Panowie - po co odgrzebywać tematy z 2009 roku teraz? jak coś było na rzeczy wtedy to trzeba było to opisać a nie teraz i przerzucać się postami.. proszę o spokój.. jak ktoś ma coś w temacie do opisania to niech pisze ale o aktualnych sprawach a nie sprzed 3 lat bo to niczego nowego nie wnosi.. a Tom01 nie odniósł się w swoich odpowiedziach do "świeżego" postu, o tego:

Cytat Zamieszczone przez jatomek Zobacz posta
Witam.

Zarejestrowałem się, bo już sam nie wiem co robić.

Wolałbym na ten wątek nigdy nie trafić lub trafić tu przypadkowo. Niestety to nie był przypadek. Zaliczam się do grona niezadowolonych Klientów firmy Mastiff. Zamówienie monitora na łączną wartość 2 392 zł złożyłem na początku czerwca, jednak przeciągająca się dostawa sprawiła, że złożyłem rezygnację. 2 Lipca złożyłem rezygnację z zamówienia. Oczywiście do teraz czyli 16 Sierpnia pieniędzy nie otrzymałem. Byłem mamiony, że księgowy już wykonuje przelew, że pieniądze zaraz będą - niestety nadal ich nie ma. Dostałem maila 16 sierpnia, że przelew zostanie wykonany na początku przyszłego tygodnia. Jak wszedłem na ten wątek to widzę, że nie jestem jedyny i niestety te praktyki trwają już od kilku lat.

Ja wysłałem przed sądowe wezwanie do zapłaty, ale może jakby kilka osób pokrzywdzonych się zebrało byłaby większa siła i nie dopuścilibyśmy aby takie sytuacje się powtarzały! Jestem kompletnie załamany i zły na siebie, że zaufałem (tak mi się wtedy wydawało) ekspertowi w branży.

Pozdrawiam i serdecznie odradzam jakikolwiek kontakt z firmą Mastiff
tylko bije pianę o stare sprawy..