Pokaż wyniki od 1 do 10 z 70

Wątek: Nikon walczy z PolishNikonService.com

Mieszany widok

  1. #1
    Agent Orange
    Guest

    Domyślnie :)

    Cytat Zamieszczone przez sven Zobacz posta
    Mały cytat:

    "Ok. Pogadalismy sobie, ponarzekalismy, poszydzilismy, itd. Teraz proponuje idzcie robic zdjecia bo to nie forum serwisowe a fotograficzne. Czekam na Wasze zdjecia. Poki co zamykam.

    Admin"

    :-)

    Aj tam, czepiacie sie faceta Fakt faktem że w sprawach serwisowych wiele i wielu osobom pomagał. Akcja odniosła chyba skutek - bynajmniej teoretycznie. Oby się to przedłożyło na czyny. Ja byłem adminem tego forum przez długi czas. Nigdy nie było nacisków z Nikon Polska (bynajmniej nic mi o takowych nie wiadomo) dotyczących konkretnych treści, co najwyżej prośba, często z resztą powiązana z jakąś tam propozycją rozwiązania problemu. Myślę, że w tym przypadku jest podobnie. Nikon się przestraszył (i słusznie) i zaproponował pewne rozwiązania. Czas pokaże.
    Ostatnio edytowane przez Agent Orange ; 02-11-2009 o 16:38

  2. #2
    Uzależniony
    Dołączył
    Aug 2007
    Posty
    809

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Agent Orange Zobacz posta
    Nikon się przestraszył (i słusznie) i zaproponował pewne rozwiązania. Czas pokaże.
    Oświeć nas jakież to rozwiązania bo nic na ten temat nie wiadomo a na FN na ten temat obowiązuje embargo
    A czas pokaże tyle, że NP / serwis liczy na wyciszenie sprawy aby jakby nigdy nic przejść do porządku dziennego i nadal robić swoje, czyli niewiele...
    Gdyby byli żywnie zainteresowani poprawą pracy swojego serwisu poczyniliby konkretne działania już parę lat temu - tyle pokazał czas, jaki został im dany bez noża na gardle...

  3. #3
    Agent Orange
    Guest

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez nowart Zobacz posta
    Oświeć nas jakież to rozwiązania bo nic na ten temat nie wiadomo a na FN na ten temat obowiązuje embargo

    Dawno temu, po wielu naszych interwencjach, serwis NP zatrudnił dodatkowego serwisanta Serio I choć było to tylko doraźne rozwiązanie problemu, to jednak taka sytuacja miała miejsce

    A co do "przynajmniej" i "bynajmniej" to fakt..zawsze mi się te dwa słowa mylą Stary, zły nawyk.

  4. #4
    Pełne uzależnienie Awatar dinderi
    Dołączył
    Aug 2009
    Miasto
    Raszyn
    Wiek
    51
    Posty
    3 028

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Agent Orange Zobacz posta
    Akcja odniosła chyba skutek - bynajmniej teoretycznie.
    Przepraszam za offtopic, ale jak widze takie rzeczy, to mnie skręca.
    Słowo “bynajmniej” nie jest alternatywą dla słowa “przynajmniej“. Nigdy nie było i nie będzie.

    bynajmniej - wcale, zupełnie, ani trochę, zgoła (zwykle w połączeniu z następującą partykułą nie)

    Głos miał donośny, ale bynajmniej nie przykry.

    Z miłością bynajmniej się nie taił.

    przynajmniej - partykuła wyznaczająca minimalny, możliwy do zaakceptowania przez mówiącego zakres czegoś, np. Wypij przynajmniej mleko., lub komunikująca, że ilość lub miara czegoś jest nie mniejsza od wymienionej i że może być większa, np. Wyjechała przynajmniej na rok.
    To tak, w ramach "serwisu" naszego języka
    Kontakt ze mną tylko przez e-mail: "mirekkania na yahoo kropka com kropka au". PW nie czytam.
    09. Rób i pokazuj zdjęcia, które podobają się tobie, a nie oglądającym.

    ---Moje zdjecia na FB---

  5. #5
    Pełne uzależnienie Awatar Sergiusz
    Dołączył
    Jan 2008
    Miasto
    mazowiecka wioska
    Posty
    2 708

    Domyślnie

    Tak w sumie to podejście Nikon-a do NPS jest słuszne. Co ma zawodowiec? Dwie puszki i trzy obiektywy. Po pierwsze jak mu coś walnie to ma na zastępstwo drugą puszkę a i ze szkłem też sobie poradzi. Bez względu czy walnięcie było w wyniku kraksy czy awarii to prawdziwy zawodowiec takiego aparatu czy obiektywu po naprawie już do ręki nie weźmie a zastąpi go nowym. Stary po okazyjnej cenie znajdzie nowego nabywcę. Lepiej trochę dopłacić i mieć pewność. Co do amatorów to tutaj sprawa jest zapewne o wiele bardziej skomplikowana. Ale weźcie też pod uwagę, że zapewne gro sprzętu miało jakieś nietypowe przypadki bliskiego spotkania z ziemią, bigosem czy choćby morską wodą. W pewnych przypadkach naprawa może i powinna być droga lub całkiem nieopłacalna czego użytkownik powinien mieć świadomość. Co nie zmienia oczywiście faktu, że jak serwis jest dobry to i większość opinii jest pozytywna http://polishnikonservice.com/inni-p...cin-zurek.html
    Nie ogranicza mnie wyobraźnia ponieważ jej nie posiadam.

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •