Znowu Askey i jego szkła EF kalibrowane pod D3... Akustyk z tego habilitację pisał
Ziew...
Masz nieostre 3200 z budżetowej blekoty
http://www.robgalbraith.com/public_f...00_Profile.jpg
A propos jpgów: zawsze możesz kupić Sony![]()
Znowu Askey i jego szkła EF kalibrowane pod D3... Akustyk z tego habilitację pisał
Ziew...
Masz nieostre 3200 z budżetowej blekoty
http://www.robgalbraith.com/public_f...00_Profile.jpg
A propos jpgów: zawsze możesz kupić Sony![]()
Ostatnio edytowane przez gietrzy ; 03-09-2009 o 13:41
the silence is deafening
www.pbase.com/arra
4500->F717->G3->10D->D70->R1->30D->40D->D300->R1+5D2
Jeżeli czas to pieniądz, to mogę powiedzieć, że brakuje mi czasu
No, ale ostatecznie zdjęcie wygląda OK i dlatego
dostaliśmy mRAW
Dzisiaj wszystko dostaje w dupsko od 300D w 1:1 jeśli idzie o DR - sample Janka pięknie to pokazują. Poza tym nie zapominaj, że Askey imho ma rozjechane szkła, szczególnie ztcp 24-70L. Dodatkowo pewnie włączył NR na standard (ja tam wolę rgb-szum plus detal) bo na odbitce zostaje tylko detal![]()
the silence is deafening