Strona 14 z 24 PierwszyPierwszy ... 41213141516 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 131 do 140 z 239

Wątek: Foto-net i ceny wirtualne

  1. #131
    Początki nałogu Awatar MariuszM
    Dołączył
    Jul 2007
    Miasto
    Warszawa/Ursynów
    Wiek
    49
    Posty
    245

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez foto-net Zobacz posta
    Ale ja na tym screenie widzę napis by pytać o dostępność. Jeśli był inny na pewno nie informował o tym, że towar jest na magazynie, ew. w drodze (podpięty jest odnośnik do informacji zawsze), a napisałem jak wyglądała sytuacja. Zgadzam się jednak, rzetelna informacja to podstawa, dziękuję za rzeczową wypowiedź.
    Moim zdaniem procedurę powinniście maksymalnie uprościć.
    Jeżeli w ofercie występuje opcja "KUPUJĘ" towar bezwzględnie powinien być w magazynie, a jeżeli jest to niemożliwe powinien być - na Wasze ryzyko - osiągalny natychmiast. Sami wiecie co najlepiej schodzi, więc możecie się zabezpieczyć.
    Jeżeli towaru nie ma, nie macie pojęcia kiedy będzie lub w jakiej ilości będzie i nie chcecie ryzykować - powinniście udostępnić WYŁĄCZNIE opcję "ZAPYTAJ O DOSTĘPNOŚĆ". Wówczas Klient pyta, a Wy mu odpowiadacie wykładając kawę na ławę. Jak się zdecyduje składa zamówienie e-mailem, jak nie chce czekać rezygnuje. Proste.
    Reasumując: występowanie obok siebie opcji KUPUJĘ oraz ZAPYTAJ O DOSTĘPNOŚĆ rodzi takie kwiatki. Jeden grzecznie zapyta, a drugi od razu kupi i będzie czekał na paczkę. I obaj moim zdaniem postąpili prawidłowo.
    Aha, ja wiem, że jest regulamin sklepu, ale mało kto to czyta, więc dalej będą różne nieporozumienia. A po co to komu?
    Biegam, bo lubię

  2. #132
    Początki nałogu Awatar Bogdan56_Ch
    Dołączył
    Jan 2007
    Miasto
    Chrzanów
    Posty
    377

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez foto-net Zobacz posta
    1 sztuka to za mało, bo każdy chce wybrać z minimum 3 szkieł, przetestować i do tego mieć towar fabrycznie zapakowany i niedotykany. No bo w końcu wydaje te 5000 zł. Więc jeszcze rabat potrzebny. I o...

    Irek
    No i tu występuje sprzeczność. Jeżeli chcesz wybrać z 3 obiektywów fabrycznie zapakowanych i niedotykanych, to co zrobić z tymi co odpadną? Przyjdzie inny kupiec z ww wymaganiami i znowu problem. Z tego wychodzi że 66% obiektywów pozostanie na półce rozpakowanych i czekających na mniej ambitnych?

  3. #133
    Coś już napisał
    Dołączył
    Nov 2008
    Miasto
    ursn
    Posty
    60

    Domyślnie

    mialem sie nie odzywac wiecej, ale odpowiem na stwierdzenia Merde wiec przepraszam za OT, stwierdzenia nie dotycza Foto-net
    Cytat Zamieszczone przez Merde
    Socjalizm się skończył, wake up!
    a co to jest socjalizm, ktory sie skonczyl na czym on mialby polegac
    i coz on wnosi do naszej dyskusji o podejsciu do klienta
    liznales socjalizmu czy tylko tak teoretyzujesz sobie na podstawie filmow Barei (no offence)
    Cytat Zamieszczone przez Merde Zobacz posta
    Potem mamy takich roszczeniowych klientów, którzy chcą aparat w sklepie przestrzelić (przychodzą ze swoją kartą), ale kupić to już tylko funkiel nówka, 0 klapnięć migawki.
    zgadza sie, jezeli kupuje nowe to nowe, jezeli uzywane to uzywane, jezeli testowane i nie nabyte to testowane ale nazywajmy rzeczy po imieniu
    wskaz gdzie jest moja roszczeniowosc
    juz wiem, roszczeniowa postawa jest gdy oczekuje towaru/przedmiotu sprzedazy zgodnego z opisem i mam pretensje gdy ktos probuje mnie oszukac lub jest niuczciwy
    Cytat Zamieszczone przez Merde Zobacz posta
    Wstyd mi za was
    niewatpliwie slusznie tylko dlaczego

    w temacie Foto-net nie zarzucam nikomu nieuczciwosci, uwazam jedynie, ze mozliwosc nacisniecia guzika "zakup" powinna byc dostepna tylko wowczas, gdy transakcja jest realizowalna, jezeli nie jest wykonywalna mozna "odpisac transakcja w toku", nie zaś
    nie ma na stanie, ale zamówiony jest w tej cenie i jak dojdzie, damy znać.
    pierwszy post himiego
    aby zabezpieczyc sprzedawce uwazam, ze do ewentualnej skutecznej transakcji/rezerwacji/zakupu/wysylki mozna stosowac zaliczke czy zadatek.
    na handlu w internecie sie wybitnie nie znam to i porad jakie zabezpieczenia stosowac latwo mi sie udziela

  4. #134
    Grzeczny i układny podpis Awatar Merde
    Dołączył
    Jan 2008
    Miasto
    Kraków
    Wiek
    45
    Posty
    7 756

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez vit Zobacz posta
    a co to jest socjalizm, ktory sie skonczyl na czym on mialby polegac
    W socjaliźmie "się należało". Bo kliknąłem, to już mi się należy. Bo chcę kupić, to musisz mi pudełko otworzyć i dać popstrykać pół godziny. Bo popstrykałem, to już aparat jest używany i teraz chcę nowy z zerowym przebiegiem, albo dawaj pan rabat. Bo potrzebuję obiektywu na weekend, to sobie "kupię" i oddam przed upływem dziesięciu dni bez podania przyczyny. Bo towar nie dotarł na drugie dzień (nie ważne, że z winy kuriera), to sklep jest mało wiarygodny, bo...

    Edit: zapomniałem, jeszcze jest: bo zamówię sobie w trzech sklepach, a kupię tam, gdzie będzie najszybciej. A ty sprzedawco bujaj się z niechodliwym towarem.

    i coz on wnosi do naszej dyskusji o podejsciu do klienta
    Wnosi tyle, że każdy kij ma dwa końce i liczy się też podejście klienta do sprzedawcy.
    Ostatnio edytowane przez Merde ; 11-12-2009 o 21:53
    I don't pretend to understand Brannigan's Law. I merely enforce it

  5. #135
    Uzależniony
    Dołączył
    Feb 2009
    Posty
    840

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Merde Zobacz posta
    ...
    Wnosi tyle, że każdy kij ma dwa końce i liczy się też podejście klienta do sprzedawcy.
    Z tym że w opisywanym w tym wątku przypadku nie widzę uchybień ze strony kupujących, natomiast ze strony sprzedającego - jak najbardziej.

  6. #136
    Grzeczny i układny podpis Awatar Merde
    Dołączył
    Jan 2008
    Miasto
    Kraków
    Wiek
    45
    Posty
    7 756

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez tezmarek Zobacz posta
    Z tym że w opisywanym w tym wątku przypadku nie widzę uchybień ze strony kupujących, natomiast ze strony sprzedającego - jak najbardziej.
    Tzn. nie widzisz, że "kupujący" mieli pełną świadomość, że cena jest nierealna (nieaktualna) i liczyli na to, że uda się im kupić towar ze stratą dla sklepu, bo im "się należy"?
    I don't pretend to understand Brannigan's Law. I merely enforce it

  7. #137
    Początki nałogu Awatar szymekgd
    Dołączył
    Jul 2008
    Miasto
    Gdynia
    Wiek
    52
    Posty
    292

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Merde Zobacz posta
    Tzn. nie widzisz, że "kupujący" mieli pełną świadomość, że cena jest nierealna (nieaktualna) i liczyli na to, że uda się im kupić towar ze stratą dla sklepu, bo im "się należy"?
    Przeciez to promocja byla, mogli nawet za symboliczna zlotowke go oferowac
    CANON EOS 40D z dodatkami

  8. #138
    Uzależniony
    Dołączył
    Feb 2009
    Posty
    840

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Merde Zobacz posta
    Tzn. nie widzisz, że "kupujący" mieli pełną świadomość, że cena jest nierealna (nieaktualna) i liczyli na to, że uda się im kupić towar ze stratą dla sklepu, bo im "się należy"?
    Przedstawiciel sklepu wypowiedział się, że cena była realna - napisał nawet dokładnie dlaczego...
    Jest sklep, jest wystawiona cena. Przy towarze opis "Promocja". Dziwisz się, że cena jest atrakcyjna i obliczasz zyski sprzedawcy, czy po prostu kupujesz? Bo ja kupuję.

  9. #139
    Pełne uzależnienie Awatar arturs
    Dołączył
    Jan 2006
    Miasto
    Kielce
    Wiek
    49
    Posty
    4 196

    Domyślnie

    ja dostałem info na moje zapytanie że na razie trzeba czekać..

    a całość jest prosta - wystarczy zrobić opcję jak na allegro - kup teraz z całymi konsekwencjami, na stronie napisać że strona stanowi ofertę w rozumieniu KC i tyle, zamiast ściemniania..
    a że się da - proszę bardzo - firma w której pracuję sprzedaje mnóstwo rzeczy na allegro (z branży systemów zabezpieczeń - więc też niektóre rzeczy parę zł kosztują - np. do TV przemysłowej czy systemów ppoż.), do tego przez sklep internetowy - i parę razy (na pewno ponad 10) było tak że się koledzy "walnęli" - i za każdym razem klient dostawał to co kupił i w tej cenie za jaką kupił.. sorry.. biznes to biznes - w obie strony to działa..
    a co do stanów magazynowych itp. to sprawa jest prosta - wystawiamy tylko to co mamy na magazynie i od ręki jesteśmy w stanie sprzedać (i mamy np. 40 rejestratorów po parę tysięcy każdy czy 150 kamer.. od ręki są dostępne) - stany magazynowe licząc po wartości to jakieś 800 tysięcy pln.. jak się handluje na poważnym poziomie to trzeba do tego poważnie podchodzić.. kupujemy na Tajwanie u producentów więc i ceny inne i trzeba sporo jednorazowo kupić (oczywiście 100% przedpłaty w $ i czekasz na towar) ale poważne podejście do handlu procentuje i klienci nie narzekają..

    a powiązanie stanu magazynowego ze sklepem to żaden problem dla informatyka - jak nie ma na magazynie "księgowym" to na www pokazuje zero dostępnych przedmiotów i wtedy informacja z prośbą o tel. - proste i nieskomplikowane - wystarczy wejść na stronę jakiejkolwiek hurtowni komputerowej - tam stany są na bieżąco aktualizowane i nikt nie narzeka - a branża komputerowa jest o wiele gorsza od foto pod względem marży itp.
    5DmkI, C85f1.2L|580 EXII|

  10. #140
    Uzależniony
    Dołączył
    May 2008
    Wiek
    55
    Posty
    551

    Domyślnie

    arturs, wszystko fajnie tylko że takie konkretne rozwiązana jakie proponujesz wykluczają stosowanie kreatywnych cenników. musiałoby być wszystko przejrzyście,jasno i prosto. a po co? jakby to wyglądało na tle innych sklepów w necie gdzie jedna wirtualna promocja goni drugą. lepiej potem zrzucić wszystkie problemy na dystrybutora.importera/itp że dostarczył za mało i w cenie o 30% wyższej . jak mawia młodzież - żenua

    szczerze mówiąc przeglądając czasem ofertę sklepow w poszukiwaniu jakiegoś konkretnego produktu nóż sie normalnie otwiera bo to bardziej przypomina pokątny handelek w ciemnej bramie niż konkretnych, rzetelnych handlowców. dobrze że poki co na forum można poczytać takie wątki. przynajmniej wiadomo które sklepy omijac już na starcie
    Ostatnio edytowane przez Canion ; 11-12-2009 o 23:43

Strona 14 z 24 PierwszyPierwszy ... 41213141516 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •