Strona 24 z 24 PierwszyPierwszy ... 14222324
Pokaż wyniki od 231 do 239 z 239

Wątek: Foto-net i ceny wirtualne

  1. #231
    Pełne uzależnienie Awatar gavin
    Dołączył
    Feb 2010
    Miasto
    Czeladź
    Wiek
    44
    Posty
    1 339

    Domyślnie

    wow potwierdzać ceny telefonicznie jak dla mnie strata czasu na niekompetencję

    a bazę można szybko aktualizować, nawet automatycznie

  2. #232
    Zablokowany
    Dołączył
    Jul 2007
    Posty
    182

    Domyślnie

    MC_ - to tylko punkt widzenia. Dlatego prościej Tobie wierzyć "komuś", przynależnemu do grupy klientów, obojętnie jakich bzdur by nawypisywał i tak prosto kwestionowac to co napiszę ja jakkolwiek nie było by to wiarygodne. Prawda?

    Irek

  3. #233
    Pełne uzależnienie Awatar bebesky
    Dołączył
    Jul 2006
    Miasto
    kielce
    Wiek
    54
    Posty
    1 231

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez foto-net Zobacz posta
    błędów uniknąć się nie da taka prawda
    Oczywiście że nie robi błędów ten co nic nie robi. Tyle że przy pewnej ilości błędów jest to w zwyczajne niechlujstwo i niepoważne traktowanie klientów.
    o fotografii im więcej wiem tym mniej wiem a efekty coraz gorsze

  4. #234
    Pełne uzależnienie Awatar MC_
    Dołączył
    Oct 2009
    Miasto
    Torun/Slupsk
    Posty
    3 444

    Domyślnie

    Nie. Dlatego, że kolegę miałem okazję w pewien sposób poznać.


    Mam jeszcze pytanie. Skoro "przekazujecie ofertę wyłącznie pisemnie" to dlaczego radzi Pan zadzwonić i spytać o cenę towaru?

  5. #235
    Zablokowany
    Dołączył
    Jul 2007
    Posty
    182

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez MC_ Zobacz posta
    Mam jeszcze pytanie. Skoro "przekazujecie ofertę wyłącznie pisemnie" to dlaczego radzi Pan zadzwonić i spytać o cenę towaru?
    Proszę wskazać miejsce gdzie to napisałem, jeśli napisałem, sprawdzę kontekst.

  6. #236
    Pełne uzależnienie Awatar MC_
    Dołączył
    Oct 2009
    Miasto
    Torun/Slupsk
    Posty
    3 444

    Domyślnie

    Cóż, wycofuję się z tego co napisałem i zamykam buzię.

  7. #237
    Bywalec Awatar bernard78
    Dołączył
    Feb 2010
    Miasto
    Łask
    Wiek
    47
    Posty
    187

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez MC_ Zobacz posta
    Cóż, wycofuję się z tego co napisałem i zamykam buzię.
    ..bo zaraz "zamkną temat" i posypią się BANY
    Canon 7D mk II + TAMRON 17-50 2.8 VC + C24-105 4 L IS + C70-200 2.8LIS + SIGMA 100-300/4 DG + SIGMA 50/1.4 EX DG + 50/1.8II + SIGMA x1.4 APO + Manfrotto 055XPROB + Manfrotto 804RC2
    SZUKAJKA Canon-Board

  8. #238
    Uzależniony Awatar Pawel_G
    Dołączył
    Mar 2008
    Miasto
    Szczecin
    Wiek
    40
    Posty
    527

    Domyślnie

    Powiedziałem A - powiem i B. W kwestii maila sprawdziłem skrzynkę - faktycznie pomyliłem Was z Fotoaparacikami w których też w tym samym czasie (Lipiec 2009) szukałem sprzętu i to tam nie udzielono mi odpowiedzi na zapytanie - przepraszam najmocniej.
    Moje oba numery tel komórkowych są dostępne w sieci i podam je i tutaj - dzwoniłem albo z 607 370 980 albo z 508 234 533, możliwe też, że ze stacjonarnego z pracy 91 483 93 38. Proszę możecie to sprawdzić. Co do kwoty jaką podałem to po prostu chciałem nią zaznaczyć, że w skutek waszego "systemu potwierdzania cen" tracicie klientów. Być może dla Was 12 tyś zł to nie jest jakoś dużo ale dla mnie jest i szukałem sklepu w którym będe mógł cały towar bezproblemowo kupić. Tak kasa była z dotacji - czy to są w jakiś sposób gorsze pieniądze? Czy przez ten fakt w waszych oczach jestem postrzgany jako klient drugiej kategorii który wyrwał z urzędu kase na którą nie zarobił a teraz jeszcze wymaga? Sprzet który zakupiłem wtedy już dawno na siebie zarobił a ja po roku nadal prowadzę firmę i mam zamiar ją dalej prowadzić.
    Zabrałem głos w tej dyskusji, czego zwykle nie robię, by na podstawie własnych doświadczeń z Wami, zwrócić uwagę na pewne nieprawidłowości.
    To tyle ode mnie - życzę Wam porpawienia systemu obsługi bo to wpłynie z korzyścią dla Was i dla nas - klientów. Nadal pozostanę jednak na stanowisku, że nawet dla niewielkiego sklepu dbanie o aktualność cen produktów prezentowanych na stronie nie jest wielkim wysiłkiem a pozwala uniknąć tego typu nieporozumień czego efektem jest ten wątek. Podtrzymuję też opinię, że mówienie o klientach którzy neetycznie wykorzystują oczywiste? pomyłki Waszego sklepu jest śmieszne.

  9. #239
    Zablokowany
    Dołączył
    Jul 2007
    Posty
    182

    Domyślnie

    Pawel_G - jeżeli coś komuś zarzucasz warto się wcześniej upewnić bo szkodzisz. Ponieważ pracownicy ściśle trzymają się procedur łatwo ocenić czy ktoś pisze prawdę.
    Ceny na stronie to ceny obowiązujące i niezwykle rzadko zdarza się, że czegoś nie możemy w takiej cenie dostarczyć, czasem obniżamy cenę na zamówienia które spłynęły, nie wiem więc o co chodzi z tym potwierdzaniem telefonicznym, nigdzie tego nie sugerujemy. Jeżeli podajesz kwotę, określasz nią siebie jako klienta, dla mnie to nie ma znaczenia ale to była po prostu ironia. Odnośnie ostatniego akapitu celem zrozumienia napiszę tak, z uczciwym człowiekiem można rozmawiać ale:

    "Witam! Zamówiłem 100 kart Extreme III 8GB po cenie jaką macie na witrynie. Wiem, że to pomyłka ale oferta to oferta, dam Wam szanse jednak by się zrehabilitować i zrezygnuję z dochodzenia swoich praw na drodze sądowej jeśli sprzedacie mi 10 kart w tej cenie zapomnimy o sprawie".

    Wystarczy spojrzeć na fora allegro jakie kwiatki wymyślają Miłościwi Kupujący aby wyrobić sobie zdanie na temat etyki handlu. I dotyczy to również ludzi z tego forum niestety, w wątkach "anty foto-net" jakoś się nie wypowiadają. Ale oczywiście to marginalne przypadki, jednak są i bulwersują tak samo jak praktyki niektórych sklepów wobec klientów.

    Irek

Strona 24 z 24 PierwszyPierwszy ... 14222324

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •