Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 14

Wątek: Problem z G10

bogdan.111
    Guest

Domyślnie Problem z G10

Hey.
    Jak uniknąć przeswietlen w tym modelu? poprostu robiac zdjecia twarze i niebo jest bardzo przeswietlone. Nie wiem czy jest to błąd moich ustawien ( dodam ze jestem amatorem w fotografi ) czy wada aparatu. Jesli ktos orietuje sie jak redukowac te naswietlenia to prosze o rady
    Z gory wielkie dzieki.
    Ostatnio edytowane przez bogdan.111 ; 10-10-2009 o 09:58

Bywalec Awatar zonk
    Miasto
    Suchedniów

Domyślnie

Cytat Zamieszczone przez bogdan.111 Zobacz posta
    Hey.
    Jak uniknąć przeswietlen w tym modelu? poprostu robiac zdjecia twarze i niebo jest bardzo przeswietlone. Nie wiem czy jest to błąd moich ustawien ( dodam ze jestem amatorem w fotografi ) czy wada aparatu. Jesli ktos orietuje sie jak redukowac te naswietlenia to prosze o rady
    Z gory wielkie dzieki.
    Z pewnością jest to błąd Twoich ustawień ;-) albo za dużej rozpiętości tonalnej sceny. Radzę poczytać instrukcję odnośnie ustawień aparatu oraz rozejrzeć się za jakąś książką o fotografii. Co do przepalonego nieba to powinno się stosować filtry połókowe szare. Możesz też poczytać o technikach ziększania rozpiętości tonalnej (HDR, DRI)
    Pozdrawiam
    >>>--------> założyłem sobie bloga <--------<<<

Bywalec Awatar cezarycezary
    Miasto
    kacwawa

Domyślnie

w internecie znajdziesz do pobrania:

PSG10_CUG_plk - po polsku 300 stron

i

DPP35_W_PL - po polsku 124 strony

opisywane w innychtematach wraz z linkami, konkretnie m.innymi do tego modelu aparatu

bogdan.111
    Guest

Domyślnie

Dziekuje bardzo za rady napewno przydadza sie lecz te przeswietlenia bardzo znaczne:/ Aparat kupiny byl przez Amazon , aby reklamowac produkt trzeba podac powód i nie wiem czy jest to usterka aparatu czy poprostu brak wiedzy a dodam ze jestem amatorem. Sciagne instrukcje i poczytam.
    Dzieki bardzo

Miasto
    kacwawa

Domyślnie

mowisz i masz: