Tak jak pisałem - spory przeskok jakości był pomiędzy 40D a 50D. W 7D jest jeszcze dodatkowo lekka poprawa.
6400 w 50D jest tworzone cyfrowo, a w 7D analogowo - stąd widoczna różnica dla tej czułości.
Tak jak pisałem - spory przeskok jakości był pomiędzy 40D a 50D. W 7D jest jeszcze dodatkowo lekka poprawa.
6400 w 50D jest tworzone cyfrowo, a w 7D analogowo - stąd widoczna różnica dla tej czułości.
C7D | S30 1,4 | C17-55 2,8 | S50-150 2,8
"Imagination is more important than knowledge." - szkoda, że brak mi tego pierwszego ...
... mój zestaw...
Ale co gdzie? Gdzie pisałem? Parę postów wyżej![]()
C7D | S30 1,4 | C17-55 2,8 | S50-150 2,8
AF do 5.6 to oficjalne, pewne info? Szkoda, ze nie do F8. :/
A dużo tych szkieł na F8 jest tak w ogóle? Jakaś ultra-wielkie-zoomy?
Nie. Jest 400 5.6 + Exdender 1.4 Canona. Daje bardzo ladny obrazek, czasami sie sprzydaje. Z AF 7D pewnie jeszcze lepiej by chodzilo i bez kombinowania ze stykami.
Ajć, zapomniałem o extenderach. No racja racja...ale to nie jest tak, że niektóre szkła mają ulgę? Mam wrażenie, że czytałem w manualu do jedynki, że kilka konkretnych szkieł działa na wspomaganiu krzyżowym pomimo, że cyferki mówiłyby inaczej. Trzeba by rzucić okiem w instrukcje...
Znowu mam wklejać cropy z testowych obrazków?![]()
C7D | S30 1,4 | C17-55 2,8 | S50-150 2,8
pokaz pokaz, 50D to szumofon niestety
http://www.dpreview.com/reviews/canoneos50d/page18.asp