Strona 4 z 10 PierwszyPierwszy ... 23456 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 31 do 40 z 94

Wątek: 400D Vs 5D Dylematy...

  1. #31
    Pełne uzależnienie Awatar banan82
    Dołączył
    Jun 2007
    Miasto
    Scotland
    Wiek
    42
    Posty
    1 165

    Domyślnie

    hmm, nawet swoim powershotem a530 zroblby takie. to nie problem.
    Laik nie powie jaka roznica miedzy 400D a 5D - diabel tkwi w szczegolach i to one robia TĄ różnicę wlasnie.
    5Dmk3 + 1Dsmk2 + Fuji X-T1
    Crazy Apple Fanboy
    Ex Linux User

  2. #32
    Coś już napisał
    Dołączył
    Feb 2008
    Miasto
    Kraków
    Wiek
    47
    Posty
    65

    Domyślnie

    Ale o czym tu debatować? Jeden widzi różnice na pierwszy rzut oka i bez szemrania zapłaci za fullframe'a bo wie za co, dla innego to strata kasy i nie zapłaci bo mu to najwyraźniej nie przeszkadza.
    A kombinacje typu dla chcacego da się nawet kamera otworkowa IMHO sa bez sensu
    każda sytuacja fotograficzna jest inna i ładny zachód kompaktem uczyniony o niczym jeszcze nie świadczy, tym bardziej 100 warstwowy psd.

  3. #33
    charli21
    Guest

    Domyślnie

    Wlasnie zmienilem 400d z Tamronem 17-50 na 5d z 17-40(potrzebowalem szerokirgo kata)Roznica? Kolosalna jak dla mnie, kolory, plastyka, sama barwa nasycenia juz jest inna(ustawienia na 0), af z 5d smiga jak zly( z 17-40f4L). Jest jeszcze wazna kwestia szumow, gdzie w 5d prawie nie istnieja...do Iso1600 )

  4. #34
    Uzależniony
    Dołączył
    May 2006
    Posty
    507

    Domyślnie

    a ja Wam powiem, szczęśliwi Ci, którzy nie widzą różnic pomiędzy FF a APS-C
    6D + 35L + 85f/1.8 + 24-105L

  5. #35
    Bywalec Awatar fotomih
    Dołączył
    Apr 2009
    Miasto
    Warszawa
    Posty
    167

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Bingant Zobacz posta
    a ja Wam powiem, szczęśliwi Ci, którzy nie widzą różnic pomiędzy FF a APS-C
    różnicę to raczej da się zauważyć... pytanie czy ktoś jest w stanie za nią dopłacać do sprzętu. To tak jak kupować Mercedesa klasy A i S.
    Nawet 400D z kitem daje lepszą jakość niż "małpka". Jeśli sprzęt na siebie nie zarabia to jest zabawką. Jeśli stać Cie na drogie zabawki to pozazdrościć
    Jak by 5D był w cenie amatorskiej lustrzanki to xxxD i xxD nie miały by prawa bytu.

  6. #36
    Uzależniony
    Dołączył
    Jul 2007
    Miasto
    Dolina Lina Na A
    Posty
    518

    Domyślnie

    400D to dobry sprzęt wciąż oglądam zdjęcia robione nim i w mojej opinii jest masa dobrych zdjęć

  7. #37
    Pełne uzależnienie Awatar mate00sh
    Dołączył
    Mar 2008
    Miasto
    Warszawa & Mysiadło
    Wiek
    45
    Posty
    1 312

    Domyślnie

    Żeby daleko nie szukać - Venomer robi zdjęcia 400D.
    "Aparat fotograficzny jest dla artysty kolejnym narzędziem. Jeżeli się nad tym zastanowić, to jest to mechanizm podobny do skrzypiec. To artysta jest w stanie tworzyć sztukę nie aparat." - Brett Weston

  8. #38
    Uzależniony
    Dołączył
    May 2006
    Posty
    507

    Domyślnie

    Zgoda fotomih, ale nie o pieniądzach tutaj mowa i nie o tym, czy ktoś zarabia na fotografii, czy nie. Ceny są zawrotne i nic na to nie poradzimy. Chodziło mi o to, że niektórzy nie widzą różnicy w obrazowaniu pomiędzy xD, a xxxD i tego im zazdroszczę, bo nie muszą wydawać tyle kasy, żeby mieć taką samą frajdę. Niepotrzebnie tylko wygłaszają wszem i wobec, że różnic nie ma! Powinni pisać, "ja nie widzę" i po sprawie.
    6D + 35L + 85f/1.8 + 24-105L

  9. #39
    Coś już napisał
    Dołączył
    Jun 2009
    Posty
    74

    Domyślnie

    Ja powiem jak ja to widzę osobiście
    Nie uważam żebym był w stanie wykorzystać możliwości 30d. Jak już 30d naprawdę przestanie mi wystarczać, wtedy pomyślałbym nad zmianą aparatu. Ponieważ wątpię że nastąpi to w możliwym do oszacowania czasie, prawdopodobnie nigdy nie kupię FF, chyba że nagle cropy przestaną istnieć.
    Więc jeżeli ktoś się zastanawia nad przejściem na FF, to albo jest już na full profi poziomie i mu crop nie wystarcza, albo tak mu się wydaje .
    Ja jestem w stosunku do siebie bardzo samokrytyczny, ale wiem że niektórym tego brakuje .

    Oczywiście jest jeszcze trzecia grupa osób - tych dla których liczy się przede wszystkim + 100 do lansu jak się idzie z FF na ramieniu
    7d + Tamron 17-50 2.8 + 70-200 2.8 L IS + canon 50/1.8 II + sigma 18-200 3.5-6.3 DC OS

  10. #40
    Coś już napisał
    Dołączył
    Feb 2008
    Miasto
    Kraków
    Wiek
    47
    Posty
    65

    Domyślnie

    Dorabiasz dziwną filozofie Jakie to możliwości FF masz namyśli ?
    Normalna, duża i jasna matówka jak za dobrych Zenitowskich czasów ?
    Możliwość zrobienia zdjęcia 50-tka żeby nie wyglądała jak dziwna 80 ?
    czy trzeba być pro by natrafić na sytuacje gdzie używalne ISO 1600 jest potrzebne ?
    A +100 dla lansu byłoby bardzo chybione (no chyba żeby jakąś metkę z ceną przyprawić do puszki z większej odległości dobrze widoczną)
    Ot wszystko kwestią zasobności portfela i determinacji nabywającego

Strona 4 z 10 PierwszyPierwszy ... 23456 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •