Wracajac do tematu - a nie chcac otwierac nowego watku, pozwole sobie podzielic sie z Wami swoim doswiadczeniem, odnosnie slona woda + aparat fotograficzny. Tak sie zlozylo, ze ostatnio dosc czesto bywalem w tropikach nad slonymi akwenami z moja stara poczciwa 5D MK I. Apart nigdy nie mial kontaktu z woda, obchodzilem sie z nim jak z przyslowiowym jajkiem, ze wzgledu na duza wilgotnosc i roznice temperatury , przed wyjsciem z hotelu owijalem go w recznik i wkladalem do torby, dopiero po 30 min. kiedy zlapal juz temp. otoczenia, wyciagalem go,to samo dzialo sie kiedy wracalem do chlodnego pokoju hotelowego...........i jakie bylo moje zdziwienie, jak kilka tygodni temu calkiem przypadkowo odkrecilem grip, a tam na styku grip'a z body ...a jakze, bielusienka sol! - ktora juz zdazyla poczynic male spustoszenie:sad:
Nie wiem jaka jest sytuacja wewnatrz body, na razie smiga wiec nie wnikam.....ale, teraz wiem po co sa uszczelnienia:grin:
...nic nie musialem kombinowac , powtarzam nie byliscie tam wiec prosze nie wciskac mi tu swoich wersjii wydarzen , co do ostatnich postow dali aparat ale gwarancja pozostala stara bez przedluzenia i rzadnych zmian .... przeciez nie pojde i nie powiem ze nie chce tego aparatu chce go kupic bo popelnilem blad !!!!!co niektorzy sie nasmiewaja ale kiedys tez iWam czego nie zycze stanie sie cos przykrego i powinni ludzie pojechac po Was jak tu po mnie , cwaniactwo na forach tez powinno byc tepione .....Pozdrawiam ....
CANUSIA EOS 50d , 400 D // EF17-40 F/4 L // Canon 70-200 F/4 L USM //Canon 60 F/2,8 macro STATYW MANFROTTO // FILTRY HOJA //Speedlite 430 EX ///// grip , etc
www.wesolowski-photography.co.uk
"Co do wspomnianego mojego obowiązku to chcę jeszcze dodać, że mój stosunek do tegoż obowiązku jest moją osobistą i całkowicie prywatną sprawą, co zwalnia mnie od wszelkich dalszych komentarzy, przypisów, suplementów i gloss."
Kapitan Wagner
Jeśli sklep wydał towar bez żadnych zastrzeżeń i, co więcej, inni użytkownicy potwierdzają taki stan rzeczy (przykładami), to widocznie taki tok postępowania jest legalny i prawidłowy - w innym wypadku sklepy by tak nie postępowały. Nie pojmuję dlaczego niektórzy są tacy ograniczeni i nie potrafią zdobyć się na wysiłek i wyobrazić sobie, że poza naszym krajem jest wiele innych na świecie, gdzie zwyczaje potrafią się drastycznie różnić.
Ostatnio edytowane przez Nol ; 12-10-2009 o 19:55
Pozdrawiam
Tiaa.. jakby zamiast do wody upadł na beton i się rozleciał też by wymienili , taki zwyczaj.
Nawet jakby walec przejechał , no problem wymieniają , taki zwyczaj.
Po prostu w sklepie nikomu nie przyszło do głowy że klient przyniósł utopiony aparat , przecież gdyby tak było to klient by o tym uczciwie poinformował i niestety by nie wymienili , taki zwyczaj .
Zepsuł się , to się zepsuł i wymienili no problem.
Są miejsca na świecie gdzie wymieniają na słowo , ale nie Polakom bo się na nich poznali , taki zwyczaj.
Jacek Paduszyński
40D c 17-55/2,8, C 100/2,8L , C 70-300 IS 580 EXII, 2 x 420EX, Raynox , Kenko , WilliamOptics APO 660/6 , WilliamOptics APO 400/6 etc. astro
Warunki gwarancji praktycznie każdego produktu mówią, że gwarancji nie podlegają uszkodzenia powstałe na skutek nieprawidłowego użytkowania produktu.(czyli wszelkie uszkodzenia mechaniczne: ingerencja cieczy, upadek lub wstrząs, lub też nieautoryzowana ingerencja użytkownika czyli rozkręcanie).
Jeśli chodzi o ubezpieczenie w UK to fakt np. tel. kom. dzwonimy do operatora ze zalał się nam telefon, przyjeżdża kurier z nowym telefonem i kopertom do której wkładamy stary. u nich są to drobne kwoty, u nas jak kupowałem mojego 450d to za ubezpieczenie zaśpiewali mi jakieś 800-900zł, ale już dokładnie nie pamiętam wiec mogę się mylić, tak czy inaczej nie było mnie na to stać.
Nie całkiem, osobiście widziałem jak koleś przyniósł do sklepu 5D w kilku kawałkach, ponieważ piątka już nie produkowana, a ubezpieczenie gwarantuje sprzęt tej samej klasy, dostał 5D mkII do odbioru za kilka dni bo nie mieli w sklepie.
Moje ubezpieczenie stwierdza dokładnie to samo, jakiekolwiek zniszczenie, nawet z mojej winy, jeśli sprzętu nie uda się naprawić mam gwarantowany aparat tej samej klasy w 100% nowy, możne i trzeba coś wydać, ale spokój ducha jest bezcenny
Pozdrawiam.
5-ki | L-ki | Dodatki
To napisz jak możesz jakie to ubezpieczenie i gdzie można tak sprzęt ubezpieczyć, bo mi zaoferowali tylko takie w przypadku napadu lub kradzieży bez innych możliwości uszkodzenia... Dlatego własnie tak napisałem...
Pozdr.