Andrzej to ja się podpytam ponieważ widzę że masz i 17-40 i 24-105 i 15-85 m z którym z nich ci się lepiej sprawuje 7demka?
Pytam bo sam zastanawiam się nad 17-40 + 24-105 lub 15-85 + coś dłuższego.
Andrzej to ja się podpytam ponieważ widzę że masz i 17-40 i 24-105 i 15-85 m z którym z nich ci się lepiej sprawuje 7demka?
Pytam bo sam zastanawiam się nad 17-40 + 24-105 lub 15-85 + coś dłuższego.
"Tylko dwie rzeczy są nieskończone , wszechświat i ludzka głupota.
A.Einstein
Pod względem AF i jakości obrazka najlepiej z tej trójki 15-85. Bardzo polubiłem ten obiektyw mimo, że nie przepadam za pompkami :-) . Sporo przeżył tego lata (piach) ale na razie czyściutki.
17-40 mam dwa: jeden niesamowicie wyrównany (rogi i centrum) kupiony od nieodżałowanego Himiego a drugi bardzo ostry w środku z kiepskim prawym rogiem. AF w obu bardzo dobry na obu aparatach.
Najmniej lubię na cropie 24-105. Niby celny ale obraz jakiś taki bez jaj.
Z moich pozostałych - 100 IS to klasa sama w sobie zarówno na 7-ce jak i na starej 5-ce.
200/2.8 najtrudniejszy na 7-ce, w zasadzie z ręki staram się nie schodzić z czasem poniżej 1/600-1/800 bo ta matryca jest bezwzględna :-)
dobry wieczor
po przesiadce z 400d na 7d
co do autofocusa to musze przyznac ze przeskok jest .... miedzy tymi dwoma aparatami dosc duza.
przy tych samych parametrach ustawien ... powiedzmy na 100 zdjec z 400d, dobrych bylo 50, reszta po prostu poruszone
jesli chodzi o 7d na 100 zdjec 95 zdjec ostrych.
to jest po prostu niesamowite, az ciezko mi to opisac.
zdjecia robilem w wiekszosci 17-55 mm
takze akurat moge potwierdzic ze w moim przypadku poki co... af jest niesamowity
6D, Sigma 24 mm f/1.4 Art, Canon 100 mm f/2.8 IS USML, Canon 70-200 f/2.8 IS II
Miałem taka przesiadkę rok temu. Z 400D na 7D mając 17-55. Wiem co czujesz oglądając fotki
Poczekam co powiesz, jak zagłębisz się w funkcje 7D-emki.
fotografia
akwarystyka
co masz na mysli...
mam go do 10 dni i mysle ze to poczatek...
ale chetnie wyslucham w co tam sie moge zagłębic??
6D, Sigma 24 mm f/1.4 Art, Canon 100 mm f/2.8 IS USML, Canon 70-200 f/2.8 IS II
no trochę ma, bo jeśli ogląda się fotkę w powiększeniu 100% to na 18-to megapixelowej poruszenie widać, a na 12 mpx, czy mniejszej nie widać. Takie czasy cóż robić. Jedyna rada fotki z większych matryc oglądać tylko w powiększeniu max 50 %
20D + 7D + 5DMK4 + 24-70/2,8LII, 70-200/2,8LIS, Art35/1,4, Art85/1,4, 430EX, 580EX, 055PROB+029
Lub robić w mRAW, gdzie jakość jest już całkiem dobra.
Moje portfolio i blog: http://www.islight.pl
Możesz mnie także polubić: https://www.facebook.com/Fotografia.IsLight
o fotografii im więcej wiem tym mniej wiem a efekty coraz gorsze