Strona 23 z 24 PierwszyPierwszy ... 1321222324 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 221 do 230 z 239

Wątek: Foto-net i ceny wirtualne

  1. #221
    Zablokowany
    Dołączył
    Jul 2007
    Posty
    182

    Domyślnie

    bebesky - zauważyłem jedną konsekwentnie powtarzająca się rzecz a w zasadzie dwie. Pierwsza: jakkolwiek logicznych argumentów bym nie przedstawił, zostaną one odwrócone i zracjonalizowane w taki sposób, że wyjdzie na to, że nasze działania są przemyślane i perfidne. Druga: na koniec zawsze warto zaakcentować w stylu - "i dlatego ja nie będę u Was kupował". Jest to bardzo ciekawa obserwacja. Nie zmienia to faktu, że prawie 100% złożonych u nas zamówień realizujemy zgodnie z oczekiwaniami klienta, co dobrze widać w kilku miejscach w sieci i zapewne na tym forum też jest sporo zadowolonych osób. Przy takich wątkach jak ten konsekwentnie wypowiadają się zwykle te same osoby więc dyskusja czasem traci sens, niemniej jednak warto się dowiedzieć co myślą o nas inni, dziękuję więc za Twoją wypowiedź.

    Irek

  2. #222
    Pełne uzależnienie Awatar bebesky
    Dołączył
    Jul 2006
    Miasto
    kielce
    Wiek
    54
    Posty
    1 231

    Domyślnie

    Irku.
    Nie kwestionuję tego, że możecie mieć 99.9999999% zadowolonych kupujących. Nie kwestionuję też że 100% zamówień realizujecie.
    Kwestionuję tylko twoje twierdzenie o oczywistej pomyłce - gdyż uważam że nie jest to oczywista pomyłka tylko działanie celowe. Podałem ci pierwszą z brzegu definicję i wskazałem dlaczego uważam że nie była to oczywista omyłka.

    Co do zakupów w waszym sklepie. Osobiście "skreśliłem" sklep z listy zaufanych po tym jak musiałem dzwonić (wydać określoną kwotę na połączenie) żeby się dowiedzieć że to co zamieściliście na stronie odbiega od rzeczywistości (wtedy było to o ile pamiętam jakieś 200-300 zł różnicy pomiędzy ceną obiektywu C 300/4 na stronie a ceną zaoferowaną mi w rozmowie telefonicznej). Bardzo prawdopodobne, że gdyby cena na stronie była prawdziwą ceną byłbym jednym z tych 99.99999% zadowolonych klientów. Tak się nie stało.
    Sprzedawców uważam za osoby poważne i tak ich traktuję. Chcę również żeby mnie tak samo traktowano. Co za tym idzie cenę mi przedstawioną uważam za ostateczną - nie targuję się, nie wymuszam rabatów jeżeli decyduję się na zakup to kupuję. Chciałbym być równie poważnie traktowany przez sprzedających i nie być narażanym na zmiany cen, zmiany terminu dostawy, wliczanie jakiś dodatkowych kosztów, itp.
    Jeżeli ktoś nie traktuje mnie poważnie to trudno żebym chciał z nim robić interesy.
    o fotografii im więcej wiem tym mniej wiem a efekty coraz gorsze

  3. #223
    Zablokowany
    Dołączył
    Jul 2007
    Posty
    182

    Domyślnie

    bebesky - aby błąd nazwać działaniem celowym, należy wskazać ten cel i go uwiarygodnić (nie racjonalizować). Ja doskonale wiem, że takie błędy są momentalnie piętnowane na tym forum dlatego pozwoliłem sobie na żart w stosunku do mojej osoby. Celowe wprowadzanie w błąd jest tym samym jest działaniem nie tylko nieracjonalnym ale nieetycznym. No chyba, że ktoś jest oszustem i buduje piramidę (akurat wyłapaliśmy jedną na skąpcu).
    Szacujesz błąd na podstawie jego wielkości a to mija się z celem gdyż nie jest on od niej zależny i pozostaje wartością logicznie bezwzględną.
    Co do dalszej części wypowiedzi napiszę tak. Specyfika działania każdego sklepu internetowego polega na wirtualizacji procesów fizycznych i jako wirtualne odzwierciedlenie rzeczywistego procesu sprzedaży wprowadza kilka czynników, takich jak dostępność, zmiany cen, problemy logistyczne etc. Ponieważ klient widzi tylko niewielki ułamek tych procesów, resztę sobie wizualizuje zgodnie ze swoimi oczekiwaniami i bez zrozumienia specyfiki z której zdecydował się skorzystać, działa na zasadzie np. sentymentu. Dlatego na tej płaszczyźnie powstają zgrzyty. Postępuje w/g własnej filozofii i upodobań, swoimi domysłami dzieli się na forach. Małemu sprzedawcy łatwo to upilnować i dlatego osobiści uważam, ze małe sklepy specjalistyczne mają przyszłość i fajną atmosferę dla klientów. Jeśli sklep robi się większy, wchodzą normy, procedury itd, gdzie nie wszystko da się przewidzieć oraz wytłumaczyć a klienci też są różni. Dlatego większe sklepy często nie rozmawiają nawet z klientem tylko problem ucinają i idą dalej, nie chcąc go nawet poznać. Dla mnie osobiście te procesy są ciekawe, dlatego udzielam się nawet z imienia i nazwiska na forach co wiele osób uważa mi za złe i poczytuje jako brak pokory i "pyskowanie" do klienta.
    Żaden z wymienionych powyżej czynników nie oznacza jednak, że traktujemy kogokolwiek niepoważnie, czy w jakiś inny sposób celowo wprowadzamy niefajne praktyki w stosunku do niego. Każdy ma swój punkt widzenia i swoje odczucia, niestety na pewnym etapie dyskusja ta ten temat wnosi same antagonizmy.

    Irek

  4. #224
    Pełne uzależnienie Awatar bebesky
    Dołączył
    Jul 2006
    Miasto
    kielce
    Wiek
    54
    Posty
    1 231

    Domyślnie

    A wystarczyłoby tylko pilnować tego, żeby ceny na stronie były zgodne z ofertą.
    o fotografii im więcej wiem tym mniej wiem a efekty coraz gorsze

  5. #225
    Pełne uzależnienie Awatar MC_
    Dołączył
    Oct 2009
    Miasto
    Torun/Slupsk
    Posty
    3 444

    Domyślnie

    Dokładnie.
    I podejrzewam, że zajęłoby to dużo mniej czasu niż wątpliwe dysputy na forum internetowym.

  6. #226
    Uzależniony Awatar Pawel_G
    Dołączył
    Mar 2008
    Miasto
    Szczecin
    Wiek
    40
    Posty
    527

    Domyślnie

    Ja też nie wierzę że nie taki sklep nie potrafi posadzić jednego pracownika którego zadaniem rano codziennie jak przyjdzie do pracy było aktualizowanie cen na stronie internetowej. Śmiech na sali ta gadka o pomyłce, a jeszcze więcej uśmiechu na mej twarzy wywołała teoria o nieetycznym postępowaniu klienta. Jakbym w mojej firmie tak postępował z cenami to już dawno bym musiał interes zwijać. Co do obowiązku dzwonienia by potwierdzić aktualne ceny to raz do foto-net dzwoniłem w sprawie zakupu 50D, 17-55, 50/1,4 i 85/1,8. Miła Pani obiecała że zaraz oddzwoni jak tylko sprawdzi. Czekałem, bez odzewu. Napisałem potem maila - też olali. A 12 tyś zł zostawiłem u Towersa. Jak macie taki system z tym potwierdzaniem cen (dla mnie śmieszny) to posadźcie człowieka który zapytań od klientów nie będzie olewał.

  7. #227
    Zablokowany
    Dołączył
    Jul 2007
    Posty
    182

    Domyślnie

    Pawel_G - jestem więcej niż pewny, że pomyliłeś sklepy. Ja wiarę zastępuję pragmatyzmem, wierz sobie w co chcesz a posty sugeruję czytać dokładnie. Cieszę się, że pochwalenie się ile kasy wydałeś podnosi Twoją samoocenę (o ile nie pochodziła z dotacji), normalnie poczułem jak mi zysk przeszedł koło nosa i teraz mi głupio. Zapomniałeś dopisać, że nic nigdy u mnie nie kupisz jednak zanim to zrobisz dam Ci radę: nie kłam.

    bebesky - proste rady w cenie, błędów uniknąć się nie da taka prawda

    Irek

  8. #228
    Pełne uzależnienie Awatar MC_
    Dołączył
    Oct 2009
    Miasto
    Torun/Slupsk
    Posty
    3 444

    Domyślnie

    Szanowny Panie Irku, a może jakiś dowód, że kolega kłamie?

  9. #229
    Zablokowany
    Dołączył
    Jul 2007
    Posty
    182

    Domyślnie

    MC_ - jak każdy sklep opieramy się na pewnych procedurach i każde zdarzenie zostawia ślad. Absolutnie w takiej sytuacji nikt nie oddzwania do klienta ponieważ przekazujemy ofertę wyłącznie pisemnie (co oczywiste), nie ma więc możliwości by ktokolwiek powiedział Pawel_G, że do niego oddzwoni w sprawie cen. Jego mail nie figuruje też w naszej bazie. Jeżeli taka sytuacja miała by miejsce pracownik dostał po uszach, a wiadomo, że to zawsze wypłynie. Pawle_G podaj swój numer telefonu z którego dzwoniłeś na priv, jeśli takie zdarzenie faktycznie miało miejsce wyciągnę z tego konsekwencję. Lub podaj maila z którego korespondujesz jeśli jest inny niż ten tutaj. Moim zdaniem pomyliłeś sklepy.

    Irek

  10. #230
    Pełne uzależnienie Awatar MC_
    Dołączył
    Oct 2009
    Miasto
    Torun/Slupsk
    Posty
    3 444

    Domyślnie

    Aaa, procedury. No tak. Wszystko jasne.


    Jeszcze raz sugeruję poświęcić więcej energii kontrolowaniu pracy sklepu niż forum. Będzie to z korzyścią zarówno dla sklepu jak i dla jego klientów.

Strona 23 z 24 PierwszyPierwszy ... 1321222324 OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •