Strona 8 z 8 PierwszyPierwszy ... 678
Pokaż wyniki od 71 do 74 z 74

Wątek: 50d w morzu :(

  1. #71
    Dopiero zaczyna
    Dołączył
    Sep 2009
    Miasto
    Wejherowo
    Posty
    22

    Domyślnie

    Odnośnie sprawdzania kartonów to jestem za !!! Rok temu kupiłem wtedy jeszcze dziewczynie prostownice Philipsa a Auchon za 269zl Miała ja dostać za 3 dni naszczęście stwierdziłem że zrobie szybciej niespodzianke. Pojechałem do niej wieczorem no i to była naprawde wielka niespodzianka gdy w srodku okazało się że jesr Łucznik wart 40zł. Zdążyłem do sklepu 10minut przed zamknieciem i udało mi sie wymienić, ale mogli powiedzieć, że ja podmieniłem.
    C 40D/ T 17-50mm 2.8/ C 580 EX/ statyw/

    http://www.fotomax.xx.pl
    http://www.zaproszeniaslubne.xx.pl

  2. #72
    Pełne uzależnienie Awatar JaBlam
    Dołączył
    Mar 2006
    Miasto
    Farschafa
    Wiek
    46
    Posty
    1 304

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez paweleverest Zobacz posta
    .

    Dalej podoba ci sie zachowanie Polaków ??

    To że ludzie u nas nie wiedzą jak korzystać z własnych praw pokazuje przykład opisany przez JaBlam'a. Sprzedawca musi coś takiego uznac, a jak nie chce to chyba trzeba mu dosadnie wytłumaczyc jakie przepisy obowiązują w naszym kraju i całej unii .
    Prawa znam bo mialem troche awantur w sklepach AGD chociaz juz po tym zajsciu. Powiem Ci tylko tyle ze jak wtedy z nimi rozmawialem otrzymalem taka informacje:

    1. Na moje argumenty o wymianie nienaruszonego towaru sprzedawca FJ odparl ze niestety taka maja polityke ze towaru NIE WYMIENIAJA ani nie PRZYJMUJA ZWROTU (dodatkowo taka sama formułke mieli przy sklepie internetowym)

    2. On jest tylko pracownikiem i nie on ustala zasady, ustala to osoba wyzej, kierownik, dyrektor czy kto tam, ale ani on ani inny pracowniknie da mi do niej numeru ani zadnego kontaktu bo nie zostal upowazniony.

    3. Na moje argumenty o prawach konsumeckich otrzymuje odpowiedz : Siec naszych sklepow nie podlega pod takie prawa niestety. Koniec rozmowy.

    I co w takim wypadku? spierzesz goscia po ryju i zdemolujesz sklep?
    Mozna walczyc w sadzie, tyle, ze trwa to dlugo , skutki nie sa przewidywalne, a do tego aparat mial cieszyc znajomych, ktorzy chcieli robic zdjecia na wyjezdzie a nie narzedziem od poczatku dostarczaczacym niepotrzebnych przykrosci. Dlaczego tylko u nas sie to tak odbywa?
    Dlaczego w przypadku zakupu za 3 tys zl (wtedy tyle kosztowal) wychodzisz ze sklepu i... klamka zapada - nie mozesz zmienic decyzji, oddac, zamienic.

    Mowicie ze FJ przestal podbijac gwarancje przy zakupie? Zapraszam do FJ chociazby w Galerii Krakowskiej. Dostaniecie podbita od razu. Innej opcji nie ma.

    Ja w kazdym razie od dawna nie kupuje w zadnym FJ ani nie polecam znajomym. Ta siec jest dla mnie spalona ze swoja polityka. Kiedys kupilem u nich lampe 580 EX . DOstalem od razu podbita gwarancje a na moje pytanie co jesli okaze sie ze lampa ma wade fabryczna - SERWIS. Fotojoker samo zło.

    Sorry za OFFA
    Jarek
    ----------------------------------------
    Moje pstryki na www.jblaminsky.com od 1 lutego 09 -swiat Eli i Kanona zamienilem na swiat Nikkorow...i dzisiaj nadal nie żaluje

  3. #73
    Dopiero zaczyna Awatar bogdfun
    Dołączył
    Aug 2009
    Wiek
    46
    Posty
    35

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez JaBlam Zobacz posta

    3. Na moje argumenty o prawach konsumeckich otrzymuje odpowiedz : Siec naszych sklepow nie podlega pod takie prawa niestety. Koniec rozmowy.
    dorzucę tylko słówko - nie wiem o jakich prawach mowa, ale niestety prawa konsumenta są takie, że sprzedawca nie ma obowiązku przyjęcia zwrotu - w przypadku sprzedaży bezpośredniej. Jeżeli w jakimś sklepie istnieje taka możliwość - to jest to tylko i wyłącznie gest dobrej woli sklepu.. Inaczej sprawa ma się w przypadku sprzedaży przez internet - tutaj mamy 10 dni na ewentualny zwrot towaru, bez konieczności podawania przyczyny zwrotu. Jest tylko jeden warunek - towar nie może nosić absolutnie żadnych oznak użytkowania.
    Myślę, że problem nie leży po stronie sklepów, ale po stronie konsumentów. To my godzimy się na to, żeby sklepy rządziły nami, zamiast odwrotnie.. Ja nie kupuję NIC w sklepach, w których wisi tabliczka - ZWROTÓW nie przyjmujemy - nalane mam na ich towar i na ich ceny, bo wiem, ze ONI mają nalane na mnie.. Gdybyśmy wszyscy kierowali się jasnymi kryteriami, takie sklepy nie miałyby prawa bytu.. albo zmieniłyby swoje "sztywne" reguły..
    500D, 18-55-250, Hoya Pro1 Digital

  4. #74
    Początki nałogu Awatar jacapa
    Dołączył
    Jan 2007
    Miasto
    Radom
    Posty
    453

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez maxwwo Zobacz posta
    Odnośnie sprawdzania kartonów to jestem za !!! Rok temu kupiłem wtedy jeszcze dziewczynie prostownice Philipsa a Auchon za 269zl ..............w srodku okazało się że jesr Łucznik wart 40zł.
    Bo szumowina jakaś przełożyła do pudełka za 40zł i wyniosła ze sklepu Philipsa wartego 269zł , a Ty dostałbyś po kieszeni.
    Toż cały czas o tym trąbię.

    Cytat Zamieszczone przez bogdfun Zobacz posta
    nie wiem o jakich prawach mowa, ale niestety prawa konsumenta są takie, że sprzedawca nie ma obowiązku przyjęcia zwrotu - w przypadku sprzedaży bezpośredniej. Jeżeli w jakimś sklepie istnieje taka możliwość - to jest to tylko i wyłącznie gest dobrej woli sklepu..
    Polska nie jest tu wyjątkiem .
    Ostatnio edytowane przez jacapa ; 14-10-2009 o 16:14
    Jacek Paduszyński
    40D c 17-55/2,8, C 100/2,8L , C 70-300 IS 580 EXII, 2 x 420EX, Raynox , Kenko , WilliamOptics APO 660/6 , WilliamOptics APO 400/6 etc. astro

Strona 8 z 8 PierwszyPierwszy ... 678

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •