Pokaż wyniki od 1 do 10 z 668

Wątek: 1D Mark IV - już oficjalnie

Mieszany widok

  1. #1
    Bywalec Awatar sfw
    Dołączył
    Feb 2005
    Miasto
    Mińsk Maz.
    Posty
    184

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Dzygit-Dublin Zobacz posta
    Zapraszam Pawel tu do mnie zobaczysz ze to nie tak łatwo, na prostej powtarzam dobrej prostej średnio przemieszcza się ok 44m/s do 50m/s wiec wierz mi ciężko i nie ważne jak kręcisz i ustawiasz szczególnie na f2.
    A jak się przejdziesz na tor GP tam sa juz cuda na prostej i to jest test dla AF`u
    A jeśli coś się przemieszcza 250 m/s? Nie wiem z czym problem jeśli chodzi o focenie samochodów, ale na moim MkIII strzelanie jetów poruszających się nieco szybciej nie sprawia większych kłopotów nawet head on (szkła to 200, 300 i 500 mm od 2,8 do 4) Robię tylko RAWy przeważnie 5-10 w serii, odsetek OOF niewielki. Jeśli jak piszą AF w MKIV jest lepszy to ... tylko się cieszyć.

    pzdr

  2. #2
    Uzależniony
    Dołączył
    Feb 2008
    Posty
    884

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez sfw Zobacz posta
    A jeśli coś się przemieszcza 250 m/s? Nie wiem z czym problem jeśli chodzi o focenie samochodów, ale na moim MkIII strzelanie jetów poruszających się nieco szybciej nie sprawia większych kłopotów nawet head on (szkła to 200, 300 i 500 mm od 2,8 do 4) Robię tylko RAWy przeważnie 5-10 w serii, odsetek OOF niewielki. Jeśli jak piszą AF w MKIV jest lepszy to ... tylko się cieszyć.
    Ale samolot nie mija Cie na dystansie 10m.

  3. #3
    Bywalec Awatar sfw
    Dołączył
    Feb 2005
    Miasto
    Mińsk Maz.
    Posty
    184

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez dzik Zobacz posta
    Ale samolot nie mija Cie na dystansie 10m.
    Jesteś pewien ..? Czasami przechodzą w odległości 30, 40m (połowa szerokości pasa startowego)
    Ostatnio edytowane przez sfw ; 23-01-2010 o 22:49

  4. #4

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez sfw Zobacz posta
    A jeśli coś się przemieszcza 250 m/s? Nie wiem z czym problem jeśli chodzi o focenie samochodów, ale na moim MkIII strzelanie jetów poruszających się nieco szybciej nie sprawia większych kłopotów nawet head on (szkła to 200, 300 i 500 mm od 2,8 do 4) Robię tylko RAWy przeważnie 5-10 w serii, odsetek OOF niewielki. Jeśli jak piszą AF w MKIV jest lepszy to ... tylko się cieszyć.

    pzdr
    Auto widzisz może na odcinku 80- 50m max czyli 1 do 1,5 sek (u mnie bo inne kraje maja drogi szerokie i nie ma problemów z chaszczami), i na ma mowy o śledzeniu go, pojawia się i znika ot tak to wygląda , to jak byś focil pokazy lotnicze stojąc miedzy domkami na osiedlu mieszkalnym gdzie widzisz tylko 100m nieba nad sobą i nic więcej bo lewej i prawej ściana .

    Nie zawsze ale czasami tak to wygląda , wiec jak poprawili to robi sie ciekawe narzędzie do pracy i skakanie ponad ISO 6400 może być jako ciekawostka.

    Pozdrawiam Darek

    p.s

    sfw wspomniales o pokazach i widziałem twoje foty z pokazów uu kozackie gratulacje , podobają się śmigłowce najbardziej bo samolotów się naoglądałem choć tez naprawdę super wyszły .
    18 i 23 robie Wow na widok zdjec.
    Ostatnio edytowane przez Dzygit-Dublin ; 24-01-2010 o 13:12
    pare sloikow i jedno body ......... ostatnio uzywane 9 lat temu czas nanowo zaczac przygode ....

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •