Cytat Zamieszczone przez arra Zobacz posta
Do landszaftu: powiedzmy, że 5DII o ile zapnie się jakąś stałkę lub Nikkora za kosmiczne pieniądze.

Do ekstremalnych ciemności: na pewno hi iso jest ciut lepsze, ale czy AF w takich warunkach da rade?
Naciągasz argumenty aż trzeszczy..

Cytat Zamieszczone przez arra Zobacz posta
Do studia: na niskich iso różnica jest niewielka (chyba że ktoś wymaga kilkumetrowych banerów, ale wtedy się i tak kupuje coś innego), 18 vs 21 też niewielka różnica, możliwość sterowania lampami z body + dla 7D
1:1 (niech ma za kapke lepszy obrazek)

A jakimi to lampami steruje ten aparat w studio?
Kolejny trafiony argument.


Cytat Zamieszczone przez arra Zobacz posta
Do reporterki: jak dla mnie 7D szybszy i z pewniejszym AF chyba będzie lepszy, do ślubów to nie wiem, bo nie wiem jak wypada DR w 7D.
1:1
Do ślubów, to się bierze taki aparat, do jakich szkieł jesteś przyzwyczajony. Tam się na stałkach głównie robi, wolałbym robić pierwszym 5D niż 7D z 35, z którym nie wiadomo gdzie stanąć i co z tym zrobić.

Cytat Zamieszczone przez arra Zobacz posta
zatem jak dla mnie wynik 5:4, czyli prawie równo. Tak naprawdę te aparaty niewiele się nie różnią zastosowaniem, a na pewno nie powidziałbym, że są to specjalistyczne narzędzia, na pewno nie na zasadzie młotek/piła, wódka/zaskąska
Całe szczęście ci, którzy będą kupować, będą wiedzieć czego potrzebują i z pewnością wcześniej to dokładnie sprawdzą.