Strona 1 z 4 123 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 37

Wątek: [venture] portrety i inne takie :]

Dopiero zaczyna Awatar Venture
    Miasto
    Nowa Sarzyna

Domyślnie [venture] portrety i inne takie :]

Witam, od niedawna robię zdjęcia ludziom, najczęściej portrety, ale pewnie zakwalifikujecie niektóre zdjęcia do fashion, być może glamoure... nie znam się na tym więc wszystkie będę dodawał tutaj, bo ja uznaję je za portrety :P Mam nadzieję że nikomu nie będzie to sprawiało problemów
    Chciałbym dowiedzieć się co o nich myślicie, co robię dobrze, co robię źle i jak to poprawić by w przyszłości było coraz lepiej :-D

Na początek kilka zdjęć robionych jeszcze cyfrakiem sony dsc f-717:
    1
    2
    3
    4 bw
    4 kolor
    5
    6
    Ostatnio edytowane przez Venture ; 25-08-2009 o 17:33
    Canon 400D + Kit + 50 1.8 + 4 aku + 2x 8GB + 1x 4GB + statyw + Naneu Pro Military Alpha Black

Coś już napisał

Domyślnie

moim zdaniem zdjecia sa za bradzo wyostrzone, zobacz ze widac jej makijarz a nawet warstwy a tak raczej nie powinno byc, twarz powinna byc moim zdaniem gladka

poza tym pani do foto powinna uzywac cos co pochlania swiatlo a nie odbija je czyli ala puder zamiast podkladu

ja osobiscie ostrze jedynie zdjecia techniczne

pozdrawiam

Miasto
    Nowa Sarzyna

Domyślnie

Dzięki za uwagę. Sesja była na uczelni między zajęciami. W sumie to moja pierwsza z udziałem kobiet. Na makijażu się nie znam i nie zajmuję się tym więc fotografowałem koleżankę która już była umalowana wedle własnego uznania.

Pozdrawiam
    Canon 400D + Kit + 50 1.8 + 4 aku + 2x 8GB + 1x 4GB + statyw + Naneu Pro Military Alpha Black

Bywalec Awatar MarcinG
    Miasto
    Łódź

Domyślnie

Dla mnie nie są przeostrzone, nawet ostrości brakuje= w drugie oko trochę nie trafiła GO na nr.4
    To że przydałby się trochę jakiś retusz na twarzy to inna sprawa.