o widzisz a w 5d2 nima
no niestety, nie ma ... a szkoda
Tokina 11-16 jaśniej i ostrzej.
5DmkIII | BG-E11 |5DmkII | BG-E6 | 16 | 24-35 F2 | 50 | 85 | 135L | 2x430 EX II | 2xJ360 AFD | YN662C | NX2000 | 16-50 | 30 | 50-200
Google: Precious-moment photography UK
będziesz zadowolony
A może masz tam jeszcze telefon bez drutu...? - Podróż za jeden uśmiech - 1971
mam oba 70-200 2.8 IS L i 135 L i zadnego chyba nie oddam!oba sa cudowne. zrobilem sobie nawet liste z punktami i nie wiem nadal...
1. ostrość - oba rewelacyjne, po punkcie dla każdego
2. światło - punkt dla 135
3. stabilizacja - punkt dla 70-200
4. waga - punkt dla 135
5. kolory, plastyka - punkt dla 135
6. uniwersalność - punkt dla 70-200
no i wygrywa 135 L, ale mimo wszystko dylemat jest. kwestia tego co jest ważniejsze i co mozna przeboleci jeszcze do tego nie doszedlem
![]()
EOS 5DMkII + BG-E6; C 14 L II; C 24 L II; C 50 1.4; C 85 1.8; C 135 L; C 580 EX II; Sherpa 450 R; Kata D-3N1-30; Crumpler Master Delhi 620 i drobiazgi...
zrobie swoja wersję punktowania
1. ostrość - 135
2. światło - 135
3. stabilizacja - 70-200, ale 135 równoważy to światłem
4. waga - 135
5. kolory, plastyka - 135
6. uniwersalność - 70-200
no i wygrywa 135 L dla poprawy uniwersalności 135 można dokupić konw. 1.4
A może masz tam jeszcze telefon bez drutu...? - Podróż za jeden uśmiech - 1971