A ja nie.
Miałem jedną jedyną transakcję z Tom01 i wystarczyło.
Kilka miesięcy temu rozglądałem się za w miarę dobrym monitorem. Skontaktowałem z Tom01, który zechciał mi pomóc w wyborze odpowiedniego dla mnie monitora (za co bardzo Mu dziękuję). Stanęło na CG222W. Przed złożeniem zamówienia zapytałem o czas realizacji (włączając usługę wyselekcjonowania i kalibracji). W odpowiedzi usłyszałem, że to potrwa dwa tygodnie.
Zamówienie złożyłem 6 kwietnia, a monitor otrzymałem 13 maja.
Przebolałbym ten nieznośnie wydłużający się czas realizacji zamówienia, ale nie to jak zostałem potraktowany. Tak jak w przypadku APP inicjatywa kontaktu stała tylko po mojej stronie, to ja musiałem co tydzień dopytywać się co z monitorem i co tydzień wysłuchiwać tłumaczenia i żebym zapytał w następnym tygodniu – zapłaciłem 5 i pół tyś. zł, a zostałem potraktowany jak petent.
Dopiero w szóstym tygodniu, gdy zrezygnowałem z zamówienia i zażądałem zwrotu pieniędzy, Tom01 poprosił mnie o danie mu szansy. Dałem. I rzeczywiście tym razem monitor został dostarczony w umówionym czasie.
Być może Tom01 jest profesjonalistą w swojej dziedzinie i być może zależy mu na dostarczeniu sprzętu najlepszej jakości (pewnie tak), a na pewno nie jeden z nas ma mu wiele do zawdzięczenia za jego udzielanie się na forum - nikt mu tego nie odbierze.
Ale wiem jeszcze jedno: nic więcej już u Toma01 nie zamówię.
Przykre, bo Tom01 jest jednym z nas, ale jak pisał Kolaj: „Na zaufanie trzeba pracować długo, ale żeby je utracić, nie potrzeba wiele.”