Zbiorczo.
Od takich rzeczy jest przycisk "raportuj zły post". Niestety moderatorzy mają ograniczony czas i zdarza się przepuścić to i owo. Ja sam czytam ten wątek dość pobieżnie, zwyczajnie wczytywanie się szczegółowe w te dywagacje jest ponad moje siły i czas.
Jeśli zauważacie jakieś nieprawidłowości prosimy o raportowanie!
Co do meritum to nie ma IMHO podstaw żeby kogoś banować lub odbierać mu uprawnienia tylko na podstawie internetowych opowieści. Forum to nie jest miejsce do rozstrzygania takich kwestii, a admin czy moderatorzy to nie sędziowie i policja. Wiem że to jest może niedoskonałe ale to jedyny sposób.
Tak samo działa to w dziale giełda. Nie ma szans wziąć odpowiedzialności za przebieg transakcji, bo jest to na poziomie forum niewykonalne. Kwestia czy ktoś za coś płaci jest tu zupełnie bez znaczenia.
I na koniec, ja sam się spotkałem z sytuacją że firmę mojego kolegi obsmarowano w internecie, znaleźli się "świadkowie", liczni poszkodowani tylko że jak przyszło co do czego to się okazało, że to wszystko lipa i działanie konkurencji. Jak się sprawa oparła o firmę której jest dystrybutorem to nagle cała rzecz ucichła (wystarczyło kilka pism wystosowanych przez prawników tejże do odpowiednich osób). I w całości wyszła lipa jaką były całe te forumowe lincze.
Byłbym daleko ostrożny z wydawaniem przedwczesnych wyroków.
Może jednak nie przekraczajmy granic absurdu.
"Co do wspomnianego mojego obowiązku to chcę jeszcze dodać, że mój stosunek do tegoż obowiązku jest moją osobistą i całkowicie prywatną sprawą, co zwalnia mnie od wszelkich dalszych komentarzy, przypisów, suplementów i gloss."
Kapitan Wagner
dzięki za sprostowanie
Dokładnie, sam przyznał że na towar lub zwrot pieniędzy czeka się miesiącami.
Gdyby tylko chodziło o oskarżenie ze strony forumowiczów byłbym ostrożniejszy jeśli chodzi o opinie o Tom01, problem w tym że jeśli chodzi o handel i jego stosunek do klienta to to jest już mocno patologiczne zachowanie zahaczające moim zdaniem powoli o oszustwa.
Nastąpił postęp w sprawie. Idzie do mnie paczka, więc jeżeli jej zawartość mnie nie rozczaruje, to będzie sukces. Kolejne zakupy w tym sklepie sobie odpuszczę. Trzeba mieć dużo czasu i stalowe nerwy do takich transakcji.
Canon 50D + dodatki
Trzymamy przede wszystkim kciuki, żeby paczka zbyt długo "nie szła".
O obiektywach wiem prawie wszystko
widzisz paczkę na trackingu czy tylko słyszałeś/czytałeś że jest w drodze ?![]()
Ja też kiedyś opisałem swoje doświadczenia z panem Tomem. Zapłaciłem z góry, kilka miesięcy czekałem na monitor i w końcu musiałem zmienić zamowienie na inny. Dodatkowo nie cała kasa została mi zwrócona.
Gościowi nie można odmówić wiedzy technicznej, ale sposób działania jest poniżej krytyki. Raz łamie nogi, raz wyjeżdża na wakacje, ogólne podejście do klienta mierne.
Proponuję zastanowić się nad zakupami u tego pana, a na pewno mocno przemyśleć wpłatę z góry. Najpierw towar, potem kasa, bo możecie poźniej czekać rok...
I jak, towar dojechał?