Strona 21 z 24 PierwszyPierwszy ... 111920212223 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 201 do 210 z 239

Wątek: Foto-net i ceny wirtualne

  1. #201
    Zablokowany
    Dołączył
    Jul 2007
    Posty
    182

    Domyślnie

    Canion - ale jaki smrodek? Zamówiłeś, dostaniesz. Nie zamówiłeś o co masz pretensje? Że nie zostawiłem ceny abyś mógł zamówić? Nikt się nie zasłania regulaminem, jest on częścią oferty jak i cena, kupujesz akceptujesz go, nie ma obowiązku ani kupowani ani akceptowania. Co mi zarzucasz konkretnie?
    "całe szczeście chyba jest juz w kolejce nowelka ustawy"
    To jakiś wyborczy populizm podgrzewający atmosferę. Podaj konkrety.

    Irek

  2. #202
    Uzależniony
    Dołączył
    May 2008
    Wiek
    55
    Posty
    551

    Domyślnie

    zamówiłem i nie dostałem po umówionej cenie. otrzymałem natomiast mail że nie ma lampy i za dwa tygodnie może bedzie ale po cenie o 200 zł wyżej i że macie w regulaminie sklepu opisane że pozostawiacie sobie taką możlwość gdyż cennik na witrynie nie stanowi oferty handlowej itd.

  3. #203
    Zablokowany
    Dołączył
    Jul 2007
    Posty
    182

    Domyślnie

    savage67 - wiesz to trochę taki truizm, mocno rozwijasz temat myślę nie potrzebnie. Opieramy się na zobowiązaniach określonych w regulacjach. Z tego co piszesz pomyłka nie ma prawa się zdarzyć ze strony sklepu, a to nie jest prawda bo wszędzie gdzie pracują ludzie i skomplikowane systemy są pomyłki, niezależnie od marki, prestiżu etc. Tu była pomyłka, co uczciwie napisałem, uczciwie tez napisałem, że swoje zobowiązania uregulujemy ponieważ uważam to za etyczne. Nie rozumiem w czym problem. Pracownik odpisał Ci, że to pomyłka, przeprosił, oczekujesz czegoś więcej? Wszyscy popełniają pomyłki, to co z nimi zrobimy to już inna sprawa.

    Irek

  4. #204
    Uzależniony
    Dołączył
    May 2008
    Wiek
    55
    Posty
    551

    Domyślnie

    oczywiście zaraz po moim zamówieniu oferta na te konkretną lampę po cenie za jaką zamówiłem została zweryfikowana na te wyższą. to tyle w temacie
    całość działa sie jakoś latem zeszłego roku. od tego momentiu osobiście foto net omijam szerokim łukiem. pomyłki mogą sie zdarzyć każdemu, ale opieranie strategi handlu w necie na jednej wielkiej domniemanej pomyłce to już przegięcie.

  5. #205
    Zablokowany
    Dołączył
    Jul 2007
    Posty
    182

    Domyślnie

    Canion - przykro mi, że tak się stało, nie dzieje się tak często ale niestety czasami tak bywa. Starałem się tutaj coś wytłumaczyć widać zostałem, źle zrozumiany. Zdaję sobie sprawę, że na 100 zadowolonych klientów zostanę oceniony po tym jednym, niezadowolonym. Jednak jest jeden fenomen, kiedyś pytałem klientów dlaczego zamawia w sklepie x skoro 50% opinie wyraźnie sugeruje oszustwo, odpowiedział: bo ma tanio i może mnie się uda a jak nie to pójdę do sądu Kasy nie ma do dzisiaj.

    Irek

  6. #206
    Uzależniony
    Dołączył
    May 2008
    Wiek
    55
    Posty
    551

    Domyślnie

    i taka jeszcze refleksja. jak to mozliwe że sklep woli dla kilkuset złotych / czyli powiedzmy oddania towaru po kosztach bo zawinił sklep/ stracić klientów, którzy realnie przynoszą do kasy tysiące .
    !!! Łączenie podwójnego wpisu !!!
    Panie Irku. Ci klienci na których powinno Wam zależeć nie szukają najtaniej. szukają po rozsądnych cenach i w sklepie który nie pisze że nieetycznym zachowaniem klienta jest klikanie w "pomyłkową" ceną. tak trudno to zrozumieć?

    dzlaczego na forum jestod lat kilku dostawców którzy mimo nie najniższych cen cieszą sie zaufaniem klientów i rok w rok zostawiają u nich ludzie dziesiątki i setki tysiecy złotych.? Nie dlatego że jest o 100 zł taniej ale dlatego że nie robią sobie żartów z klienta.
    Ostatnio edytowane przez Canion ; 15-11-2010 o 17:06 Powód: Automerged Doublepost

  7. #207
    Zablokowany
    Dołączył
    Jul 2007
    Posty
    182

    Domyślnie

    Canion - w naszej branży to co napisałeś to niestety frazes.
    http://www.opineo.pl/opinie/fotobasia-pl
    zobacz z jakich opinii ten sklep wychodził a jakie ma teraz. Liczyła się tylko cena. Ktoś położył sprawę, oszukał ludzi, potem na tych opiniach fotojoker zbudował od nowa dystrybucję.

    Irek.

  8. #208
    Bywalec Awatar bernard78
    Dołączył
    Feb 2010
    Miasto
    Łask
    Wiek
    47
    Posty
    187

    Domyślnie

    Panie Irku, nie głoszę żadnej TEORII SPISKU i nie pisze BZDUR tylko wyrażam swoją opinie w temacie :-D (do takiego celu są zakładane takie fora jak to)

    ja też sprzedaje, a do tego nawet produkuje to co sprzedaje i dodatkowo pilnuję jeszcze aby ceny i oferty jakie otrzymują moi klienci były wiążące
    (moja firma kiedyś poniosła z podobnego tytułu dość dużą stratę.. pracownik - handlowiec, złożył klientowi ofertę w czasie kiedy półprodukt zdrożał radykalnie, sprzedaliśmy produkt finalny poniżej kosztów produkcji, ale utrzymaliśmy klienta i do dziś z Nim współpracujemy. Strata spłaciła się z nawiązką i wszyscy są zadowoleni)

    zaintrygował mnie ten wątek po tym 7d i z 15-85 za jakąś tam kwotę, nie czytałem go od początku, dopiero teraz się pofatygowałem o te wirtualne ceny itd

    widać to jednak Wam często zdarza się pomylić, nie wyliczyć ilości egzemplarzy w promocji i takie tam..
    osobiście po pierwszym takim przypadku zaostrzył bym nad tym kontrolę
    nałożył odpowiedzialność na ludzi którzy te "pomyłki wdrażają", wtedy wątek nie miał by sensu, a sklep by tylko zyskał !! :-D
    gdyby jakiś pracownik na stronie "walnął babola", (zestaw za 6800 wycenił na 6000) wtedy zapłaciłby różnice z własnej pensji... więcej raczej by się nie pomylił 8)

    pozdrawiam
    Bernard
    Canon 7D mk II + TAMRON 17-50 2.8 VC + C24-105 4 L IS + C70-200 2.8LIS + SIGMA 100-300/4 DG + SIGMA 50/1.4 EX DG + 50/1.8II + SIGMA x1.4 APO + Manfrotto 055XPROB + Manfrotto 804RC2
    SZUKAJKA Canon-Board

  9. #209
    Uzależniony
    Dołączył
    May 2008
    Wiek
    55
    Posty
    551

    Domyślnie

    nie jest frazesem to że wolę u Towersa, nowarta czy Cichego kupić w ciemno i spać spokojnie niż kupić w foto-net i czuć sie jakbym grał w ruletkę. wygram czy nie wygram. czerwone czy czarne. pracownik miał dobry dzień jak wprowadzął ceny na www czy nieco gorszy.
    !!! Łączenie podwójnego wpisu !!!
    i dokładnie tak jak napisał bernard. Pracownik sie pomylił po raz enty . niech dopłaca z własnej kieszeni. raz dopłaci to problem z dziwnymi cenami zniknie.

    ps. oczywiście zakładając wariant że prikaz o "pomyłce" nie przyszedł z góry.
    Ostatnio edytowane przez Canion ; 15-11-2010 o 17:14 Powód: Automerged Doublepost

  10. #210
    Zablokowany
    Dołączył
    Jul 2007
    Posty
    182

    Domyślnie

    bernard78 - dziękuję za Pana opinię, jak widać w tym przypadku sprawa została załatwiona tak jak tego oczekuję klienci. Gorzej jak pracownik popełnia błąd który potencjalnie może kosztować go kilkadziesiąt tysięcy złotych, ciężko w takim przypadku o kurtuazję jeśli jest zabezpieczenie prawne. A co do nakładania kar nie był bym taki pewny, prawo chroni odpowiednio pracownika w tej dziedzinie, tak jak chroni sklep czy klienta.

    Irek
    !!! Łączenie podwójnego wpisu !!!
    Cytat Zamieszczone przez Husky Zobacz posta
    Wpisz w wyszukiwarkę otc_pozan i wszystkiego sie dowiesz.
    Wpisałem, wyskoczył wątek:
    "Oszukani przez OTC_Poznan"
    i jeszcze to:
    http://allegro.pl/show_user.php?uid=7859595
    taka "typowa" nazwa prawda? Zbieżność?

    A teraz zmienili nazwę firmy i dalej robią co robią.
    Moim zdaniem to piramida, płaca za towar pieniędzmi klientów i "dokładają do bizensu" by mieć tanio a potem znikają. W sklepie brak płatności za pobraniem.

    Irek
    Ostatnio edytowane przez foto-net ; 15-11-2010 o 17:31 Powód: Automerged Doublepost

Strona 21 z 24 PierwszyPierwszy ... 111920212223 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •