Strona 1 z 4 123 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 34

Wątek: Pytanie o lampę

Mieszany widok

Dopiero zaczyna

Domyślnie Pytanie o lampę

Witam, od niedawna jestem posiadaczką Canona 450d oraz obiektywu kitowego i 50mm 1/8. Mam pytanie odnośnie lampy błyskowej ponieważ fotografią zajmuję się amatorsko od niedawna a ostatnio robiłam zdjęcia na rocznicy ślubu znajomych i niestety brak zewnętrznej lampy dał się we znaki

Chciałabym sobie sprawić jakąś prostą, niedrogą lampę, która nadawałaby się do słabo oświetlonych pomieszczeń typu dyskoteka czy restauracja ale również do portretów plenerowych. Mógłby mi ktoś polecić coś niedrogiego i w miare prostego w obsłudze? będę bardzo wdzięczna.

Jako, że jestem laikiem i mam ograniczone fundusze w tej chwili zasatanawiałam się nad czymś takim:

http://www.euro.com.pl/lampy-blyskow...66-typ-c.bhtml

lub takim nawet:

http://www.euro.com.pl/lampy-blyskow...z-36-c-2.bhtml

Bardzo proszę o poradę, z góry dziękuję.

Domyślnie

Zastanow sie nad ta. http://www.fotorimex.pl/product.php/...lite_di622.htm. Do celow amataorski niema chyba nic lepszego w tym przedziale cenowym.

Bywalec Awatar MarcinG
    Miasto
    Łódź

Domyślnie

Dość ważna jest obracana głowica.
    Te które zaproponowałaś ruchome są tylko w pionie.
    Lampa jaką podlinkował sasiad ma już odpowiedni zakres ruchów.
    Dlaczego to jest ważne? Najlepsze zdjęcia z lampą to takie na których jej użycia nie widać błyskanie na wprost w większości przypadków nie jest dobrym pomysłem.
    Flash z obracaną głowica pozwoli Ci odbić błysk od ścian z boków
    od ściany za Tobą itd = kreatywna i bardziej naturalna dystrybucja światła.
    Ostatnio edytowane przez MarcinG ; 06-11-2009 o 12:27

Domyślnie