Pokaż wyniki od 111 do 120 z 489

Wątek: Ostrzeżenie - ZPK Mastiff i Tom01

Widok wątkowy

  1. #9
    Pełne uzależnienie Awatar Tom01
    Dołączył
    Feb 2007
    Miasto
    Białystok-Warszawa
    Wiek
    53
    Posty
    2 600

    Domyślnie Odp: Ostrzeżenie - ZPK Mastiff i Tom01

    Cytat Zamieszczone przez Matsil Zobacz posta
    Sprawa już dosć stara, ale pokrótce ją opiszę. W listopadzie 2008 zamówiłem...
    W 2008 roku miałem poważny wypadek z perspektywą sztywnej nogi lub całkiem jej braku. Do połowy 2009 przeszedłem trzy operacje i kilka wizyt w szpitalu. W tym czasie było kilka wpadek z zamówieniami, terminami, kłopotliwym zwrotem, zakresem zleconych i wykonanych usług. Z powodu mojej nieobecności kondycja firmy wówczas znacznie spadła, pojawiły się problemy z płynnością. Niestety czasu nie cofnę. Było to już zresztą kiedyś opisane w tym wątku. Cała moja działalność, z uwagi na specyfikę mojej aktywności jest "na wierzchu". Widać każdą wpadkę, każde potknięcie. To nie jest łatwy kawałek chleba.

    Cytat Zamieszczone przez Matsil Zobacz posta
    gość tłumaczy, że przeze mnie stracił kasę! Szczyt perfidności!
    Zmiana zamówienia, bo nie można się było doczekać na sprawnego Neca to rzecz zrozumiała. Też bym zmienił jakbym się nie mógł doczekać. Czasem wiele miesięcy nie można znaleźć egzemplarza bez defektów, to znana reguła powracająca falami wraz z różnymi seriami monitorów. Ale czas to jedna sprawa. Interesuje mnie dlaczego ma Pan pretensję do mnie, że zastosowałem cenę na EIZO z dnia decyzji o zamianie? Bo kilka mcy wcześniej był tańszy a kiedy anulowaliśmy NECa był 1300 zł droższy? Trzeba było odzyskać kasę wpłaconą na NECa i kupić EIZO. Oczywiście po aktualnej cenie. Może dałoby się uzyskać tańszą, gdybym miał zapas monitorów kupiony po cenie 1300 zł mniejszej, ale nie magazynuję monitorów kosztujących 4-5 tys zł sztuka. A nawet jeśli, to jest cała gromada chętnych na tańszą wersję w chwilę po podwyżce. Przypominam też, że otrzymał Pan upust na tym EIZO od ceny detalicznej celem rekompensaty za nieudaną dostawę Neca i odpisał Pan "Propozycja oczywiście mnie satysfakcjonuje". Szkoda że wcześniej nie powiedział Pan że wewnętrznie jednak czuł się Pan nieusatysfakcjonowany, zamiast wyciągać oskarżenia po trzech latach. Monitor dostał Pan też sprawdzony i skalibrowany do Pańskich warunków i profilu pracy. Pańska wypowiedź z naszej korespondencji: "Monitor i tak wydaje mi się rewelacyjnie skalibrowany porównując to, co miałem do tej pory".

    Zresztą, z problemami zmiany cen boryka się każdy handlowiec. Nabywca składa zamówienie, w trakcie realizacji towar tanieje i prawie każdy upomina się aby "oddać" mu różnicę. Ale jeśli podrożeje nabywca gratuluje sobie w duchu, że "zaoszczędził". Ani pary z gęby żeby zapytać czy aby nie trzeba dopłacić. Tymczasem sprzedawca kupuje wszystko po cenach bieżących, czyli przy zamawianiu towaru "pod klienta" nie ma możliwości aby zarabiać na obniżce. Czyli w obu przypadkach zmiany cen sprzedawca ma tracić i to jest wg nabywcy w porządku. Rozumiem że wielu podciągnie to pod ryzyko prowadzenia działalności. Ok, jednak przepisy regulują takie przypadki i obowiązuje cena z chwili zawarcia umowy. Kłopot tylko w tym, że wielu ludzi nie chce tego wziąć pod uwagę i nie wiadomo dlaczego czuje się pokrzywdzonymi.
    Ostatnio edytowane przez Tom01 ; 17-08-2012 o 16:31
    Masz problem z kolorem, wal śmiało!
    e-mail: color@mastiff.pl

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •