Strona 7 z 7 PierwszyPierwszy ... 567
Pokaż wyniki od 61 do 70 z 70

Wątek: Nikon walczy z PolishNikonService.com

  1. #61
    Pełne uzależnienie Awatar arturs
    Dołączył
    Jan 2006
    Miasto
    Kielce
    Wiek
    49
    Posty
    4 196

    Domyślnie

    hehe.. ale podsumowanie:
    http://forum.nikon.org.pl/showpost.p...&postcount=141
    Cytat Zamieszczone przez semyazza Zobacz posta
    co to qr.a za belkot
    ja sie nie dziwie, ze z serwisem sobie nie daja rady, skoro nawet w miare logicznego oswiadczenia nie potrafia napisac. Funkcje beda uruchamiac. Dobre! Chyba oni maja jakas dysfunkcje
    Gdybym ja pisal takie pisma do klientow, to by leb urwali i w szyje nasikali!!!!!
    ze-na-da (nie pierwszy raz)

    PS
    pracuje w korpo i czytam taki belkot codziennie - mydlenie oczu i nic ponad to. zero konkretow - zwykly korporacyjny shit
    No i ogólnie przesłanie do fotopolis.pl zamiast do administratora http://forum.nikon.org.pl/ i polishnikonservice.com takiego oświadczenia pokazuje jak NP traktuje forum które gromadzi tylu użytkowników ich sprzętu kupionego za ciężką kasę, którego "szef" poświęcił swój czas żeby z nimi pogadać.. żenada i tyle

    i jeszcze to:
    http://optyczne.pl/2368-nowo%C5%9B%C...i_serwisu.html
    Ostatnio edytowane przez arturs ; 04-11-2009 o 00:19
    5DmkI, C85f1.2L|580 EXII|

  2. #62
    Pełne uzależnienie
    Dołączył
    Feb 2005
    Wiek
    55
    Posty
    2 320

    Domyślnie

    Widać jakiś PRowiec z NP podszedł "poważnie" do tematu i kto wie - może w najbliższej przyszłości takie oświadczenie będą drukować czasopisma fotograficzne w dziale "News"...

  3. #63
    Cenzor Awatar MacGyver
    Dołączył
    Apr 2006
    Miasto
    Wrocław
    Wiek
    47
    Posty
    7 043

    Domyślnie

    Rzeczywiście jak się czyta opowieści kolegów nikonowców włos się na głowie jeży.
    Żytnia jaka jest, to jest ale jednak w większości przypadków działają szybko i sprawnie. Wysłałem im ostatnio aparat i wyglądało to tak:
    wtorek 11.00 - Pocztex do Wa-wy
    środa 15.30 - mail od CSI z kopią przyjęcia sprzętu do ekspertyzy
    czwartek 16.00 - wycena (na telefon) przyjęcie zlecenia
    wtorek 15.00 - sprzęt do mnie wraca, sprawny i wyczyszczony (opłata za wysyłkę DHL-em 4.88 zł, nie wiem jak oni to sobie załatwili :-) )

    Przy naprawach gwarancyjnych spieszą się trochę mniej, ale i tak w moim przypadku sprawa zamykała się w 10 - 11 dniach.
    Cztery czarne eosy, pół-eos i pentax... a dokładniej to tutaj

  4. #64
    piorut
    Guest

    Domyślnie

    Teraz użytkownicy każdego systemu mogą zadziałać http://www.fotopolis.pl/index.php?n=9872

  5. #65
    Pełne uzależnienie Awatar Sergiusz
    Dołączył
    Jan 2008
    Miasto
    mazowiecka wioska
    Posty
    2 708

    Domyślnie

    W sumie fajna akcja. Nie masz sprzętu to sobie chociaż książkę poczytasz bo 13 w piątek pewnie wszystkie serwisy będą zamknięte. Kto by się brał 13 w piątek za jakąkolwiek robotę? :-D
    Nie ogranicza mnie wyobraźnia ponieważ jej nie posiadam.

  6. #66
    Pełne uzależnienie Awatar dinderi
    Dołączył
    Aug 2009
    Miasto
    Raszyn
    Wiek
    51
    Posty
    3 028

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Sergiusz Zobacz posta
    W sumie fajna akcja. Nie masz sprzętu to sobie chociaż książkę poczytasz bo 13 w piątek pewnie wszystkie serwisy będą zamknięte. Kto by się brał 13 w piątek za jakąkolwiek robotę? :-D
    Odniosłem wrażenie, że "Piatek 13-ego" to tylko kryptonim akcji, a nie jej data
    Kontakt ze mną tylko przez e-mail: "mirekkania na yahoo kropka com kropka au". PW nie czytam.
    09. Rób i pokazuj zdjęcia, które podobają się tobie, a nie oglądającym.

    ---Moje zdjecia na FB---

  7. #67
    Początki nałogu Awatar szymekgd
    Dołączył
    Jul 2008
    Miasto
    Gdynia
    Wiek
    52
    Posty
    292

    Domyślnie

    Pewnie po "akcji" okaze sie, ze problem z serwisami nie istnieje
    CANON EOS 40D z dodatkami

  8. #68
    Uzależniony
    Dołączył
    Dec 2008
    Miasto
    Warszawa
    Wiek
    49
    Posty
    722

    Domyślnie

    Skoro serwisy sie przygotuja...

    Ale - jezeli serwisy sie tym przejma, a akcja bylaby powtarzana czesciej, aczkolwiek nieregularnie (bez uprzedzenia o konkretnych datach) - moze cos to da!
    Pozdrawiam!

  9. #69
    Początki nałogu Awatar szymekgd
    Dołączył
    Jul 2008
    Miasto
    Gdynia
    Wiek
    52
    Posty
    292

    Domyślnie

    Pewnie cos da, ale zeby problem zostal calkowicie rozwiazany to koncerny musza dostac mocno po kieszeni przy sprzedazy sprzetu, a to im nie grozi, poza tym przeciez zawsze moga zaoszczedzic na uslugach gwarancyjnych
    CANON EOS 40D z dodatkami

  10. #70
    Uzależniony
    Dołączył
    Dec 2008
    Miasto
    Warszawa
    Wiek
    49
    Posty
    722

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez szymekgd Zobacz posta
    zeby problem zostal calkowicie rozwiazany to koncerny musza dostac mocno po kieszeni przy sprzedazy sprzetu
    I tak i nie! Dlatego, ze tam gdzie sprzedaz maja duza - tam serwisy nie szwankuja!
    Polska to dla nich margines - i sprzedazowy i serwisowy z tego wniosek...
    Pozdrawiam!

Strona 7 z 7 PierwszyPierwszy ... 567

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •