na plener czy do focenia podczas spacerow wolal bym 70-200/f4 , akurat tu swiatlo sie przeboleje
na plener czy do focenia podczas spacerow wolal bym 70-200/f4 , akurat tu swiatlo sie przeboleje
no comment...
Dokładnie tak jak MM wspomniał, do tego Canon 4L IS to najostrzejsze szkiełko z 70-200 na rynku Canon'owskim. Na plener bardzo fajna konstrukcja - lekka, nieduża, pancerna, uszczelki. Światło zupełnie wystarczające.
Posiadałem zarówno Sigmę jak i 4L IS, niebawem sam do podobnych celów będe spowrotem brał L IS.
FF + S24EX | S50EX | H58/2 | H85/1.5
APSC + 18-55is | 70-300vc
kiedyś: C 400D > N D700 > C 30D > C 5D > C 40D | S20/1.8, S30/1.4, 85LmkII, 70-200L/2.8
Dziękuję za konkretne odpowiedzi. Wychodzi na to, że trzeba się poważnie porozglądać za tym Canonem, tak żeby zmieścić się w budżecie, co chyba może być problematyczne.
5DmkII 5D C15/2.8 C35L/1.4 C50/1.4 C85/1.8 C70-200L/4IS 580EXII 430EXII SB-28 EIZO/S2433W Dell/E1705
Tutaj masz Canona 70-200 f/4 L IS za 4149,00 Myślę, że jakbyś porozmawiał to do 4100,00 dostaniesz go z przesyłką. Znam sklep i polecam. Można się dogadać.
Tutaj masz Canona 70-200 f/2.8 L za 4399,98 z dostawą
Nie znam sklepu i niczego nie polecam
Nie siedzę ostatnio w cenach i nie chce mi się tego badać. Powiedzmy, że daję jako ciekawostkę ;-)
Ostatnio edytowane przez blum ; 24-11-2009 o 09:33
Dziki Loram za namiary. Niestety "na zamówienie" mimo że na stronie wisi i ceny nienegocjowalne :-/ Myślałem że zostawię u nich więcej kasy, no ale trudno.
Ostatnio edytowane przez h4ry ; 24-11-2009 o 14:11
5DmkII 5D C15/2.8 C35L/1.4 C50/1.4 C85/1.8 C70-200L/4IS 580EXII 430EXII SB-28 EIZO/S2433W Dell/E1705
Gratuluję. Ja zmieniłem wersję 4 na 2.8 i poza ewidentnym widocznym plusem tez wymiany zostaje do dźwigania dwukrotnie większy ciężarNo ale warto było.
Fotografia dzikiej przyrody GALERIA CB
Ja mam 70-200 f/4 IS i nie zamieniłbym go na wersję 2.8 bez stabilizacji.
W pomieszczeniach i tak go nie używam, bo za długi, chociaż już robiłem nim portrety na ślubach i wyszły nawet nieźle, pod warunkiem że modele pozowali nieruchomo.
Za to w terenie światła raczej nie brakuje i częściej go przymykam niż robię na f/4.
Poza tym nie wyobrażam sobie trzymać przy oku aparat z dwukrotnie cięższym obiektywem przez kilka minut, jak to się często zdarza przy oczekiwaniu na ptaka czy innego stwora.
czy to nie dyskwalifikacja podwojna zeby na slub tego nie brac?wyszły nawet nieźle, pod warunkiem że modele pozowali nieruchomo.
monopod ?nie wyobrażam sobie trzymać przy oku aparat z dwukrotnie cięższym obiektywem przez kilka minut, jak to się często zdarza przy oczekiwaniu na ptaka czy innego stwora