Nie no, jasne, bo każdy kamerzysta przywiezie do kościoła Kinoflo albo Dedolight'y![]()
Nie no, jasne, bo każdy kamerzysta przywiezie do kościoła Kinoflo albo Dedolight'y![]()
"Jeśli słuchałeś swojej matki, ojca, księdza i jakiegoś gościa z telewizji, a teraz wiedziesz nudny marny żywot, to w pełni sobie na to zasłużyłeś." - Frank Zappa
a kamerzysta z ktorym ja wspolpracuje rozstawia w kosciele statywy z halogenami![]()
Fuji X-H2 | Fujinon 16/1.4 R WR| Fujinon 23/1.4 R LM WR| Viltrox 75/1.2
Moje zdjęcia: https://flickr.com/photos/maciej_k/
Acha, rozumiem, czyli "sprzęt do ślubów" to "współpraca z kamerunem"?![]()
Kontakt ze mną tylko przez e-mail: "mirekkania na yahoo kropka com kropka au". PW nie czytam.
09. Rób i pokazuj zdjęcia, które podobają się tobie, a nie oglądającym.
---Moje zdjecia na FB---
Mam dylemat i zwracam się z prośbą o pomoc.
Potrzebuję dokupić szkło do drugiego zestawu (takiego tańszego, którym da się zrobić ślub). Mam 5mk2 z 2 elkami, ale już 2 razy w ostatnim czasie zdarzyło mi się że zeszły mi się 2 reportaże w jeden dzień i jeden aparat poszedł na jedną robotę, a drugi na drugą i tak brakowało jakiegoś szkła.
Przejdźmy do sedna. Ten drugi tańszy zestaw to:
- 5D
- C 50 1,4 USM
- C 28-135 IS 3,5-5,6 USM
- C 70-210 3,5-4,5 USM
Dylemat co dokupić
C 85 1,8, czy C 20 2,8 (lub sigma 20 1,8)
Należałoby kupić oba, ale w tym roku trochę ograniczone fundusze. Podpowiedzcie coś mądrego bo mam od kilku dni burzę mózgu.
Chodzi mi jeszcze po głowie coś takiego http://optyczne.pl/409-Sigma_20-40_m...obiektywu.html , ale opinie są nie za ciekawe mimo iż szkło wygląda bojowo
Ostatnio edytowane przez ArekLodzPl ; 09-07-2011 o 12:41
Sigma 20 1.8. Na 5d1 powinna spokojnie ogarniać nawet od 1.8, w przeciwieństwie do ciemnicy 3,5-4.0 na szerokim kącie tej 28-135Ewentualnie C28 1.8, też dobre.