parafrazując klasyka - bo to niedobre szkło jest, albo puszkasam już nie wiem - co to za kombinacja jest bida fullframe z bida elką z tego nie może wyjść nic dobrego - nawet przesłony 15 nie daje się ustawić
- jak żyć? no jak?
parafrazując klasyka - bo to niedobre szkło jest, albo puszkasam już nie wiem - co to za kombinacja jest bida fullframe z bida elką z tego nie może wyjść nic dobrego - nawet przesłony 15 nie daje się ustawić
- jak żyć? no jak?
Jestem szumofobem
S50/1.4A. Mam ostrego kundla.
Używam Lee: BS, LS, Lee Landscape Polarizer 105mm, .6, .9 soft i hard, holder 2 sloty + pierścień
Czy jest coś lepszego do krajobrazu w cenie do 2000zł niz 17-40L?
Wykopaliska, ale w temacie.
To ma być do cropa czy FF ?
Bo jeżeli do cropa, to Tokina ma całkiem dobre propozycje.
Tylko zakres nie ten. Jeżeli do FF, to chyba nie ma nic lepszego.
https://www.dxomark.com/Lenses/Compa...16_977_794_977
Ostatnio edytowane przez RobertON ; 26-02-2017 o 14:19
17-40L bardzo fajne szkło, pancerne, af zawsze trafi, ma jedną wadę, nie ma 2.8.
Używałem kilka lat wraz c350d, (mając już c17-55 2.8).
Z FF nie było mi już dane
Na optycznych wiele lat brylowałem to szkło na wyczieczki jest świetne, ale wiadomo brak 2.8.
5d2+ lenistwo: 16-35L II 2.8+70-200L 2.8 + 580ex(nie używam)
+ jeszcze 24L II i 85II L , były 17-50tami, c17-55 x2, 17-40L, 50-135 (wspaniałe szkło) 70-200L 4 i canon 350d je widział wszystkie
Ma też wadę, powinno być pod apsh, a nie pod FF, bo rogi to wołają o pomstę do nieba.
Wysłane z mojego Redmi 4A przy użyciu Tapatalka
50D+6D+10-300/1.8-5.6+Lowepro
W ogóle nie wolno go podpinać gdziekolwiek, bo to diabeł, którego rogi wołają do nieba.