Rozumiem, że dla dziwnie realizowanego PR-u jestem dla Pana "betonem", ale proszę natychmiast zaprzestać tej formy obrażania mnie.
Analizując ten wątek dochodzę do wniosku, że próby ośmieszania i robienia głupków z kupujących jest Pana podstawową i w sumie jedyną linią obrony. Ktoś tu bardzo dobrze napisał, że ma Pan wyjątkowego pecha do nierzetelnych (i w domyśle głupich) klientów.

Chcę stanowczo powiedzieć, że nie lubię takich OFT, które mają na celu tylko rozmycie głównego problemu NIEWYPŁACALNOŚCI sprzedawcy !!!

Jednak jeśli już zostało to powiedziane to tak, obraz na tym monitorze widziałem z wyraźną dominatom zieloną - bardzo trudno znaleźć informacje na ten temat, ale jak się okazuje jest to pewna cecha monitorów szerokogamutowych i różna jest osobnicza reakcja na to zjawisko. Proszę dodać jeszcze tylko, że próba ciągnięcia tego na korektach powoduje, że inni (nie jestem w firmie sam i musze pokazywać efekty mojej pracy innym) widzą wówczas obraz z mega czerwonym odcieniem - w brew temu co Pan pisze. Wiem, bo sprawdziłem to później na innym EIZO, który przejściowo był w mojej firmie i który miał pełną licencję Color Navigator i doskonale Pan o tym wie!


Trzeba do tego odblokować 3D LUT w monitorze za pomocą ColorNavigatora. Proponowałem wysłanie ww za darmo, sprawdzenie i jeśli się nie da, wówczas zwrot
Hehe .... ciekawe kiedy? Pan mi proponował zakup licencji na Color Navigatora, a nie wysłanie za darmo. Może jakiś konkret kiedy taka propozycja była? W którym mailu?

Sprawa będzie zakończona, to oczywiste, faktury trzeba płacić, nawet jeśli po fakcie dochodzi się do wniosku, że wcale nie trzeba było przyjąć zwrotu. Fakty są takie, że dostarczyłem sprzęt ponad stan w zamówieniu, pomagałem ile się dało w poprawnym uruchomieniu i wdrożeniu. Zderzyłem się z, przepraszam za określenie, betonowym podejściem i niepotrzebnie wziąłem na siebie to, że użytkownik nie potrafił skorzystać z zakupionego sprzętu.
Wzór sprzedawcy, człowiek dusza - to w ramach kontynuacji wybielania swojego wizerunku poproszę tylko o jedno: O PRZELEW zgodnie z umową i fakturą! Z pewnością docenię to bardziej niż 1000 innych Pańskich słów.

Oczywiście osobiście jestem jak najbardziej zainteresowanych tym kiedy sprawa będzie zakończona.
Może pokusi się Pan tutaj na jakąś publiczną deklarację konkretnego terminu?
Ja ze swojej strony mogę tylko przypomnieć, że monitor zwrócony został blisko 4 miesiące temu i mogę zadeklarować, że jak tylko otrzymam przelew to pochwalę się tym tutaj na forum.

PS.
Innych forumowiczów być może nurtować będzie jeszcze oczywiste pytanie czy załatwienie mojej sprawy będzie związane z "czasowym" zajęciem mienia kogoś innego - ja jednak nie zadam takiego pytania nie chcąc wywoływać kolejnej fali Pana ataku o zamach na Pana tzw. "dobre imię".