Strona 8 z 49 PierwszyPierwszy ... 67891018 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 71 do 80 z 489

Wątek: Ostrzeżenie - ZPK Mastiff i Tom01

  1. #71
    Uzależniony Awatar tom517
    Dołączył
    Jun 2007
    Wiek
    46
    Posty
    495

    Domyślnie

    Cóż, powiedzmy że statystycznie na 100 zadowolonych z usług Tom01 jest 1 osoba bardzo niezadowolona, ja należę do tych 99 . Czyli 99% klientów zadowolonych, chyba niezłe statystyki Tom01 udziela się od długiego czasu już w 2007 roku aktywnie uczestniczył w wątku o monitorach, a dopiero teraz wyszedł taki kwiatek.

  2. #72
    Bywalec
    Dołączył
    Feb 2005
    Miasto
    Opolskie
    Posty
    160

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Tom01 Zobacz posta
    Widać, że nie wie Pan, jak to działa.
    Monitory profesjonalne same się nie sprzedają. No dobra, sprzedają ale to jest zaledwie promil. Reszta wymaga fachowego wsparcia. Użytkownicy w większości nie mają ochoty doktoryzować się z dziedzin na których się nie znają. Doskonale natomiast wiedzą jakie mają potrzeby.
    Z tym się całkowicie zgadzam. Nie ma sensu czytać setek postów, recenzji, testów aby wybrać 1 monitor i do końca nie wiadomo czy dobrze. Nie można się znać na wszystkim dogłębnie. Przede wszystkim dlatego zamówiłem monitor u Tom01 że nie patrząc na nic udzielił mi wszelkich informacji które pozwoliły mi zdecydować jaki monitor wybrać. Mogłem na podstawie otrzymanych informacji od Toma01 zamówić monitor gdzie indziej ale nie uważałem tego za właściwe.
    Mam nadzieję że to była niechciana wpadka i wszystko będzie OK. Napiszę jak się zakup zakończył.

  3. #73
    Pełne uzależnienie Awatar Tom01
    Dołączył
    Feb 2007
    Miasto
    Białystok-Warszawa
    Wiek
    53
    Posty
    2 600

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Krzychu Zobacz posta
    Ja to mam kilka refleksji odnośnie tego - po pierwsze nie mogę się oprzeć wrażeniu że ten tańszy sort to straszenie żeby kupować z polskiej dystrybucji
    Ależ ja nikogo nie straszę, proszę po prostu zadzwonić do Alstora lub Neca i dowiedzieć się jakie są różnice w realizacji gwarancji sprzętu kupionego w dystrybucji w PL i poza. Co do jakości samego sprzętu, są to moje spostrzeżenia, bo udowodnić w tej chwili nie ma jak. Jeśli ktoś nie chce posłuchać dobrej rady niech sprawdza sobie sam.

    Cytat Zamieszczone przez Krzychu Zobacz posta
    Alstor - jeżeli dobrze zrozumiałem - nie uznaje np. z niemiec (albo ma inne warunki) - to też jest nieporozumienie i też - moim zdaniem - źle świadczy o firmie.
    Jest odwrotnie. Na "swoim" terytorium Alstor daje znacznie lepszą gwarancję niż dystrybutor niemiecki i do niego raczej można mieć pretensje że nie zapłaci Alstorowi za wymianę monitora z jednym pikselem.

    Cytat Zamieszczone przez Krzychu Zobacz posta
    Jeszcze bym zrozumiał jakbym gdzieś kupił niepełnowartościowego Flexscana bo to monitor amatorsko-biurowy. Ale jakbym kupił niepełnowartościowe CG to bym Eizo nie dotknął do końca życia. Jak można wypuścić na rynek profesjonalny niepełnowartościowy monitor ??!
    Monitor był ewidentnie uszkodzony, tyle że klient po czasie się zorientował że nie ma pełnowartościowej polskiej gwarancji i zrezygnował z dłuższej drogi reklamacyjnej.

    Cytat Zamieszczone przez Krzychu Zobacz posta
    Dla mnie to wygląda na średniouczciwą konkurencję gdzie dyskredytuje się inne źródła dystrybucji opowiadając różnorakie rzeczy na jej temat...
    Proszę mi uczciwie odpowiedzieć, dlaczego np Eukasa, twierdzi że sprzedaje taki sam towar i objęty taką samą gwarancją jak Alstor kłamiąc "w żywe oczy" a ludzie biorą to za dobrą monetę, a ja o tym mówię głośno i jest to nieuczciwa konkurencja?

    Cytat Zamieszczone przez airborne Zobacz posta
    100% racja przy „profesjonalnych” monitorach, przy domowych i biurowych monitorach chyba nie potrzeba nie wiadomo jakiej pomocy technicznej, a takich użytkowników tego typu monitorow Eizo na forum chyba jest najwiecej. W wiekszosci pomoc forumowa/internetowa wystarcza.
    Oczywiście, ale rozmowa przesunęła się na segment profi.

    Cytat Zamieszczone przez airborne Zobacz posta
    A dumping cenowy polega na sprzedazy poniżej kosztow, a nie sadze aby ktos to robil poza dużymi sieciami sprzedazy lub „dużymi” sprzedawcami. Malych nie stac.
    Duzi robią to na masówce, mali na sprzęcie zawodowym.

    Cytat Zamieszczone przez airborne Zobacz posta
    Nie wszyscy sprzedający taniej sa oszustami i maja gorszy towar, jak widac na przykładach formowych tipow. Chyba nie sadzisz, ze istnieje jedyna sluszna droga
    Oczywiście że nie. Są jednak przypadki nierzetelności które opisałem. To są fakty, nie pisałbym publicznie takich rzeczy gdybym nie był tego pewny.

    Cytat Zamieszczone przez airborne Zobacz posta
    Nie sadzilem, myślałem, ze w 100% robisz to w ramach koleżeńskiej pomocy.
    Proszę zwrócić uwagę na godziny wielu moich postów.
    Ostatnio edytowane przez Tom01 ; 22-08-2009 o 21:29 Powód: Automerged Doublepost
    Masz problem z kolorem, wal śmiało!
    e-mail: color@mastiff.pl

  4. #74
    Pełne uzależnienie Awatar arturs
    Dołączył
    Jan 2006
    Miasto
    Kielce
    Wiek
    49
    Posty
    4 196

    Domyślnie

    To ja dołożę swoje 3 grosze.. jestem obecnie w trakcie zakupu monitora u Tom01.. wątek pokazał się mniej więcej w tym samym czasie kiedy już monitor został zamówiony - nie jest to tania "zabawka" - oczywiście mógłbym kupić taki sprzęt gdzie indziej, ale po pierwsze p. Tomasz sporo wcześniej był nagabywany przeze mnie o różnie monitory i mimo mojej upierdliwości zawsze rzeczowo i dogłębnie temat wyjaśniał - mimo że wtedy jeszcze nie było nawet poruszanego tematu zakupu monitora..
    Po jakimś czasie jak finanse na to pozwoliły zacząłem szukać takiego sprzętu jaki by mi odpowiadał oraz oczywiście porównywanie cen ale także szukanie opinii na temat sprzedaży, warunków gwarancji itp.
    okazało się zatem że mogę kupić szukany monitor (NEC2190UXi) jakieś 200 zł taniej niż u Tom01 (w Acion.pl albo w ABC-Data) - ale.. no właśnie.. tam kupuję monitor całkiem "w ciemno" - jak coś w nim mi nie będzie pasować albo co gorsza wyskoczy jakiś pixel (itp.) to mogę sobie tylko ponarzekać.. o zwrocie czy naprawie nie ma mowy (wg gwarancji nie jest to wada - dopiero jak jest ich więcej to już można coś działać).. natomiast u p. Tomasza za dodatkowe pieniądze mam np. około tygodniowe wygrzanie monitora, zresztą na początku naszych kontaktów od razu było wiadomo że termin realizacji będzie co najmniej 3-4 tygodnie o ile nic "nie wyskoczy".. razem z monitorem zamawiałem kalibrator Eye One.. który otrzymałem tak jak się umawialiśmy..wracając do monitora - sprawdzana sztuka po 5ciu dniach okazała "trafiona" - znaczy piksele wyskoczyły.. i czekam sobie cierpliwie na kolejne które właśnie siedzą sobie i się grzeją.. i wolałem dopłacić te w sumie 500zł (różnica od najniższej ceny jaką znalazłem plus koszt selekcji) żeby mieć w sumie nie tani monitor od firmy, a w zasadzie człowieka który:
    1. wie co sprzedaje,
    2. ma ustaloną niezłą reputację (oprócz przypadku założyciela wątku znalazłem jeszcze jedną podobną sprawę) i o tym wiedziałem
    3. zawsze otrzymywałem od sprzedawcy dokładnie i rzetelne informacje na temat sprzętu bez marketingowej papki - z podaniem nie tylko blasków ale i cieni sprzedawanego sprzętu..
    4. oprócz "wygrzania" sprzęt będzie "potraktowany" i oprofilowany do pożądanych wartości przyrządami z najwyższej półki, przez fachowca który wie co i dlaczego robi..
    mam nadzieję że w przyszłym tygodniu będę cieszył się nowym monitorem, bo wszystko na to wskazuje..
    niestety w przypadku zakupów takich niszowych towarów (to nawet bardzo niszowe towary) w dodatku które jeszcze przechodzą dość ostrą selekcję (czyli jest duża szansa że jej nie przejdą) to kwestia pogodzenia się z tym że trzeba czasem poczekać.. wiadomo że jak jesteśmy "na zakupie" to byśmy chcieli mieć wszystko od ręki.. kwestia priorytetów..
    Reasumując.. wydane mi się że przypadek założyciela wątku był niestety "wypadkiem przy pracy" i tym 1% który niestety czasem się zdarzy..
    Dobrze że taki wątek powstał, bo każdy ma prawo się wypowiedzieć (a zwłaszcza osoby niezadowolone) i pojawiając się spowoduje że p. Tomasz wyciągnie odpowiednie wnioski - w sumie chyba już je wyciągnął..

    Cytat Zamieszczone przez Tom01 Zobacz posta
    Ależ ja nikogo nie straszę, proszę po prostu zadzwonić do Alstora lub Neca i dowiedzieć się jakie są różnice w realizacji gwarancji sprzętu kupionego w dystrybucji w PL i poza. Co do jakości samego sprzętu, są to moje spostrzeżenia, bo udowodnić w tej chwili nie ma jak. Jeśli ktoś nie chce posłuchać dobrej rady niech sprawdza sobie sam.
    Właśnie o tym powyżej pisałem - sprawdziłem dokładnie bo firma w której pracuję sporo kupuje sprzętu komputerowego - i właśnie dokładnie to samo co Tom01 pisze mi wyszło (zakupy w dużych hurtowniach sprzętu komputerowego) - kupiłeś i wg nich "wybrzydzasz" - to radź sobie sam - bo my mamy "normę" gwarancyjną która mówi że dwa lub 3 oddalone od siebie uszkodzone piksele to nie wada..

    Cytat Zamieszczone przez Tom01 Zobacz posta
    Proszę zwrócić uwagę na godziny wielu moich postów.
    to zresztą nie powinno dziwić.. ale jak ktoś napisał - my wiedzę mamy za darmo.. więc jak producenci chcę płacić p. Tomkowi za upowszechnianie tej wiedzy to chwała im za to..
    Ostatnio edytowane przez arturs ; 22-08-2009 o 21:36 Powód: Automerged Doublepost
    5DmkI, C85f1.2L|580 EXII|

  5. #75
    Bywalec
    Dołączył
    Feb 2005
    Miasto
    Opolskie
    Posty
    160

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez mistasz Zobacz posta
    Mam nadzieję że to była niechciana wpadka i wszystko będzie OK. Napiszę jak się zakup zakończył.
    Zakup zrealizowany, dołączyłem do zadowolonych klientów Tom-a01 .
    Kupiłem Eizo S2233W. Trochę kasy wydałem na ten zakup i szczerze mogę powiedzieć, że jak bym miał doradzić najlepszemu przyjacielowi gdzie kupić to właśnie polecił bym tylko jego. Sam zakup bez żadnego problemu. Dokonałem przedpłaty, wykalibrowany monitor dotarł do mnie w wyznaczonym terminie i bez kłopotów, wszystko poszło jak najlepiej.
    Cieszę się że nie podkusiło mnie kupować gdzie indziej. Jeżeli ktoś nie jest obeznany w sprawie monitorów tak jak ja, to właśnie zakup u Toma01 jest wielce polecany. Począwszy od wyboru modelu monitora po jego podłączenie, uruchomienie i ustawienie miałem pełne jego wsparcie. Nie jestem specem od komputerów ani monitorów i przy jego wsparciu poradziłem sobie ze wszystkim. Jeszcze dzisiaj przy jego pomocy ustawiałem Firefoxa aby prawidłowo wyświetlał obrazy.
    Szacunek dla jego wiedzy.
    Może ktoś pomyśli że mu kadzę, ale nie o to chodzi. Takich sprzedawców właśnie nam trzeba co nie patrzą tylko jak wyciągnąć od nas kasę, ale fachowo obsłużą zakup od początku do końca. Tom01 właśnie chce i potrafi pomóc.
    Dzięki dla Tom01.

  6. #76
    Początki nałogu Awatar mathom
    Dołączył
    May 2007
    Miasto
    Poznań
    Wiek
    45
    Posty
    428

    Domyślnie

    Pozwolę sobie na mały OT.

    Cytat Zamieszczone przez Tom01 Zobacz posta
    2. Firma ma wystawioną ofertę, czasem nawet poniżej ceny zakupu, ale nigdy nie sprzedała "w realu". Wiem że to wygląda dziwnie, ale taki model jest powszechny. Zasada jest zawsze taka sama. Nie zarobimy, ale będziemy mieli okazję pooglądać sprzęt, nauczymy się, podłapiemy klientów. Jeśli ktokolwiek sprzeda coś w ten sposób, szybko dojdzie do wniosku, że to znacznie bardziej kosztowne i ryzykowne od handlowania sprzętem popularnym i albo szybko ustawi ceny na rozsądnym poziomie, albo zrezygnuje. Niestety na jego miejsce za chwilę wejdzie trzech innych geniuszy, z taką samą receptą na sukces.
    Masz rację - tak się dzieje w prawie każdej branży od kilku lat. Marże na poziomie <0%, żeby tylko zrobić obrót, albo zarobić chociaż złotówkę, przyciągnąć klienta i zabrać go konkurencji. Jeden z drugim wywąchał super "biznes" i wali na oślep. Pomijając już marże, to najsmutniejsze w tym wszystkim jest to, że nikt już nie liczy kosztów pracy - szczególnie jeśli pracuje sam

    Ale taką mają polacy mentalność - psa ogrodnika. Lekko n ie jest.

  7. #77
    Bywalec
    Dołączył
    May 2009
    Miasto
    Rzeszow
    Posty
    108

    Domyślnie

    Panowie, jeszcze nikt mnie tak nie rozbawił jak wy, dywagując na temat zamawiania i kalibracji monitorów. Niemal każdy z was zasługuje w moich oczach na tytuł "Sprzętowego onanisty roku".

    Jeszcze raz dziękuję! Nie wiedziałem, że ludzie, zapewne profesjonaliści, mają w życiu takie "kolorowe" problemy z monitorami! Za głupi jestem... całe życie się człowiek uczy.

    Szkoda, że waszego dialogu nie archiwizuje Polska Kronika Filmowa. Bareja i Piwowski też już w odstawce, szkoda...
    Ostatnio edytowane przez michaljedynak ; 18-09-2009 o 18:32

  8. #78
    Pełne uzależnienie Awatar arturs
    Dołączył
    Jan 2006
    Miasto
    Kielce
    Wiek
    49
    Posty
    4 196

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez michaljedynak Zobacz posta
    Panowie, jeszcze nikt mnie tak nie rozbawił ja wy, dywagując na temat zamawiania i kalibracji monitorów. Niemal każdy z was zasługuje w moich oczach na tytuł "Sprzętowego onanisty roku".

    Jeszcze raz dziękuję! Nie wiedziałem, że ludzie, zapewne profesjonaliści, mają w życiu takie problemy z monitorami! Za głupi jestem... całe życie się człowiek uczy.

    Szkoda, że waszego dialogu nie archiwizuje Polska Kronika Filmowa. Bareja i Piwowski też już w odstawce, szkoda...
    nie rozumiem takich wypowiedzi..
    uważasz że skoro Ty czegoś nie potrzebujesz to od razu inni też nie będą? ja kupiłem właśnie taki skalibrowany sprzęt i powiem Ci że różnica jest diamertalna.. nie sądziłem że może być aż taka duża.. zwłaszcza jak odbieram odbitki z labu (z profilami oczywiście) - wreszcie widzę na odbitce dokładnie to co na monitorze i to w dodatku co do "onanistycznego" odcienia

    czy to samo napiszesz na forum o kamerach - po co komu kamery za grube tysiące skoro kamera z tesco za 999 też kręci filmy..

    w ogóle po co Ci taki drogi Canon 40D czy 50D skoro małpką za 3 stówki też coś pstrykniesz?
    aaa.. że niby to różnica - to w monitorach też jest różnica.. i niektórzy ją widzą

    zresztą.. przyganiał kocioł garnkowi(cyt. stąd
    http://www.canon-board.info/showthread.php?t=47909) :
    Cytat Zamieszczone przez michaljedynak Zobacz posta
    Pytanie onanisty sprzetowego....
    czy przycisk SET obraca sie wraz z kolkiem?
    U mnie obraca sie, ale nie odrazu, tylko dopiero przy drugim przekreceniu kolka...
    Czy to normalne? Czy tez powinien obrocic sie odrazu - bez jednostopniowego opoznienia wzgledem kolka?

    Ostatnio edytowane przez arturs ; 18-09-2009 o 18:40
    5DmkI, C85f1.2L|580 EXII|

  9. #79
    Pełne uzależnienie Awatar Krzychu
    Dołączył
    Aug 2004
    Miasto
    Ambush Country
    Wiek
    49
    Posty
    3 611

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez michaljedynak Zobacz posta
    Za głupi jestem... całe życie się człowiek uczy.
    Świetnie się podsumowałeś i robisz nic więcej jak zwykłe trollowanie...
    Pozdrowienia,
    KZ
    KZ Aviation Photography

  10. #80
    Bywalec
    Dołączył
    May 2009
    Miasto
    Rzeszow
    Posty
    108

    Domyślnie

    Niektórzy też widzą rozkalibrowanie monitora w wyniku podróży z punktu kalibracji do miejsca docelowego - firmy, domu; znam takich. Należało by je kalibrować na miejscu, u klienta.
    Z czasem i tak te parametry się rozjeżdżają, choćby nie wiem w ilu procentach monitor był "cyfrowy", to zawsze z biegiem dni, nazwijmy to kolokwialnie - wypala się ekran i zmieniają jego własności, czego zapewne żadna kompensacja nie uwzględnia

    Nie mniej nie widzę nic złego w profesjonalnym podejściu do pracy, każdej.
    Po prostu rozśmieszyło mnie to, o czym napisano

    Uprzedzając, z kółkiem SET sprawa jest prosta, zero-jedynkowa.
    !!! Łączenie podwójnego wpisu !!!
    Cytat Zamieszczone przez Krzychu Zobacz posta
    Świetnie się podsumowałeś i robisz nic więcej jak zwykłe trollowanie...
    Druga, niedopowiedziana część powiedzenia (dziwna gra słów, przepraszam), mówi znacznie więcej.
    A swoją drogą to martwi naciąganie i oszukiwanie Klientów.
    Żeby było tylko zachodu z odzyskaniem swoich pieniędzy, to niestety jest smutne.
    Ostatnio edytowane przez michaljedynak ; 18-09-2009 o 18:48 Powód: Automerged Doublepost
    Prędzej czy później wszyscy skończymy w pełnej klatce...

Strona 8 z 49 PierwszyPierwszy ... 67891018 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •