Pokaż wyniki od 1 do 10 z 489

Wątek: Ostrzeżenie - ZPK Mastiff i Tom01

Mieszany widok

  1. #1
    Pełne uzależnienie Awatar wojkij
    Dołączył
    Jul 2007
    Miasto
    Meksyk Europy
    Wiek
    37
    Posty
    1 915

    Domyślnie

    No ok - wszystko fajnie ale jakim cudem przy tego typu handlu może pojawiać się problem ze zwrotem pieniędzy? Detaliczna firma chyba ma jakieś tam awaryjne środki na tego typu sytuacje by klient nie musiał pól roku czekać na przelew od dystrybutora który maluczkich pewnie ma w głębokim poważaniu. Chyba głownie o to ma pretensje autor tematu.

  2. #2
    Pełne uzależnienie Awatar Tom01
    Dołączył
    Feb 2007
    Miasto
    Białystok-Warszawa
    Wiek
    53
    Posty
    2 600

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez wojkij Zobacz posta
    by klient nie musiał pól roku czekać na przelew od dystrybutora który maluczkich pewnie ma w głębokim poważaniu
    Publicznie o finansowej stronie ww transakcji nie chcę ani nie mogę pisać. Dokładnie w takiej kolejności. Każdy kto miał jakiekolwiek doświadczenie w biznesie domyśla się z pewnością, że sprawa, jak zwykle, ma więcej niż jedno dno. Mojej (personalnie), w tym złej woli, nie ma na pewno.
    Masz problem z kolorem, wal śmiało!
    e-mail: color@mastiff.pl

  3. #3
    Pełne uzależnienie Awatar sal
    Dołączył
    Sep 2004
    Miasto
    Gdzieś w lesie
    Posty
    1 109

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Tom01 Zobacz posta
    Publicznie o finansowej stronie ww transakcji nie chcę ani nie mogę pisać. Dokładnie w takiej kolejności. Każdy kto miał jakiekolwiek doświadczenie w biznesie domyśla się z pewnością, że sprawa, jak zwykle, ma więcej niż jedno dno. Mojej (personalnie), w tym złej woli, nie ma na pewno.
    Zakładając, że autor wątku napisał prawdę (bo nie zaprzeczasz że coś było niezgodne z prawdą, w temacie meritum sprawy), to zasłanianie się tutaj 'biznesem' i 'więcej niż jednym dnem', brzmi trochę jak odpowiedź przedszkolaka, a nie 'poważnego biznesmena' jakim rzekomo jesteś (ten sprzęt wart 5 razy tyle niż dla "motłochu"...).
    Mnie ten wątek totalnie zniechęcił do robienia jakichkolwiek interesów z Twoją firmą, a najbardziej - Twoja postawa jako strony która zawaliła.
    Czasu nie mam, ale mam kompakt...


  4. #4
    Uzależniony
    Dołączył
    Apr 2006
    Posty
    664

    Domyślnie

    Alstor nie sprzedaje detalicznie i nie selekcjonuje sprzętu. Taką możliwość oferuję ja, na bazie pewnych nieformalnych porozumień. (...) Jest to wykonywane jako usługa grzecznościowa, mnie jako cennemu (wg nich) partnerowi Eizo. Jako, że to rzecz ponadnormatywna, ma niski priorytet w serwisie fabrycznym (...)
    Co wynikało z naszych rozmów (także tych przed złożeniem zamówienia) opisałem powyżej i z przyjemnością się pod tym podpiszę. Nie sądziłem natomiast, że sprawa tak się tutaj obróci - próbuje się Pan zasłonić "nieformalnością" układu, za który poręczył Pan jako przedstawiciel rzekomo bardzo profesjonalnej firmy.

    Nawet jeśli wszystko to prawda, to nic z powyższego nie zwalnia jednak ZPK Mastiff, którą to firmę Pan reprezentuje, z wywiązania się z obowiązków wobec klienta w określonym czasie. Pretensje może Pan mieć do siebie i swoich nieformalnych kontaktów. Ja mam po prostu dość wysłuchiwania co tydzień tych samych zdawkowych tłumaczeń, do których zdążyłem się już w tym wątku ustosunkować.


    (...) Jednak obrażenie się i zapowiedź odmowy odebrania przesyłki, która jest przekazana kurierowi, to świadoma decyzja nabywcy.
    Nie "zapowiedź nie odebrania przesyłki", a "rezygnacja z zamówienia" -odbiega Pan od faktów subtelnie imputując mi jakiś szantaż. Ja natomiast w "nagłe ozdrowienia" nie wierzę, wszystkich odsyłając w tym miejscu ponownie do opisu przebiegu sprawy przed rezygnacją.

    Co zaś oznacza przebieg sprawy PO rezygnacji, to może i osobna sprawa, ale brakującej kwoty nadal nie otrzymałem, a styl i czas w jakim odzyskałem CZĘŚĆ pieniędzy, mówi sam za siebie -zaiste mogło to mieć nie tylko szybszy, ale i spokojniejszy finał.
    Wnioski niech każdy wyciąga sam.


    (...) Opinia sugerująca brak interesowania się z mojej strony transakcją, jest kłamliwa i napisana zapewne aby sensacyjnie podbarwić całą wypowiedź. (...)
    Trudno pozostawić taki wywód bez komentarza -w odpowiednim miejscu i czasie możemy powyciągać sobie także billingi i bardzo dokładnie powspominać kto, kiedy, do kogo i z jaką inicjatywą występował. Wątpię jednak aby "ktokolwiek" uznał to za konieczne dla rozstrzygnięcia zasadniczej sprawy.


    (...) S2431W już raz miał "wpadkę" z dużą ilością niekoniecznie idealnych (...)
    Warto było napisać tutaj, bo coraz więcej się dowiaduję. Kwestię m.in. rzadkości wad monitorów Eizo też poruszaliśmy w rozmowie (po kolejnych informacjach o kłopotach z realizacją zamówienia), ale o wcześniejszych "wpadkach" konkretnie serii S2431 najwyraźniej zapomniał Pan wspomnieć, pomimo, iż pytałem wprost.


    (...) Prawda jest taka, że mnie zdecydowanie za mało płacą (...) ... (...) miałem prawie równo rok temu poważny wypadek i sporo mi się poprzestawiało w mózgownicy. Z pamięcią też.
    Nie będę dociekał dlaczego powyższe nie przeszkadza Panu kreować nieco innego wizerunku w wątku o monitorach i delikatnie napomnę tylko fakt, że od prawie czterech miesięcy kontaktuję się z Panem praktycznie co tydzień. Wypowiedział się Pan i potencjalni Pana klienci będą teraz bogatsi przynajmniej o taką wiedzę PRZED ewentualną transakcją -tyle dobrego z całej tej sprawy.

    Ponieważ jednak "mleko się rozlało", przypominam, że jakkolwiek szczerze współczuję, ale Pana osobista sytuacja materialna i zdrowotna to nie mój problem jako klienta, jak sam Pan sugeruje, wysoce profesjonalnej i wyspecjalizowanej w handlu drogim sprzętem firmy.

    Wybitnym dowodem braku jakiejkolwiek złej woli z mojej strony jest zwykły kalendarz.


    Dziękuję Tom01 za publiczne zajęcie stanowiska. Potencjalni klienci ZPK Mastiff wiedzą już czego mogą się spodziewać. Ewentualna dalsza polemika z mojej strony może mieć miejsce już wyłącznie na zupełnie innym gruncie.

  5. #5
    Początki nałogu
    Dołączył
    May 2005
    Posty
    275

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez sal Zobacz posta
    Zakładając, że autor wątku napisał prawdę (bo nie zaprzeczasz że coś było niezgodne z prawdą, w temacie meritum sprawy), to zasłanianie się tutaj 'biznesem' i 'więcej niż jednym dnem', brzmi trochę jak odpowiedź przedszkolaka, a nie 'poważnego biznesmena' jakim rzekomo jesteś (ten sprzęt wart 5 razy tyle niż dla "motłochu"...).
    Mnie ten wątek totalnie zniechęcił do robienia jakichkolwiek interesów z Twoją firmą, a najbardziej - Twoja postawa jako strony która zawaliła.
    I jeszcze na dodatek zła pamięć po wypadku - to ma być usprawiedliwienie? Można ci współczuć ale w interesach jest mało miejsca na współczucie. Kłopoty z pamiecią to potencjalne źródło wielkich problemów zwłaszcza dla klienta. Nie można prowadzić firmy nie pamietąjąc tego co sie robi.
    W tłumaczeniu nie odniosłeś się punkt po punkcie do zarzutów to nieprofesjonalne.
    Mnie to wszystko nie tylko zniechęciło ale wręcz przestraszyło tym bardziej, że im dłużej się tłumaczysz tym gorzej to wychodzi.Na zarzuty ci postawione nie dajesz merytorycznych odpowiedzi co sprawia wrażenie iż mijasz sie z prawdą. Moje zaufanie dla twojej firmy przestało istnieć.

    swnw

  6. #6
    Pełne uzależnienie Awatar Tom01
    Dołączył
    Feb 2007
    Miasto
    Białystok-Warszawa
    Wiek
    53
    Posty
    2 600

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez swnw Zobacz posta
    I jeszcze na dodatek zła pamięć po wypadku - to ma być usprawiedliwienie?
    Proszę zwrócić uwagę, że napisałem to jako ciekawostkę i drobną uszczypliwość w stosunku do rozmówcy który był oburzony, że nie rozpoznaję go po niejasnym zdaniu i trzyliterowym skrócie. W pierwszym odruchu chciałem pomóc, wszak zasygnalizował problem z osiągalnością monitora. Na pewno nie wytłumaczenie. Co do wypadku, nie wiem czy każdy tak ma, ale w moim życie podzieliło się na "przed" i "po". To też nie jest tłumaczenie. Chcę tylko zasygnalizować, że z drugiej strony też jest normalny, jak sądzę, człowiek. To co tu piszę jest przez pryzmat tego właśnie. Źle mi wychodzi? Nie wiem jak mam reagować "poprawnie", to są nowe dla mnie rzeczy i szczerze mówiąc wolałbym w nich nie nabierać wprawy.
    Masz problem z kolorem, wal śmiało!
    e-mail: color@mastiff.pl

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •