Cytat Zamieszczone przez zkruk Zobacz posta
Jarek - tniesz cytaty tak by podpasowało Tobie...
Wcale nie. Tnę tak, żeby było śmieszniej.

Cytat Zamieszczone przez zkruk Zobacz posta
ja się pytam - dlaczego ten sam układ AF w 5d i 5d2 pracuje tak mocno inaczej...
jeśli układ ten sam to pracuje tak samo...
Sam sobie wcześniej odpowiedziałeś. Żebyś kupił nowy. Pewnie celowo to zrobili. I mam te podejrzenia na serio.

Cytat Zamieszczone przez zkruk Zobacz posta
a co do narzekań Jurka - D3 daje możliwość pracy w takich warunkach, że AF przestaje się wyrabiać... a brak 24 1.4 (ale już niedługo) w Nikonie - daje się we znaki...
skoro Jurek pracuje na 2.8 to automatem cały zysk jakości AFa idzie w gwizdek gdy obok stoję ja z 5d2 i 24 1.4 ....coś za coś...
Porównywałem AF d3 z 1d3 w warunkach auli polibudy nocą na dużej imprezie oświetlonej estradowym światłem. Celowałem ze sceny w publikę, żeby nie było za łatwo, oba z długimi zoomami/2.8. Efekt był taki, ze oba wywalały się dokładnie w tych samych zaciemnionych miejscach. Widać taki był wtedy szczyt możliwości. Teraz wymyślili coś nowego i dali do d3s i 1d4. Pewnie zaraz do kompletu z 7d dorzucą d800, żeby się wyrównało.. 5tki chyba nie ma co porównywać, bo to inna klasa.

Mnie już kolor paska od aparatu nie rusza, co najwyżej ponabijam się z innych i tyle. Przewaga canona jest taka, że ma w systemie 5tkęII, nikona za to taka, że ma praktycznie wszystko w jednym aparacie sporo jednak tańszym niż 1Ds3.

Podobnie ze szkłami. Ja Jurkowi najchętniej porysowałbym to 14-24, żeby mnie nie drażnił, on z kolei twierdzi, że 35 czy 135mm to ogniskowe zupełnie fotograficznie zbędne i wystarczają jak są w zoomach.