Strona 6 z 24 PierwszyPierwszy ... 4567816 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 51 do 60 z 239

Wątek: Foto-net i ceny wirtualne

  1. #51
    Zablokowany
    Dołączył
    Jul 2007
    Posty
    182

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez MMM Zobacz posta
    "Niska piłka" to nie tylko ukryte koszta. To cały scenariusz wciągnięcia klienta do zakupu przez pozornie niską cenę.
    http://www.instytut-perswazji.pl/art...-niskich-pilek
    Wiesz, chyba tylko ktoś niespełna rozumu za przeproszeniem zrobił by coś takiego w polskim internecie. Taki sklep natychmiast został by naznaczony, doskonale zdaję sobie z tego sprawę. W tej chwili jasno w karcie widnieje, że obiektyw nie jest dostępny anie w podanej cenie ani żadnej innej, żadnemu klientowi nie zaproponowano innej ceny. Więc bez związku. Ja czytałem definicje:
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Niska_pi%C5%82ka
    to bardzo nieuczciwa praktyka.

  2. #52
    Pełne uzależnienie PREMIUM member Awatar MMM
    Dołączył
    Mar 2006
    Miasto
    Warszawa
    Wiek
    47
    Posty
    4 250

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez foto-net Zobacz posta
    Wiesz, chyba tylko ktoś niespełna rozumu za przeproszeniem zrobił by coś takiego w polskim internecie. Taki sklep natychmiast został by naznaczony, doskonale zdaję sobie z tego sprawę. W tej chwili jasno w karcie widnieje, że obiektyw nie jest dostępny anie w podanej cenie ani żadnej innej, żadnemu klientowi nie zaproponowano innej ceny. Więc bez związku. Ja czytałem definicje:
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Niska_pi%C5%82ka
    to bardzo nieuczciwa praktyka.
    Dobra, szkoda czasu na tą dyskusję. Naprawdę nie mam ochoty znowu dać się wkręcić w jakieś przepychanki i przerzucanie definicjami. Czekam na obiektyw. Jeśli go dostanę w rozsądnym czasie i zamówionej cenie to od razu w tym wątku to napiszę.

  3. #53
    Zablokowany
    Dołączył
    Jul 2007
    Posty
    182

    Domyślnie

    [QUOTE=MMM;726644]Jakie to ma odniesienie do znikającego towaru opisanego w pierwszym poście http://www.canon-board.info/showpost...82&postcount=1 ?[QUOTE]

    https://foto-net.pl/sklep/pokaz_karte.php?idt=21357
    a gdzie coś zniknęło? jest tylko nowa informacja. Cena się pojawi w środę po dostawie. Podobnie jak przy kilku innych produktach.

    Cytat Zamieszczone przez MMM Zobacz posta
    oraz do
    "4. Czy sklep oferuje towar czy tylko cenę?
    Wiele sklepów "wiesza" ofertę i nie jest potem w stanie sprowadzić danego towaru w rozsądnym czasie lub w ogóle nie ma takiej możliwości. Tyczy się to szczególnie sklepów pozycjonujących się na portalach porównywarek cen - chcąc robić wrażenie tanich sklepów konfrontują oferty z których nie są w stanie się wywiązać. Realnie realizują zamówienia na mniej niż 90% oferowanych produktów."
    Nie na temat, towar jest, tylko mniej niż popyt, produkt w promocji. realizujemy powyżej 85% zamówień, pozostałe nie są realizowane z rożnych względów. Nie widzę celu wieszania cen bez pokrycia. Przecież to sam kłopot potem.

    Cytat Zamieszczone przez MMM Zobacz posta
    Podaj cytat... albo nie pisz więcej takich głupstw :-)
    Nie będę wracał do spraw np. Twoich ataków z tematu Sigmy 50/1.4 i ostrzenia oraz pisania poradników jak zrobić w trąbę SPC i wypożyczać za darmo obiektywy. I kilku innych. Nie od dziś i nie tylko my wiemy, że jesteś osobą konfliktową. Ma to swoje skutki. Gdybym miał czas to bym odnalazł kilka wątków w tym zapewne taki w którym zarzekasz się, ze nic u nas nie kupisz.

    Cytat Zamieszczone przez MMM Zobacz posta
    No to stara i śmieszna bajka o straszeniu sądem, jak widzisz nikt się ciebie nie boi.
    Kolego MMM miałem na myśli rozmowę telefoniczną, podałem kontakt i informaje. Dzwonię, wyjaśniam, bądźmy poważni. W internecie wszyscy jesteśmy poniekąd swobodni, zwykle rozmowa wiele wyjaśnia.

  4. #54
    Pełne uzależnienie PREMIUM member Awatar MMM
    Dołączył
    Mar 2006
    Miasto
    Warszawa
    Wiek
    47
    Posty
    4 250

    Domyślnie

    Dobrze, Panie Irku, wszystko jest jasne, nie będziemy się tu kłócić. Czekam na obiektyw.

  5. #55
    Uzależniony Awatar Selena
    Dołączył
    Feb 2008
    Miasto
    Małopolska
    Posty
    502

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez aptur Zobacz posta
    Widzicie podejrzanie niską cenę na obiektyw, więc czy to naprawdę wielki problem chwycić za telefon i dowiedzieć się u źródła czy faktycznie macie szanse kupić ten sprzęt w tak dobrej cenie?
    Podpisuję się pod tym obiema rękami.
    Kupiłam 100L Macro IS w cenie poniżej 3.500 zł z wysyłką. Cenie, którą wszyscy zgodnie uznali za nierealną ( wątek o 100L). Wyszukane przez Ceneo lub cos podobnego. Tel. do sklepu z najniższą ceną - zero kontaktu, więc odpadł w przedbiegach. Kolejne dwa tel.- super kontakt, gwarancja ceny więc wybrałam ten, który był bliżej.

    Finał:
    -obiektyw dostałam w cenie zamówienia,
    -termin deklarowany 6-7 tyg., - faktyczna realizacja 14 dni od dnia zamówienia
    -świetny kontakt i podejście do klienta

  6. #56
    Pełne uzależnienie PREMIUM member Awatar MMM
    Dołączył
    Mar 2006
    Miasto
    Warszawa
    Wiek
    47
    Posty
    4 250

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Selena Zobacz posta
    Podpisuję się pod tym obiema rękami.
    A ja się obiema nie podpisuję bo to by oznaczało akceptację faktu że cena wywieszona na stronie sklepu nie oznacza tak naprawdę nic i zmusza klienta do tracenia czasu i pieniędzy na telefony.

  7. #57
    Zablokowany
    Dołączył
    Jul 2007
    Posty
    182

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez vit Zobacz posta
    bardzo dobra informacja, ale czemu tylko do 27.10.2009
    Ponieważ do tej daty zeszły zamówienia które pokrywają ilość w dostawie środowej. Zakładam jednak, że cześć oczekujących jak zawsze zrezygnuje oraz, że nadwyżka na ew. wymiany będzie możliwa do sprzedaży, zawsze zostawiam 2-3 sztuki na ew. wymiany.

    Cytat Zamieszczone przez vit Zobacz posta
    przeciez wprost zakladacie wlasna "zla wole", za ktora nie zamierzacie poniesc konsekwencji, czy cos opatrznie rozumiem???
    Ale gdzie ta zła wola? Zakładamy, że ją nam ktoś zarzuci, jak pisałem ludzie
    mają różne wyobrażenia o handlu w internecie.

    Cytat Zamieszczone przez vit Zobacz posta
    po co zaraz zakladac zla wole uzytkownikow forum czy publicznie przepraszac, no chyba za termin dostawy, jezeli aktualnie nie macie na stanie => napiszcie maila, ze dostarczenie sie opozni, podtrzymujecie cene
    No cóż, założenia takie w 100% zwykle się potwierdzają a przepraszamy ponieważ tego wymaga kultura, za co? Mamy za co, nie dla wszystkich wystarczy, nie jest to co prawda nasza winą ale dobrym obyczajem jest powiedzieć: przepraszamy, otrzymaliśmy zbyt mało produktów, zainteresowanie przerosło oczekiwania, w stosunku do dostawy. Mimo, że wszelkie informacje podawaliśmy przepraszamy bo tego wymaga kultura.

    Cytat Zamieszczone przez vit Zobacz posta
    to chyba nie problem klienta, sprzedacie wieksza partie bez marzy, dolozycie troche
    dlaczego nie mielibyscie "zaplacic" utrata zarobku za wlasna wpadke?
    wowczas na weekend bedziecie wylaczac niedoskonaly system zakupowy a nikt na forum nie bedzie was "szkalowal"
    Ale za jaką wpadkę? Przecież warunki zakupów są jasno opisane. W momencie gdy np. przez weekend zachodziły zamówienia na ten produkt klienci mieli nawet jasny opis: "zapytaj o dostępność". Czy to taki problem zadzwonić i zapytać? ten komunikat pojawia się automatycznie gdy ilość zamówień przekracza stan backorederów, cena się nie zeruje gdyż bardzo rzadko mamy przypadki tak gwałtownego wzrostu cen czego nie zakładają nasze systemy elektronicznego przetwarzania danych (zresztą nie wiadomo na jaką cena się zmieni), dlatego sa stosowne wpisy w regulaminie będącego załącznikiem do umowy K/S.
    Zwykle klienci nie czytają umów tylko bazują: "super cena, niech spróbują mi nie wysłać to ja im pokażę." Nie widzę też powodu by cokolwiek komuś dofinansowywać dlatego, że wydaje mu się, że tak być powinno, że mamy taki obowiązek (co jest zresztą bzdurą) lub z jakiegokolwiek innego powodu poza umową lub KC.
    Właśnie prze 15 minutami rozmawiałem z kimś z forum, który złożył zamówienie i usiłował na mnie wymusić przeniesienie zamówienia na początek kolejki oczywiście szantażując wygłoszeniem stosownej opinii w efekcie dopłatą. To są bardzo nieprzyjemne rozmowy gdzie nie trafiają żadne argumenty. W takich sytuacjach postępujemy bardzo restrykcyjnie i co oczywiste realizujemy zam. w kolejności aby nikt nie miał pretensji, że ktoś sobie coś załatwił. Cały proces jest dokumentowany dla ew. kontroli, mam tez zamówiony audyt. Zdaję sobie sprawę, że takie sytuacje nie są komfortowe ani dla nas ani dla Was, dlatego poświęcam im sporo czasu. Jak widać.

    Irek

  8. #58
    Pełne uzależnienie Awatar aptur
    Dołączył
    Oct 2005
    Posty
    3 837

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez MMM Zobacz posta
    A ja się obiema nie podpisuję bo to by oznaczało akceptację faktu że cena wywieszona na stronie sklepu nie oznacza tak naprawdę nic i zmusza klienta do tracenia czasu i pieniędzy na telefony.
    Nie popadajmy w skrajności. Ja też bym chciał aby wszystkie ceny w sklepach internetowych były zawsze aktualne. Jednak przy tak dużej ilości towaru i charakterze sprzedawanego asortymentu, gdzie sporo rzeczy ściąga się na zamówienie takie pomyłki czy brak aktualizacji ceny jednak się zdarzają. Przecież sam nie miałeś żadnych wątpliwości, że cena jest nierealna a i tak zamówiłeś towar

  9. #59
    Uzależniony Awatar Selena
    Dołączył
    Feb 2008
    Miasto
    Małopolska
    Posty
    502

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez MMM Zobacz posta
    A ja się obiema nie podpisuję bo to by oznaczało akceptację faktu że cena wywieszona na stronie sklepu nie oznacza tak naprawdę nic i zmusza klienta do tracenia czasu i pieniędzy na telefony.
    Ja tam wolę mieć pewność, ze sklep jeszcze istnieje :wink:
    A przy zakupie szkła za niemałe, przynajmniej dla mnie, pieniądze te kilka zł za tel. to już drobiazg.

  10. #60
    Początki nałogu Awatar szymekgd
    Dołączył
    Jul 2008
    Miasto
    Gdynia
    Wiek
    52
    Posty
    292

    Domyślnie

    Jak obiektywy bylyby na stanie (w magazynie) to nie byloby zadnego problemu, ale jak mozna sprzedawac cos czego sie nie ma, przeciez przesylka moze np. zaginac?
    Ostatnio edytowane przez szymekgd ; 09-11-2009 o 15:29
    CANON EOS 40D z dodatkami

Strona 6 z 24 PierwszyPierwszy ... 4567816 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •