Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 23

Wątek: [olowek] zdjęcia

Ołówek
    Guest

Domyślnie [olowek] zdjęcia

Witam serdecznie,
    Swoje zdjęcia po raz pierwszy publikuję na forum canon-board, które jednak śledzę od dość dawna.
    Kilka miesięcy temu kupiłem 450D z kitowym obiektywem (bo mieścił sie w moi limicie cenowym), i jak do tej pory wzbogaciłem go jedynie o filtr polaryzacyjny. W ostatnim czasie zajęty byłem pisaniem pracy magisterskiej więc nadal jestem na etapie uczenia się możliwości mojego aparatu.Zdjęcia robię całkowicie amatorsko, więc proszę o wyrozumiałość bardziej doświadzczonych kolegów i o ewentualne porady na co zwrócić uwagę i co poprawić.

PS. Ponieważ nie wstawiałem nigdy zdjęć na forum więc jeśli coś pójdzzie mi nie tak to prosilbym moderatora pomoc

1.
    2.

3.

4.

5.

Początki nałogu
    Miasto
    Rumia

Domyślnie

zwykłe pstryki, lecz 4 się trochę wyróżnia

Domyślnie

Hmm co się stało pani na 5? Unikaj takich manipulacji kolorem, ani to naturalne, ani ładne.
    4 rzeczywiście się (pozytywnie) wyróżnia, kompozycja trzyma się kupy, wszystko ładnie-pięknie.
    2. Dziwny format, domyślam się, że chodziło o wycięcie niepotrzebnych elementów z kadru. O tym niestety trzeba myśleć przed zrobieniem zdjęcia.

Ołówek
    Guest

Domyślnie

Cytat Zamieszczone przez jack070 Zobacz posta
    Hmm co się stało pani na 5? Unikaj takich manipulacji kolorem, ani to naturalne, ani ładne.
    4 rzeczywiście się (pozytywnie) wyróżnia, kompozycja trzyma się kupy, wszystko ładnie-pięknie.
    2. Dziwny format, domyślam się, że chodziło o wycięcie niepotrzebnych elementów z kadru. O tym niestety trzeba myśleć przed zrobieniem zdjęcia.
    Czwórka to moje najnowsze zdjecie wiec ciesze sie ze nienajgorsze bo kiepsko świadczyłoby to o moim rozwoju
    W 5 faktycznie przesadziłem z obróbką, ciekawy byłem czy jednak komuś sie to spodoba...