łoł, dzięki wszystkim, przy okazji okazało sie że nie musze kupować lampy. 2 koła w kieszeni i bliżej do 70-200 :-)
łoł, dzięki wszystkim, przy okazji okazało sie że nie musze kupować lampy. 2 koła w kieszeni i bliżej do 70-200 :-)
EOS 350D + KIT EF-S 18-55 3.5-5.6 II + Hoya UV, EF 50 1.8 II + Marumi MC-UV, 2 x Kingston ELITE PRO 1GB, Statyw Velbon DF-60 i wiele chęci.
lampa sie przydaje ale jak robisz zdjęcia widowniakurat do 350d 580EX to raczej przesada
ja jestem na etapie zakupu 420ex
Canon G10, WP-DC28, :grin: 5d mkIII:grin: 5d mkI 17-40L 24LII 35L 85LII 580II
Oczywiscie bez lampy. Z lampa wychodza tragicznie zdjecia.
Co do ustawien ISO 1600/3200 - potem ewentualnie odszumianie na kompie.
TV - ustawiasz taki czas jaki jestes w stanie utrzymac bez poruszenia przy 18 mm moze ci sie nawet udac 1/30 a przy 50 mm proponuje 1/60 powinno byc ok
Ostrzenie na twarz.
Canon EOS 300 D + KIT + Sigma 70-300 4 - 5.6 APO DG MACRO + 2 x 512 Mb + Velbon DX 888 Digital
Hp Photosmart 720
dobrze że mam wejściówki za darmoche to nie będę wściekły jak mi cos nie wyjdzie (no może bede zły że zmarnowałem ujęcie) ale prawda mniej boli jak jest gratis :-)
EOS 350D + KIT EF-S 18-55 3.5-5.6 II + Hoya UV, EF 50 1.8 II + Marumi MC-UV, 2 x Kingston ELITE PRO 1GB, Statyw Velbon DF-60 i wiele chęci.
mam male doswiadczenie z koncertami, ale na 2 juz bylem
http://212.33.73.7/~gawryl/photo/0/index.html
mozesz poogladac moje rezultaty, szczegolnie dlatego, bo mamy ten sam zestaw obiektywow . z 50mm jest tak, ze jak posluchasz rad i blisko podejdziesz (pod scene) to wychodza nieciekawe kadry (patrz: http://212.33.73.7/~gawryl/photo/0/0/8.html). a wystarczyloby cofnac sie o krok... czego ja nie zrobilem - wiec Cie uczulam.
Natomiast 50mm swietnie wpasowal sie w inne ujecia, z okolo 2,3 m (http://212.33.73.7/~gawryl/photo/0/0/11.html), kicior wowczas byl praktycznie nieuzywany
powodzenia na koncercie i nie zapomnij pochwalic sie swoimi zdjeciami!
edit:
zapomnialem dodac: jak fiocisz 50-tka, to proponuje ustawic Tv na 1/80 i pozostawic body ustawic najlepsza przeslone. korekcja -1 tez wskazana. i sporo focic - wiekszosc bedzie przejaranych, poruszonych...
Ostatnio edytowane przez gawryl ; 10-09-2005 o 18:00
350d, KIT 18-55, 50/f1.8, 100-300/f4.5-5.6 USM, 420EX. www.gawryl.pl
Ja przewaznie robie w Av - na maksymalnej dziurze, badz prawie maksymalnej (w przypadku 50-tki). ISO 400 lub 800 - 1600 tylko w najwyzszej koniecznosci. Lampa czasem sie przydaje. Jesli mozna jej uzywac, to z soft-boxem mozna doswietlic i nie zepsuc kilmatu zdjecia.
I najwazniejsza rada - staraj sie miec dobre uklady z ochrona i z osobistym otoczeniem artysty. Bo od nich zalezy komfort Twojej pracy. Powodzenia!
EOS 300D + dotatki + Digital Ixus
"Zawsze nadchodzi godzina w historii, kiedy ten, który ośmieli się powiedzieć,
że dwa i dwa to cztery, jest karany śmiercią. (Albert Camus)
wielkie, wielkie dzieki za rady. przetestujemy w niedziele.
EOS 350D + KIT EF-S 18-55 3.5-5.6 II + Hoya UV, EF 50 1.8 II + Marumi MC-UV, 2 x Kingston ELITE PRO 1GB, Statyw Velbon DF-60 i wiele chęci.
dwa miesiace temu mialem identyczny problemi prosze nie mowic ze moj watek byl o niczym ,znalazlo sie tam wszystko to co tu
zakaz uzywania lampy, ISO 1600 lub 800 itd... moje doswiadczenia ? w dalszym ciagu mojego watku...
http://www.canon-board.info/showthre...ertu+bez+lampy
pozdro...
przebłysk geniuszu japońskich inżynierów posiadam, człowieku, dziewiętnastoletni Canon...
pozor, teď vyletí ptáček, usměj se hezky a řekni sýr.
thorin sorki jezeli cie uraziłem. poprostu czytając niektóre wątki stałych bywalców tego forum, można momentami zgłupieć. kupa informacji, które taki amator jak ja nie jest w stanie przefiltrować. jeszcze raz sorki i dzieki za pomoc.
EOS 350D + KIT EF-S 18-55 3.5-5.6 II + Hoya UV, EF 50 1.8 II + Marumi MC-UV, 2 x Kingston ELITE PRO 1GB, Statyw Velbon DF-60 i wiele chęci.
idę wreszcie do domu. trzeba troche odpocząć przed jutrzejszymi występami, no nie :-)
EOS 350D + KIT EF-S 18-55 3.5-5.6 II + Hoya UV, EF 50 1.8 II + Marumi MC-UV, 2 x Kingston ELITE PRO 1GB, Statyw Velbon DF-60 i wiele chęci.