Przyjmij wyrazy współczucia.Robiłeś zamówienie teraz w lipcu? To najgorsza pora na robienie jakichkolwiek zamówień w ZPK Mastiff Sp. z o.o.
#128 i #129
Tak wyglądała moja sprawa w 2012. Zapomniałem tam wtedy jeszcze dopisać że monitor otrzymałem bezpośrednio z Alstoru z Warszawy i w dodatku bez żadnego dowodu zakupu. Na moje pytanie jak sobie poradzę jak nie mam dowodu zakupu a powiedzmy coś nawali dostałem odpowiedź w stylu "weź se pan zadzwoń do jakiegoś pana z serwisu, on jest tam najlepszy i z nim se pan wszystko załatwisz". W sumie nie wiem dlaczego właściwie wtedy tyle czasu czekałem, bo ja akurat płaciłem kartą kredytową i mogłem wystąpić do banku o wszczęcie procedury chargeback. Może się obawiałem iż ta procedura będzie trwała dłużej niż otrzymanie towaru? A teraz piszesz że już nie można płacić kartą? No to już w ogóle przerąbane.
Usługa kalibracji oczywiście nigdy nie została zrealizowana a zwrotu pieniędzy za nią nigdy nie otrzymałem. W sumie to już wtedy odpuściłem facetowi ten zwrot pieniędzy bo nie miałem już siły się z nim szarpać, ale gdyby był to uczciwy facet to powinien je "sam z siebie" oddać prawda?
W tej chwili już nie mam tego monitora, udało mi się go sprzedać w styczniu 2014 roku. Oczywiście z dużą stratą no bo w sumie bez żadnego dowodu zakupu był monitorem bez gwarancji prawda? Jeszcze jak posiadałem to niestety długo oczekiwane Eizo to kupiłem sobie kalibrator i1Display Pro, nauczyłem się go obsługiwać i sam sobie robię kalibrację. Mój obecny monitor to Asus PA279Q który zakupiłem w redcoon Polska Sp. z o.o.
Wszystkim osobom które kiedykolwiek zapytają się mnie gdzie kupić sobie monitor, NA PEWNO odradzę zakupy w ZPK Mastiff Sp. z o.o.