Strona 10 z 49 PierwszyPierwszy ... 8910111220 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 91 do 100 z 489

Wątek: Ostrzeżenie - ZPK Mastiff i Tom01

  1. #91
    Bywalec
    Dołączył
    Sep 2005
    Miasto
    Ziemia obiecana
    Wiek
    51
    Posty
    242

    Domyślnie

    Nie tyle długi czas realizacji jest dla mnie niepokojący bo faktycznie różne nieprzewidziane sprawy mogą wyniknąć (chociaż powiedzenie od razu że np 4 tygodnie było by chyba lepsze od przeciągania i podnoszenia ciśnienia) co relacje o schodach ze zwrotem pieniędzy
    Jakieś body + jakieś słoiki + podstawka pod aparat + jakieś świecenie + Dużo chęci I brak czasu na focenie

  2. #92

    Domyślnie

    Witam,
    Bezpośrednio po "przygodzie" z mastiff odpuściłem sobie opisanie swojej transakcji ale widzę, że temat systematycznie wraca.Opiszę zatem i swój przypadek aby ewentualnym nabywcom uświadomić na co muszą być przygotowani.Przyznam, że jak dzieciak nabrałem się na "eksperta" i przed zakupem nie sprawdziłem "notowań" mastiff które łatwo znaleźć w internecie. Po krótkiej rozmowie telefonicznej z kompetentnym człowiekiem wszystko wydawało się ok.Kupowany monitor był dostępny "od ręki",dostawa 2-3 dni po wpłacie chyba,że chcę aby został sprawdzony (czas na sprawdzenie - dodatkowe 5 dni). Pomyślałem ok, mogę poczekać te kilka dni dłużej.Po ustalonym terminie próbowałem się dowiedzieć co się dzieje. Oczywiście to ja musiałem domagać się informacji. Żadnej inicjatywy ze strony sprzedawcy nie było, więc pojawił się lekki niepokój. Oczywiście dostałem mailowo informacje znane z innych opisywanych przypadków cyt."Przygotowuję monitory. Mam niestety spore opóźnienie, i próbuję je nadrobic, ale zdecydowanie nie kosztem jakości czynnosci jakie muszę wykonac przy sprzecie, więc trochę jeszcze mi to zajmie zanim wyekspediuję zawartość zamówienia do Pana." Po niejasnych dla mnie tłumaczeniach telefonicznych i mailowych postanowiłem zgłębić temat. Ostatecznie skontaktowałem się z dystrybutorem Eizo, (Alstor) i spytałem czy współpracują z mastiff. Okazało się, że tak. W dodatku monitor u nich jest i czeka na wysyłkę (mieli już moje dane do wysyłki). Pracownik Alstora z którym rozmawiałem na pytanie czy powodem dla którego monitor nie został jeszcze wysłany jest przelew (a raczej jego brak) odpowiedział "nie potwierdzam i nie zaprzeczam". Po uzyskaniu tych informacji zadzwoniłem ponownie do mastiff. Usłyszałem, że czeka na informacje od dystrybutora gdzie jest monitor itd. Odpowiedziałem, że nie musi już tego ustalać bo po rozmowie z pracownikiem (tu podałem Imię i nazwisko) Alstor mogę mu to od razu powiedzieć.Monitor jest u dystrybutora i rozwiązaniem sprawy jest przelew. Dodałem jeszcze że sprawę opiszę na forum (co niniejszym z dużym opóźnieniem czynię). Po tych argumentach temat został załatwiony już szybko.Dostałem mailowe zobowiązanie z ostatecznym terminem przesyłki (i ten został przekroczony o 1 dzień )
    Generalnie wrażenie są takie:
    - sprzedawca chyba żyje na kredyt który dostaje od kupujących
    - nie było żadnego sprawdzania monitora - towar jechał bezpośrednio z dystrybucji, więc to "sprawdzanie" obliczone chyba jest na wydłużenie terminu i trzymanie kasy
    - nie było żadnego powodu (poza finansowym) aby monitor nie był wysłany od razu
    - gdyby sprzedawca z takimi komentarzami był np. na allegro mógłby już zwijać interes
    Mój przypadek nie należał do drastycznych. Termin został przekroczony o 2 tygodnie.
    Wkurza jednak fakt, że człowiek wpłaca pieniądze na sprzęt (dodam, że kupowałem jeden z podstawowych, dostępnych modeli eizo) i musi marnować czas oraz prowadzić śledztwo gdzie są jego pieniądze i sprzęt. Nauczony doświadczeniem kupuję już tylko niektóre wpisy mastiff dotyczące monitorów(na forum znany jako tom01) natomiast powtórnego zakupu monitora w jego sklepie z pewnością już nie będzie.

  3. #93

    Domyślnie

    Witam

    Zarejestrowalem się na forum bo nie moge scierpiec ze próbuje się jeździć na porządnym człowieku jak na łysej kobyle. Miałem przyjemność zarówno zaopatrywać się w Mastifie jak i poznać osobiście Toma. Mało jest ludzi na takim poziomie. Imponująca wiedza i doświadczenie, do tego chęć bezinteresownej pomocy i kultura osobista. Zreszta kupowałem monitor z polecenia i ani ja ani nikt kogo znam nie miał żadnych problemów. Z ciekawostek dodam, ze kiedy koledze padł kalibrator I1 Display to na czas naprawy dostał od Toma zastępczy ColorMunki. Przyjemny gest. Ja przed i po zakupie meczylem Toma o tysiąc rzeczy i jest to jedyny znany mi sprzedawca, który po transakcji udzielał pomocy z taka sama aktywnością jak przed.

    Nie chce wyglądać na adwokata mastifa, ale uważam ze trzeba bronić ludzi którzy nie zasługują na taka krytykę. Mastiff jest jedym z najbardziej znanych sklepów w Polsce i normalne jest ze każde potknięcie jest uważnie obserwowane i staje się głośne. Zreszta i konkurencja nie śpi i posuwa się do swinskich numerów. Znam to ze swojej branży. Kiedy czytam post kogoś kto zrejestrowal się i napisał tylko po to aby obsmarowac, mam dziwne odczucia.

  4. #94
    Pełne uzależnienie Awatar dinderi
    Dołączył
    Aug 2009
    Miasto
    Raszyn
    Wiek
    51
    Posty
    3 028

    Domyślnie

    Pan Tom01, kiedy miałem dylemat nt. monitora okazał mi wiele uwagi i cierpliwości. Monitor kupiłem gdzie indziej i nie EIZO więc nie jestem żadną stroną tutaj.

    Ale...
    Cytat Zamieszczone przez Szyplinski Zobacz posta
    Znam to ze swojej branży. Kiedy czytam post kogoś kto zrejestrowal się i napisał tylko po to aby obsmarowac, mam dziwne odczucia.
    ... pragnę zauważyć, że to działa w obie strony
    Kontakt ze mną tylko przez e-mail: "mirekkania na yahoo kropka com kropka au". PW nie czytam.
    09. Rób i pokazuj zdjęcia, które podobają się tobie, a nie oglądającym.

    ---Moje zdjecia na FB---

  5. #95

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez dinderi Zobacz posta
    ... pragnę zauważyć, że to działa w obie strony
    Znasz konkurencję ktora chwali zamiast wieszać psy?

  6. #96
    Pełne uzależnienie Awatar dinderi
    Dołączył
    Aug 2009
    Miasto
    Raszyn
    Wiek
    51
    Posty
    3 028

    Domyślnie

    Raczej chodziło mi o jednopostowych wychwalaczy i ich wiarygodnośc.
    Kontakt ze mną tylko przez e-mail: "mirekkania na yahoo kropka com kropka au". PW nie czytam.
    09. Rób i pokazuj zdjęcia, które podobają się tobie, a nie oglądającym.

    ---Moje zdjecia na FB---

  7. #97

    Domyślnie

    Widzę, że nic się nie zmieniło. Ja o swój monitor walczyłem ponad miesiąc od wpłaty na konto mastiff. Ciągle zwodzony przez mastiff, postanowiłem zadzwonić do dystrybutora Alstor, aby dowiedzieć się czy i jak długie są opóźnienia z dostawami monitorów Eizo. Otrzymałem informację, że opóźnień nie ma żadnych, a monitory czekają u dystrybutora na swoich klientów. Miła osoba z Alstor-a zapytała tylko, u którego z przedstawicieli zamówiłem monitor. Nie chciałem nikomu robić "brudu", ale wskazałem na firmę mastiff.
    Uzyskałem odpowiedź: proszę wycofać jak najszybciej pieniądze od tego Pana, ponieważ nawet my mamy z nim problemy finansowe i ten Pan nie otrzyma od nas żadnego monitora zanim za niego nie zapłaci. Mastiff jest prawdopodobnie nie wypłacalny i za pana pieniądze realizuje zamówienie prawdopodobnie poprzedniego klienta. Proszę wycofać pieniądze i kupić u innego dystrybutora (zaufanego) z listy znajdującej się na stronie firmy Alstor. Po za tym monitory staniały i może pan mieć ten monitor taniej (i tutaj padła suma).

    No przepraszam, ale jak dystrybutor rzuca takie słowa na swojego przedstawiciela to już nie wygląda to dobrze.

    Oczywiście poinformowałem o tych wieściach firmę Mastiff i oznajmiłem, że nie chcę monitora tylko zwrot pieniędzy w ciągu 7 dni. Po tym terminie kieruję sprawę na drogę prawną.

    Na prawdę szkoda nerwów. Lepeiej zapłacić 100zł więcej u kogoś innego i nie mieć problemów.

    Nie chcę więcej rozwijać tematu bo to tylko połowa tego co przeżyłem, a zamaiwałem jeszcze kartę graficzą NOWĄ, która okazała się być używaną.

  8. #98
    Pełne uzależnienie Awatar Tom01
    Dołączył
    Feb 2007
    Miasto
    Białystok-Warszawa
    Wiek
    53
    Posty
    2 600

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Dominooo Zobacz posta
    Uzyskałem odpowiedź: proszę wycofać jak najszybciej pieniądze od tego Pana, ponieważ nawet my mamy z nim problemy finansowe i ten Pan nie otrzyma od nas żadnego monitora zanim za niego nie zapłaci.
    Ma Pan w tym jakiś interes żeby pisać takie kłamstwa?

    Cytat Zamieszczone przez Dominooo Zobacz posta
    zamaiwałem jeszcze kartę graficzą NOWĄ, która okazała się być używaną.
    Nie wiem czy dobrze kojarzę sprawę, bo to pewnie sprzed lat, ale mam dwie uwagi:
    1. Firma nie handluje sprzętem używanym. Czasami jedynie powystawowym i dotyczy wyłącznie monitorów używanych do prezentacji.
    2. Jeśli była zamawiana z monitorem karta graficzna, to zapewne w celu kalibracji kompletu. Siłą rzeczy była rozpakowana i zamontowana w komputerze technicznym.
    Masz problem z kolorem, wal śmiało!
    e-mail: color@mastiff.pl

  9. #99
    Początki nałogu
    Dołączył
    May 2005
    Posty
    275

    Domyślnie

    Witam,

    Przeczytałem wszystkie posty i mam taka refleksję. Zdolność manipulowania klientami przez Tom01 jest wielka, ale jeszcze większa jest ich chęć bycia manipulowanymi. Wielu uważa , że pozytywne załatwienie własnego zakupu powoduje, iż reszta jest nieważna, a wszystkie transakcje firmy Mastiff, w tym ta, która zaczęła watek, są w porządku. Wszystko odbywa się strefie szarej - na pograniczu. Jeden krok dalej i już można mówić o sprawach, które kojarzą się zwykle z różnymi kodeksami, krok w drugą stronę i mamy sprawy prawie wzorowe. Wielu zastosowało osobliwy sposób usprawiedliwiania działań sprzedawcy wielką wiedzą, a są to dwie zupełnie inne sprawy. W sumie smutne bo do tej pory ja uważałem Tom01 za człowieka godnego zaufania.

    swnw

  10. #100

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Szyplinski Zobacz posta
    Witam

    Zarejestrowalem się na forum bo nie moge scierpiec ze próbuje się jeździć na porządnym człowieku jak na łysej kobyle. Miałem przyjemność zarówno zaopatrywać się w Mastifie jak i poznać osobiście Toma. Mało jest ludzi na takim poziomie. Imponująca wiedza i doświadczenie, do tego chęć bezinteresownej pomocy i kultura osobista. Zreszta kupowałem monitor z polecenia i ani ja ani nikt kogo znam nie miał żadnych problemów. Z ciekawostek dodam, ze kiedy koledze padł kalibrator I1 Display to na czas naprawy dostał od Toma zastępczy ColorMunki. Przyjemny gest. Ja przed i po zakupie meczylem Toma o tysiąc rzeczy i jest to jedyny znany mi sprzedawca, który po transakcji udzielał pomocy z taka sama aktywnością jak przed.

    Nie chce wyglądać na adwokata mastifa, ale uważam ze trzeba bronić ludzi którzy nie zasługują na taka krytykę. Mastiff jest jedym z najbardziej znanych sklepów w Polsce i normalne jest ze każde potknięcie jest uważnie obserwowane i staje się głośne. Zreszta i konkurencja nie śpi i posuwa się do swinskich numerów. Znam to ze swojej branży. Kiedy czytam post kogoś kto zrejestrowal się i napisał tylko po to aby obsmarowac, mam dziwne odczucia.
    Zapewne na myśli masz mój "pierwszy "wpis. Otóż zarejstrowałem się na forum już wcześniej i to nie po to aby "jeździć na porządnym człowieku jak na łysej kobyle" jak to określiłeś. Na to co napisałem mam dowody (maile, fv, listy przewozowe, które bardzo precyzyjnie określają "profesjonalizm" mastiff)
    Uważam, że widząc dziwne praktyki sprzedawcy i systematyczne problemy z dostawą opłaconego sprzętu warto opisać swój przypadek, aby ludzie z forum mieli wiedzę co ich może spotkać.
    Jeżeli uważasz mój wpis za mało wiarygodny zignoruj go.
    Wróć do korzeni
    1. skorzystaj z googla i poszukaj opinii o mastiff
    2. poczytaj fora foto (znajdziesz dużo opinii osób z dużą ilością komentarzy)
    3. zadzwoń do dystrybutora.

    Jeżeli nawet dystrybutor nie będzie dla Ciebie niewiarygodny
    to chyba jesteś jednak adwokatem.

    Ps.Nie kwestionuje wiedzy tom01 i jego rad na forum ,jednak (jak napisałem w poprzednim poście) mogę czytać jego wpisy ale nauczony doświadczeniem powtórnego zakupu w mastiff nie dokonam.

    pozdrawiam

Strona 10 z 49 PierwszyPierwszy ... 8910111220 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •