Strona 20 z 24 PierwszyPierwszy ... 101819202122 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 191 do 200 z 239

Wątek: Foto-net i ceny wirtualne

  1. #191
    Uzależniony
    Dołączył
    May 2008
    Wiek
    55
    Posty
    551

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez foto-net Zobacz posta
    Możemy więc wyłącznie rozmawiać tutaj o etyce postępowania sklepu względem etyki klienta, który zdając sobie sprawę z pomyłki chce ją wykorzystać.

    czyli doszliśmy do momentu że to klient postępuję nieetycznie przystając na ofertę na stronie sklepu. taaa. jasne . przedtem powinien porównać wszystkie sklepy i broń boże nie kliknąć nieetycznego "kupuję" bo może narazić sklep internetowy na straty

    Panie Irku. prosze sie opamietać bo popadacie już w opary absurdu.
    !!! Łączenie podwójnego wpisu !!!
    ps. również kiedyś kliknąłem nieetyczne kupuj na stronach "foto-net" . sprawa dotyczyła chyba lampy Olympus 50r. oczywiście potem sie okazało że lampy w tej cenie nie ma i może być ale za dwa tyg i w cenie o 200 zł wyzszej.
    Czy moje zachowanie podpada pod nieetyczne? bo nie wiem.
    Ostatnio edytowane przez Canion ; 15-11-2010 o 16:06 Powód: Automerged Doublepost

  2. #192
    Zablokowany
    Dołączył
    Oct 2009
    Miasto
    Ząbki
    Posty
    409

    Domyślnie

    Ten sklep ze skąpca to stary spradzony sprzedawca z forum

  3. #193
    Zablokowany
    Dołączył
    Jul 2007
    Posty
    182

    Domyślnie

    Canion - ja mówię o etyce oczywistej pomyłki i jej świadomości u klienta, nie widzę powodu by skrajnie dramatyzować. Wiele osób zgłasza po prostu pomyłki a nie liczy, że na nich skorzysta, tak samo jak jak obniżam klientowi oczekującemu na realizację cenę jeśli ona w trakcie spadnie, mimo, że umowę zawarto na wyższej cenie.
    W przypadku lampy sprawa pewnie była inna, specyfika handlu jaki prowadzimy niestety zakłada takie przypadki, jak w każdym sklepie tego typu, dlatego jasno opisujemy je w regulaminie. Nie widzę powodu dlaczego ktoś ma pretensje skoro wszystko ma napisane czarno na białym.
    Husky - czy możesz to uwiarygodnić? Przychodzi czas świąt i jest wysyp firm pod tytułem, zapłać z góry i czekaj a będziesz miał tanio i legalnie. Od czasu Japanfoto, gdzie ostrzegałem długo wcześniej co się stanie i nikt mnie nie słuchał, jakoś jestem wyczulony na takie oferty, ale skoro wszystko ok to przepraszam ze ew. sugestie.

    Irek

  4. #194
    Uzależniony
    Dołączył
    Jun 2006
    Posty
    678

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez foto-net Zobacz posta
    praktycznie wszystkie sklepy internetowe to tak zwane tablice ogłoszeń, a nie oferta w rozumieniu KC
    ja bym tutaj dopisal "polskie" "sklepy internetowe", bo jakos w cywilizowanym swiecie wchodze sobie na taka np porownywarke cen http://camerapricebuster.com/ i moge kupic wszystko po cenach ktore sa tam podane, a jak nie ma na stanie to wiekszosc sklepow sprzeda mi po cenie po ktorej zamowilem mimo iz nie mieli na stanie i wysle jak tylko towar bedzie znowu dostepny [oczywiscie nie kasujac ani pensa z kk przed wysylka towaru], wiec uscislijmy te dwie rzeczy "polskie" i niby "sklepy internetowe" [ bo co to za sklep w ktorym najpierw mam cos uzgadniac, albo sprzedaje okreslony towar po okreslonej cenie, albo do widzenia]
    EOS x2, sloik x5, blyskotki x6

  5. #195
    Zablokowany
    Dołączył
    Jul 2007
    Posty
    182

    Domyślnie

    miszaqq - tu troszkę generalizujesz, duży sklep o dużych obrotach pomyłki wrzuca sobie w koszta lub obciąża nimi pracowników, w Polsce mało który sklep na to stać, ale nie jest regułą, że tylko w Polsce. Ponadto każdy sklep ma regulamin i jeśli jest on zgodny z prawem należy poruszać się w jego obrębie a nie na zasadzie "o super niska cena kupuję a oni muszą mi wysłać bo widziałem niską cenę i kliknąłem koszyk". Tak jak napisałem co potwierdzone, zostanie wysłane, bierzemy to na siebie i koniec tematu.

    Irek

  6. #196
    Zablokowany
    Dołączył
    Oct 2009
    Miasto
    Ząbki
    Posty
    409

    Domyślnie

    Husky - czy możesz to uwiarygodnić?
    Wpisz w wyszukiwarkę otc_pozan i wszystkiego sie dowiesz.

  7. #197
    Bywalec Awatar bernard78
    Dołączył
    Feb 2010
    Miasto
    Łask
    Wiek
    47
    Posty
    187

    Domyślnie

    ...bo żyjemy w "troche dzikim kraju", gdzie, jak tylko i do kiedy się da, to sie "doi" klientów :-(

    a te "pomyłkowe" ceny to zazwyczaj mają na celu "wywalenie" sklepu na wyszukiwarce typu ceneo, nokaut itd, ot takie czysto "etyczne pomyłki"
    Canon 7D mk II + TAMRON 17-50 2.8 VC + C24-105 4 L IS + C70-200 2.8LIS + SIGMA 100-300/4 DG + SIGMA 50/1.4 EX DG + 50/1.8II + SIGMA x1.4 APO + Manfrotto 055XPROB + Manfrotto 804RC2
    SZUKAJKA Canon-Board

  8. #198
    Uzależniony
    Dołączył
    May 2008
    Wiek
    55
    Posty
    551

    Domyślnie

    foto-net zasłanianie się regulaminem niestety nie naprawi zszarganej opinii. w dobie internetu smrodek rozchodzi sie szybko.

    całe szczeście chyba jest juz w kolejce nowelka ustawy która jasno precyzuje takie "pomyłki" w cenniku i sklepy bedą zobowiązane do dostarczenia klientowi towaru niezależnie od pomyłkowiej ceny na witrynie sklepu /czy to internetowego czy zwykłego/ . i nie ma zmiłuj. żaden regulamin wewnętrzny sklepu nie pomoże.

  9. #199
    Zablokowany
    Dołączył
    Jul 2007
    Posty
    182

    Domyślnie

    bernard78 - głosisz teorię spisku i piszesz bzdury. Po co wywalać cenę skoro nie opłaca mi się w niej sprzedawać? Doskonale wiem po tym forum jakie to daje efekty więc albo Ty się mylisz albo ja jestem idiotą. A z klientów doi się na całym świecie tylko wiesz, akurat nie w tej branży, bo w tej branży się nie za bardzo da, wystarczy zobaczyć jak skąpiec licytuje ceny, o 1 do 5 zł.

    Irek

  10. #200
    Bywalec Awatar savage67
    Dołączył
    Sep 2010
    Miasto
    Starachowice/Kielce
    Posty
    122

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez foto-net Zobacz posta
    Canion - ja mówię o etyce oczywistej pomyłki i jej świadomości u klienta, nie widzę powodu by skrajnie dramatyzować. Wiele osób zgłasza po prostu pomyłki a nie liczy, że na nich skorzysta, tak samo jak jak obniżam klientowi oczekującemu na realizację cenę jeśli ona w trakcie spadnie, mimo, że umowę zawarto na wyższej cenie. Irek
    Oczywistość to ma tu szersze znaczenie. Dla mnie w handlu nie ma czegoś takiego jak "etyka oczywistej pomyłki" , ktoś kto jest kupcem 25 razy obejrzy cenę zanim ja umieści w miejscu ogólnodostępnym. System komputerowy nie przepuści takiej ceny (zawsze ustawiona jest minimalna marża której system pilnuje) . A jeszcze w przypadku naprawdę dużych kwot oraz towaru którego nie sprzedaje się w tysiącach czy nawet setkach. Mówienie tutaj o oczywistej pomyłce jest co najmniej nierozsądne i świadczy o braku profesjonalizmu. Bo to, że ten akurat produkt znalazł się na pierwszym miejscu w wyszukiwarkach cenowych jest faktem, a że miał nierealną cenę jest "oczywistą pomyłką" za którą klient jest odpowiedzialny i chciał sklep doprowadzić do ruiny.
    Swoją markę buduje się na solidnych podstawach nie tylko w handlu ale i w życiu.

Strona 20 z 24 PierwszyPierwszy ... 101819202122 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •