6D|5D+BG-E4|7D|40D+BG-E2|S14 f2.8 EX HSM|C 24L MkI|35L|C 50 f1.4|C 85 f1.8|C 100 f2.8 USM Macro|C 24-70 f2.8 L|C 70-200 f2.8 L IS|C 100-400 IS L|T 17-50|S 10-20 f4-5.6|C 18-200IS|C 580EXII|C 580EX i tyle...
6D|5D+BG-E4|7D|40D+BG-E2|S14 f2.8 EX HSM|C 24L MkI|35L|C 50 f1.4|C 85 f1.8|C 100 f2.8 USM Macro|C 24-70 f2.8 L|C 70-200 f2.8 L IS|C 100-400 IS L|T 17-50|S 10-20 f4-5.6|C 18-200IS|C 580EXII|C 580EX i tyle...
więc ustalmy jedno-zestaw na śluby to 5d+24/1.4...później można sobie coś dokupić
IMHO zestaw 24, 50, 85 przy FF i cropie jest całkiem fajnym zestawem ;-)
Nie polecam w takim wypadku 35 bo będzie brakowało szerokości.
Ewentualnie jak pisze Sebcio80 - zakup 35 i sprzedaż 50... ja dodam jeszcze zakup czegoś szerokiego.
Którą wersję 24 L polecacie?
Czy warto zainteresować się wersją I? Cenowo na pewno, ale czy te 2k więcej daje nam proporcjonalnie tyle?
Czy jakość z wersji I powali już na kolana?
6D|5D+BG-E4|7D|40D+BG-E2|S14 f2.8 EX HSM|C 24L MkI|35L|C 50 f1.4|C 85 f1.8|C 100 f2.8 USM Macro|C 24-70 f2.8 L|C 70-200 f2.8 L IS|C 100-400 IS L|T 17-50|S 10-20 f4-5.6|C 18-200IS|C 580EXII|C 580EX i tyle...
ostrosc 24 mkII rowna sie ostrosc 35
24 mkI na pelnej dziurze tak wypas nie jest , co nie znaczy ze jest zle , kwestia wlasnych potrzeb i organoleptycznego ocenienia czy nam pasuje , mi przypasowalo ( po domknieciu do ~ 2.0-2.2 mamy to samo co w wypadku mkII i 35L na pelnych dziurach )
cenowo 50% wartosci szkla w kieszeni..
no comment...
Hej chciałem was prosić o poradę. Jestem w trakcie kompletowania zestawu foto. Zmieniam system z nikona posiadałem d80 n 17-55f2.8 nikona 80-200 i tokine 11-16. Zmieniam system bo nie stać mnie by w nikonie kupić pełna klatkę i wymienić szklarnię. W systemie canona planuję zakup 5d mkI w marcu doleci 7d i jeśli chodzi o szkła to 85 1.8 70-200 myślę że z is i problem mam jeśli chodzi o szeroki kąt naczytałem się x stron tego wątku i trudno wywnioskować czy lepiej zainwestować w 16-35 mkI f2.8 czy 17-40 f4 co polecacie jeśli chodzi o fotografię ślubną?? Jak z ostrością obu szkieł jak z łapaniem flar i plastyką obrazu? Wiem że oba szkła trzeba sprawdzać przed zakupem ale jako, że nie mam i nie miałem styczności z żadnym canonierem to życzliwie proszę was o podpowiedzi. Nie proponujcie stałek typu 35 i 24L bo to nie ta półka cenowa a szkło oprócz do ślubów ma służyć do pejzażu. Chyba że lepiej po prostu kupić C24-70 i dozbierać za jakiś czas do np tokiny 17mm f3.5 A jest jeszcze 20-35 i 17-35 f2.8 może to nie są złe szkła.