Imho jeśli równać to "s" z "X".
Mnie to w sumie strzyka bo 1D to nie moje body, ale z sampli przepięknie widać, że lampa odchodzi do lamusa. Wiem, jest fill i te sprawy, ale nie ma chyba nic piękniejszego niż zastane nawet z blekotą f/5.6.
Wczoraj pstrykałem sobie 15-85IS, brak światła? Wrzucam czwarty bieg - H i histogram w miarę OK. Jak zmieniłem na 17-55IS to czasy już miałem sportowe
Druga istotna lekcja po najważniejszej - expose right - w cyfrze, to wrzuć czwórkę H
Jeśli MarkIV na 102,4k wzorem 7D na 12,8k (http://canon-board.info/showpost.php...postcount=1977) zostawi detal, nawet kosztem znienawidzonych przez Alfioków kolorowych plamek to - mając na uwadze nierówną walkę (FF vs. 1.3) i wzrost rozdzielczości - całkiem spoko
the silence is deafening
Gietrzy ale żaden reporter agencyjny nie będzie mierzył szumów na cropach 100%, bo to nie jest istotne czy tu ma większe czy mniejsze. To jest podejście które może przebija się na forach ale na forach piszą ludzie, którzy mają na to czas. Ci którzy na prawdę są zajęci robotą (a znam kilku takich) zwracają uwagę na inne sprawy i czasami o pewnych rzeczach, które na forach są wiedzą powszechną nie mają pojęcia - zresztą ich to nie interesuje i nie mają zwyczajnie czasu żeby to śledzić.
Dlatego podniecanie się która puszka bardziej szumi oczywiście ma sens ale dla nas. Natomiast ogólnie nie wyciągałbym zbyt daleko idących wniosków co do tego, która firma "dała się zrobić w konia" bądź nie.
"Co do wspomnianego mojego obowiązku to chcę jeszcze dodać, że mój stosunek do tegoż obowiązku jest moją osobistą i całkowicie prywatną sprawą, co zwalnia mnie od wszelkich dalszych komentarzy, przypisów, suplementów i gloss."
Kapitan Wagner
Są też pełne wersje: http://www.flickr.com/photos/despeau...7622915564702/ - trudno powiedzieć, czy już z finalnych aparatów.
No moje oko i monitor: 6400 wygląda lepiej niż z Mk III: http://www.flickr.com/photos/despeau...7622915564702/
!!! Łączenie podwójnego wpisu !!!
Nie sposób się nie zgodzić![]()
Ostatnio edytowane przez Bahrd ; 23-12-2009 o 12:58 Powód: Automerged Doublepost
EOS - conditio sine Kwanon...
Oczywiście, że tak. Powiem więcej większość z nich nie wyjdzie poza jotpega.
Wiem, ciekawie nie mają. W samochodzie non stop, pod komórką.
Oczywiście, że nie, nie tylko dla nas (my to normalka).
O ile targetem 1D4 są wspomniani przez ciebie fotoreporterzy, powiem więcej to oni ułożyli tak a nie inaczej specyfikację 1D4 to jest duża liczba fotografów używająca 1D, która nie jest targetem tego aparatu. Wydaje mi się, że oni też się podniecają możliwością upolowania ptaszka na 1600 zamiast 800.
Nie no pewnie, na razie mają kontrakty. Pożyjemy, zobaczymy co dalej.
OK, nie mam pytań. Aparat imho używalny do 50k w normalnej (druk; pixel level) pracy - jeszcze czytelny napis distributed.
102k to maria awaria
Ostatnio edytowane przez gietrzy ; 23-12-2009 o 12:55
the silence is deafening
A dla niewtajemniczonych, maria awaria wygląda tak: http://www.plotek.pl/plotek/51,79592,7385767.html?i=1
Przy okazji - zdarzają się (niestety) sytuacje, w których to wysokie ISO jest pomocne:
http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomos...93793.html?i=0
EOS - conditio sine Kwanon...
Ostatnio edytowane przez MacGyver ; 23-12-2009 o 13:50 Powód: Automerged Doublepost
Cztery czarne eosy, pół-eos i pentax... a dokładniej to tutaj
EOS - conditio sine Kwanon...