Strona 28 z 34 PierwszyPierwszy ... 182627282930 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 271 do 280 z 339

Wątek: Sns-hdr

  1. #271
    Coś już napisał Awatar m2k
    Dołączył
    May 2010
    Miasto
    Warszawa
    Wiek
    49
    Posty
    75

    Domyślnie

    Dzięki za info. Sprawdzę to wieczorem, bo teraz tak na szybko, to wydaje mi się, że jak obniżę wartość Higlight Protection, to światła zaczynają hallować (przykład z pliku, który mi przysłałeś, mowa o skośnym ramieniu mostu, nie wiem, czy to się da powiększyć, wrzuciłem cropa z pliku):


  2. #272

    Domyślnie

    To hallowanie da się skorygować parametrami programu.
    Weź jednak pod uwagę, że w rzeczywistej scenie, ten skośny element konstrukcyjny jest znacznie mocniej oświetlony aniżeli sąsiednie elementy pionowe. SNS-HDR będzie zaznaczał w finalnym obrazie występowanie takiej różnicy oświetlenia.


  3. #273
    Coś już napisał Awatar m2k
    Dołączył
    May 2010
    Miasto
    Warszawa
    Wiek
    49
    Posty
    75

    Domyślnie

    Racja, ale wtedy reszta tonie w cieniu, a ja chciałbym to "wyciągnąć" - po to robiłem 10 naświetleń :-) Z drugiej strony zastanawiałem się, jak program do HDRów, np. Twojego autorstwa, miałby zaakcentować fakt tego, że coś jest jaśniejsze, a coś ciemniejsze w taki sposób, żeby nie hallować? Jedyna odpowiedź, jaka mi przychodzi do głowy, to taka, że algorytm zwiększa kontrast lokalny na krawędziach przejść (co też de facto jest chyba głównym zadaniem przy mapowaniu tonów?). W sumie to dość skomplikowane i zacząłem się gubić, gdybyś wyjaśnił bardziej szczegółowo jak to działa, to byłbym happy :-)
    A jak nie, to chociaż może masz pomysł jak wyrzucić hallowanie bez użycia przemalowywania na warstwach w PS w taki sposób, żeby (w tym konkretnym przypadku) te elementy z tyłu też były jasne? :-)

  4. #274

    Domyślnie

    Już niedługo w programie pojawi się możliwość lokalnej kontroli parametrów, tak więc będzie łatwiej korygować takie rzeczy. Na chwilę obecną w tym konkretnym przypadku, można zmniejszyć jasność koloru niebieskiego w światłach, za pomocą krzywej.

  5. #275
    Coś już napisał Awatar m2k
    Dołączył
    May 2010
    Miasto
    Warszawa
    Wiek
    49
    Posty
    75

    Domyślnie

    Super Przydałby się jeszcze suwak do regulacji wygładzania dużych powierzchni, jak np. niebo. Teraz jest i tak dużo lepiej niż kiedyś, gdy pisałem, że są duże szumy np. na niebie. Jak jednak wspomniałem, mogłoby być bardziej gładko

  6. #276

    Domyślnie

    Na chwile obecną, szum na niebie można redukować krzywymi parametrów "Microdetails" i "Lights Microdetails". Można "wyciąć" mikrodetale dla koloru niebieskiego.

  7. #277

    Domyślnie

    na mac;u dziala twoj program?

  8. #278

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez canonfun Zobacz posta
    na mac;u dziala twoj program?
    Tak, ale tylko pod kontrolą systemu Windows. Najczęściej wykorzystywany jest Parallels Desktop for Mac.

  9. #279

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Pebal Zobacz posta
    Tak, ale tylko pod kontrolą systemu Windows. Najczęściej wykorzystywany jest Parallels Desktop for Mac.
    czyli na macu nie dziala

  10. #280

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez marszull Zobacz posta
    czyli na macu nie dziala
    To zależy. Teoretycznie SNS-HDR natywnie na Mac działać może, gdyż nowsze maszyny mogą pracować pod kontrolą systemu Windows. Na pewno SNS-HDR nie może działać natywnie na Mac OS ;-)

Strona 28 z 34 PierwszyPierwszy ... 182627282930 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •