EOS 5DMkII + BG-E6; C 14 L II; C 24 L II; C 50 1.4; C 85 1.8; C 135 L; C 580 EX II; Sherpa 450 R; Kata D-3N1-30; Crumpler Master Delhi 620 i drobiazgi...
Ostatnio edytowane przez Pedro44 ; 07-01-2010 o 14:56 Powód: Automerged Doublepost
6D|5D+BG-E4|7D|40D+BG-E2|S14 f2.8 EX HSM|C 24L MkI|35L|C 50 f1.4|C 85 f1.8|C 100 f2.8 USM Macro|C 24-70 f2.8 L|C 70-200 f2.8 L IS|C 100-400 IS L|T 17-50|S 10-20 f4-5.6|C 18-200IS|C 580EXII|C 580EX i tyle...
T17-35 - używam sporadycznie do takich właśnie obrazków jak niżej i tylko na 17mm. Generalnie na 2.8 na rogach mydło, środek ok, warto przymknąć choćby do 3.2, czasem trzeba poprawić zniekształcenia.
Nad zdjęciami trzeba popracować ale efekty nie są złe, a na odbitkach wyglądają bardzo ok.
sprawne lewe oko i trochę gratów ułatwiających życie
niewiele piszę, więcej czytam, jeszcze więcej myślę
Fotograf ślubny
6D|5D+BG-E4|7D|40D+BG-E2|S14 f2.8 EX HSM|C 24L MkI|35L|C 50 f1.4|C 85 f1.8|C 100 f2.8 USM Macro|C 24-70 f2.8 L|C 70-200 f2.8 L IS|C 100-400 IS L|T 17-50|S 10-20 f4-5.6|C 18-200IS|C 580EXII|C 580EX i tyle...
Z www.the-digital-picture.com (choć nie lubię patrzeć tylko na testy) MKII jest sporo ostrzejszy od MKI i aberacja jest spora.
Też jestem zwolennikiem ciułania na docelowe szkła i nie bawienia się w półśrodki, ale na czymś trzeba pracować, możliwe, że ten też może okazać się jako docelowy i zostanie, ale to czas pokaże.
6D|5D+BG-E4|7D|40D+BG-E2|S14 f2.8 EX HSM|C 24L MkI|35L|C 50 f1.4|C 85 f1.8|C 100 f2.8 USM Macro|C 24-70 f2.8 L|C 70-200 f2.8 L IS|C 100-400 IS L|T 17-50|S 10-20 f4-5.6|C 18-200IS|C 580EXII|C 580EX i tyle...
Pedro44 ja sprzedałbym jedno body i chyba z 5 szkieł z twojej stopki, i na pewno jeszcze b coś zostało po zakupie![]()
sprawne lewe oko i trochę gratów ułatwiających życie
niewiele piszę, więcej czytam, jeszcze więcej myślę
Fotograf ślubny
tomba - taki mam też plan, pod młotek pójdzie C30D, C50 f/1.8, C70-210 i może jeszcze C18-200 - i będzie ze 3k na 16-35L, a może na 24L...
Ps. Specjalnie w stopce umieściłem swoje wszystkie sprzęty, żeby właśnie "ktoś" mi zwrócił uwagę, że nie ilość, tylko... jakość. Ewolucja ciągle trwa. Dzięki tomba.
Już od jakiegoś czasu się zbieram ze sprzedażą, ale brak czasu...
6D|5D+BG-E4|7D|40D+BG-E2|S14 f2.8 EX HSM|C 24L MkI|35L|C 50 f1.4|C 85 f1.8|C 100 f2.8 USM Macro|C 24-70 f2.8 L|C 70-200 f2.8 L IS|C 100-400 IS L|T 17-50|S 10-20 f4-5.6|C 18-200IS|C 580EXII|C 580EX i tyle...
ja bym sprzedal jeszcze T17-50 - S10-20 (te 2 szkla zastąpisz 16-35 ff+crop)
i pewnie jeszcze T28-75 bym puscił (bo masz 28,50,85)
sprawne lewe oko i trochę gratów ułatwiających życie
niewiele piszę, więcej czytam, jeszcze więcej myślę
Fotograf ślubny
Stanę w opozycji - 16-35 mk2 to szkło niewarte swojej ceny, nawet selekcjonowane z kilku sztuk. Miałem niestety nieprzyjemność potrzymania d700+14-24 i 16-35 szybko sprzedałem. Do reporterki w canonie alternatywy nie ma ale tylko do statycznych kadrów jak powyżej lepiej jednak kupić tamrona/sigme 17-35 albo poczekać chwile na samyanga 14/2.8.