Strona 11 z 24 PierwszyPierwszy ... 91011121321 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 101 do 110 z 239

Wątek: Foto-net i ceny wirtualne

  1. #101
    Początki nałogu Awatar szymekgd
    Dołączył
    Jul 2008
    Miasto
    Gdynia
    Wiek
    52
    Posty
    292

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez tombas Zobacz posta
    Nie? za chwilę zabronisz się wypowiadać wszytstkim, którze nie złożyli zamówienia, jeśli to nie są ataki, to co??????????
    Po prostu kazdy ma inne podejscie do robienia interesow, nie musze nic zamawiac, zeby wiedziec jak powinna wygladac transakcja i dlatego oczekuje innego podejscia do potencjalnego klienta.
    CANON EOS 40D z dodatkami

  2. #102
    Zablokowany
    Dołączył
    Jul 2007
    Posty
    182

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez tezmarek Zobacz posta
    No właśnie Foto-Net najwyraźniej ma problem w zrozumieniu oczekiwań klientów względem sklepu w świetle umów jakie zawierają i ich warunków...

    Warto uzysłowić sobie wreszcie, że sklepy są dla ludzi, a nie odwrotnie. Niezaleznie od prawnych opinii, klienci głosują na sklepy portfelami - należy o tym pamiętać zajmując się handlem.
    Dziękuję za te opinie, myślę, że to prawdy wszystkim nam znane, napisał bym wręcz truizmy, jakkolwiek możesz je odnieść do sytuacji i wyciągnąć odpowiednie wnioski.
    !!! Łączenie podwójnego wpisu !!!
    Cytat Zamieszczone przez tombas Zobacz posta
    Nie? za chwilę zabronisz się wypowiadać wszytstkim, którze nie złożyli zamówienia, jeśli to nie są ataki, to co??????????
    Nikomu nic nie zabraniam, prosiłem jedynie by nie atakować mnie nie potrzebnie.
    !!! Łączenie podwójnego wpisu !!!
    Cytat Zamieszczone przez szymekgd Zobacz posta
    Po prostu kazdy ma inne podejscie do robienia interesow, nie musze nic zamawiac, zeby wiedziec jak powinna wygladac transakcja i dlatego oczekuje innego podejscia do potencjalnego klienta.
    Szymku, zgadzam się z Tobą tu chodzi o wypracowanie kompromisu między np. Twoimi oczekiwaniami a interesem sklepu. W tej sytuacji wydawało się wszystko jasne, dobra cena, promocyjny produkt, za mało sztuk - nie wszyscy dostali. Do tego oczekiwania przy wirtualnych zakupach. Z chęcią bym dołożył pozostałym czekającym, którzy nie otrzymali sprzetu, do zakupu jednak kwota jest na tyle wysokie, że w tej konkretnie sytuacji po prostu mnie na to nie stać. Z tego powodu w tym przypadku podpieram się kodeksem postępowania i treścią umowy. Rozumiem, że większość kupujących czuje się właścicielem produktu po naciśnięciu "kup", lub "koszyk", jednak rzeczywisty obraz jest nieco inny i chyba wszyscy o tym wiemy, dlatego powstały systemy informujące o dostępności bądź jej braku ew. proszące o kontakt. Dziękuję za Twoją opinię.

    Irek
    Ostatnio edytowane przez foto-net ; 11-12-2009 o 14:06 Powód: Automerged Doublepost

  3. #103
    Pełne uzależnienie Awatar bebesky
    Dołączył
    Jul 2006
    Miasto
    kielce
    Wiek
    54
    Posty
    1 231

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez foto-net Zobacz posta
    System sam wyłączył informację o dostępności prosząc o kontakt przed złożeniem zamówienia po przekroczeniu 20 zamówień na dany produkt. Nie zablokował możliwości klilnięcia gdyż taka sytuacja jest wyjątkiem (tak duży wzrost ceny). Pomijam fakt, że ostatnie 12 zamówień zeszło w przeciągu 6 godzin weekendu gdzie nikt nie mógł zareagować.
    To zmieńcie informatyków - bo słabi są.

    Po wielokrotnych poszukiwaniach w sklepach internetowych - również w waszym, obiektywów ze średniej półki cenowej powyżej 5000 zł, wiem że informacja podawana na stronach internetowych co do ceny i dostępności (również w waszym sklepie) delikatnie mówiąc mija się z prawdą. Ja to uważam za świadome działanie.
    A co do tej konkretnej sprawy to chętnie bym zobaczył tych 7 szczęśliwców, bo czytając tłumaczenia, wywody, i próby dowodzenia że sklep jest uczciwy jakoś nie do końca wierzę w ich istnienie.
    Ot po prostu sytuacja was przerosła co wcale dobrze nie świadczy o jakości usług. Dobrze by było się do tego przyznać, przeprosić mailem każdego kto zamówił a nie zostało mu sprzedane i już.

    Ale oczywiście to zbyt proste.
    o fotografii im więcej wiem tym mniej wiem a efekty coraz gorsze

  4. #104
    Uzależniony Awatar Handelson
    Dołączył
    Mar 2009
    Miasto
    Piła
    Wiek
    54
    Posty
    789

    Domyślnie

    To skoro tyle o truizmach... Przypominam starą maksymę:
    KLIENT MA ZAWSZE RACJĘ...
    Ech... Czcze marzenia
    EOS 5DMkII + BG-E6; C 14 L II; C 24 L II; C 50 1.4; C 85 1.8; C 135 L; C 580 EX II; Sherpa 450 R; Kata D-3N1-30; Crumpler Master Delhi 620 i drobiazgi...

  5. #105
    Zablokowany
    Dołączył
    Jul 2007
    Posty
    182

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez bebesky Zobacz posta
    To zmieńcie informatyków - bo słabi są.
    Po wielokrotnych poszukiwaniach w sklepach internetowych - również w waszym, obiektywów ze średniej półki cenowej powyżej 5000 zł, wiem że informacja podawana na stronach internetowych co do ceny i dostępności (również w waszym sklepie) delikatnie mówiąc mija się z prawdą. Ja to uważam za świadome działanie.
    A nie wpadłeś na to, że to wynika ze specyfiki rynku a nie złej woli sklepów czy wiedzy informatyka? Jedyny sklep blokujący ilości zamówień po wyczerpaniu towaru jaki znam to fotobasia, ew. fotojoker a i oni nie wywiązują się mimo to z dostaw. Nikt nie trzyma szkieł Canon na stanie w średniej nawet ilości bo nic by nie sprzedał jeśli cena ma być atrakcyjna.

    Cytat Zamieszczone przez bebesky Zobacz posta
    A co do tej konkretnej sprawy to chętnie bym zobaczył tych 7 szczęśliwców, bo czytając tłumaczenia, wywody, i próby dowodzenia że sklep jest uczciwy jakoś nie do końca wierzę w ich istnienie.
    Ot po prostu sytuacja was przerosła co wcale dobrze nie świadczy o jakości usług. Dobrze by było się do tego przyznać, przeprosić mailem każdego kto zamówił a nie zostało mu sprzedane i już.
    W żadnym wypadku ta sytuacja nas nie przerosła, jest aż nadto jasna więc nie wiem co miało by nas przerosnąć. Przepraszałem nie raz w tym na tym forum. o opinie prosiliśmy mailowo więc pewnie się odezwą skoro temat odblokowany.

    Irek

  6. #106
    Dopiero zaczyna
    Dołączył
    May 2008
    Posty
    47

    Domyślnie

    Bebesky - skąd wiesz czy sprzedawca przyjął ofertę? W cale nie jest powiedziane, że doszło do zawarcia umowy sprzedaży (pisałem o tym wyżej). Tak więc nie musiał sprzedać. Nie wiem jak to wyglądało w tym przypadku, ale można pewnie było wysłać e-maile, że oferta nie została przyjęta, ale można było nic nie robić (co akurat pewnie zniechęca na przyszłość potencjalnego klienta, który nie ma żadnej odpowiedzi).

  7. #107
    Zablokowany
    Dołączył
    Jul 2007
    Posty
    182

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Handelson Zobacz posta
    To skoro tyle o truizmach... Przypominam starą maksymę:
    KLIENT MA ZAWSZE RACJĘ...
    Ech... Czcze marzenia
    Pozwolę sobie skomentować, że to nie truizm ale slogan określający nie rzeczową "zawsze rację" ale postrzeganie oczekiwań przez pryzmat korzyści obustronnej Być może należało by tez zdefinować słowo "klient" obustronnie.

  8. #108
    Uzależniony
    Dołączył
    Feb 2009
    Posty
    840

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez foto-net Zobacz posta
    Pozwolę sobie skomentować, że to nie truizm ale slogan określający nie rzeczową "zawsze rację" ale postrzeganie oczekiwań przez pryzmat korzyści obustronnej Być może należało by tez zdefinować słowo "klient" obustronnie.
    Warto te truizmy wziąć sobie do serca, bo klienci oczekują nie szermierki słownej i popisów erudycji ze strony sprzedawcy, tylko miłej i rzeczowej obsługi. Między innymi za to płacą.

  9. #109
    Uzależniony Awatar Handelson
    Dołączył
    Mar 2009
    Miasto
    Piła
    Wiek
    54
    Posty
    789

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez foto-net Zobacz posta
    Pozwolę sobie skomentować, że to nie truizm ale slogan określający nie rzeczową "zawsze rację" ale postrzeganie oczekiwań przez pryzmat korzyści obustronnej Być może należało by tez zdefinować słowo "klient" obustronnie.
    Brawo... od tego już tylko jeden krok do polityki
    EOS 5DMkII + BG-E6; C 14 L II; C 24 L II; C 50 1.4; C 85 1.8; C 135 L; C 580 EX II; Sherpa 450 R; Kata D-3N1-30; Crumpler Master Delhi 620 i drobiazgi...

  10. #110
    Zablokowany
    Dołączył
    Jul 2007
    Posty
    182

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Michal_II Zobacz posta
    Bebesky - skąd wiesz czy sprzedawca przyjął ofertę? W cale nie jest powiedziane, że doszło do zawarcia umowy sprzedaży (pisałem o tym wyżej). Tak więc nie musiał sprzedać. Nie wiem jak to wyglądało w tym przypadku, ale można pewnie było wysłać e-maile, że oferta nie została przyjęta, ale można było nic nie robić (co akurat pewnie zniechęca na przyszłość potencjalnego klienta, który nie ma żadnej odpowiedzi).
    Michale, bobesky patrzy na sprawę od roszczeniowej strony klienta czyli korzyści jakie chce uzyskać ze strony sklepu i jego postawa jest zrozumiała w sytuacji gdy rodzi się konflikt oparty o te korzyści. Z drugiej strony jest sklep który szacuje swoje korzyści i w tej sytuacji nie jest w stanie zaspokoić roszczeń klienta gdyż wymaga to nadmiernych środków z jego strony jak pisałem. Dlatego względy formalne jak i powoływanie się na regulaminy czy audyty budzą emocje i kontrowersje. Sklep doskonale zdaje sobie sprawę, że będzie w takiej sytuacji postrzegany tak a nie inaczej niezależnie od argumentów jakich użyje jakkolwiek by nie były logiczne czy prawdziwe. W/g klienta - była cena, był klik - masz dostarczyć. Koniec. Reszta nie jest ważna.
    To jest nasze ryzyko, a prawem klienta jest być niezadowolonym i dzielić się tym z innymi. Sam na miejscu klienta byłbym bardzo niezadowolony tym bardziej mając powierzchowną świadomość warunków umowy w stosunku do oczekiwań korzyści. Rozumiem postawę, "należy mi się bo klient ma zawsze racje", nie oznacza to jednak, że w tej sytuacji się z nią zgadzam. Nikt z nas nie pracuje za darmo, tym bardziej tak mały sklep jak nasz, dlatego czasami po prostu nie możemy zaspokoić roszczeń, w sytuacji gdy coś było opisane lub jest niezależne od nas. Względy formalne pomijam.

    Irek

Strona 11 z 24 PierwszyPierwszy ... 91011121321 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •