu a ACR. Jeśli zjedziesz na RAWie z tintą ciut w lewo, to powinieneś uzyskać podobne kolory jak na jpgu.
Mama Mia! :-) Co ma do rzeczy "podgląd RAWa". Przecież to NIC NIE OZNACZA. Podgląd RAWa jest adekwatny do ustawień w ACR i tyle. Nic więcej. Jak jest ustawiony zły WB to... nic nie pomoże. Mocno polemizował bym z tym, że na screene gasterka jest dominanta zieleni. A jego monitor jest oprofilowany? A jak to wyświetla? A jak on to zapisałe? z jakim profilem?
@gasterek - nie oczekuj, że ACR zrobi coś sam ZA CIEBIE. Tam też trzeba trochę poustawiać. Na defaultowych ustawieniach to... nic nie daje.
Janusz,
Old enough to know better - but I do it anyway.
Dziękuje Janusz za pomoc
lecz szkoda że problem dalej nie rozwiązany
![]()
5d mk2,20d, 24-70 f2,8 L, 50 f1,4 , 70-200 f4 L