Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 23

Wątek: POMÓŻCIE:Canon 70-200 f/1.4 L IS czy 70-200 f/1.4 L

  1. #1
    akasp74
    Guest

    Thumbs up POMÓŻCIE:Canon 70-200 f/1.4 L IS czy 70-200 f/1.4 L

    Pomózcie i rozwiejcie watpliwosći.
    Działam od roku amatorsko ale to wspaniale wciąga ;o) .Obecnie posiadam 400D + Grip + 50 f/1.4 + ("szacowny" kit) 18-55 .
    Mam zamiar kupić 70-200 f/1.4 - tylko pytanie kupic z IS czy bez .Inaczej: czy IS faktycznie robi tu robote,nie stac mnie raczej na 70-200 f/2.8 i poza tym nie bedę trzaskał profesjonalnie z tripodem zdjec sportowych itp..
    Doradźcie - dzięki z góry za wyrozumiałość i pomoc.

    Arek

  2. #2
    Pełne uzależnienie
    Dołączył
    Jun 2009
    Posty
    2 746

    Domyślnie

    Mam zamiar kupić 70-200 f/1.4 :-)
    Najlepiej 70-200/2,8L-kosztuje praktycznie prawie tyle samo co 70-200/4L IS.

  3. #3
    robfoto
    Guest

    Domyślnie

    70-200 f4 L w zupełności wystarczy IS to"wirująca soczewka " a to prawie zawsze obniża jakość obrazu,poza tym 4,0 jest ostrzejsze od 2,8

  4. #4
    Bywalec
    Dołączył
    Nov 2008
    Posty
    113

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez robfoto Zobacz posta
    70-200 f4 L w zupełności wystarczy IS to"wirująca soczewka " a to prawie zawsze obniża jakość obrazu,poza tym 4,0 jest ostrzejsze od 2,8
    ??

    http://optyczne.pl/81.11-Test_obiekt...sumowanie.html
    "W pierwszym odruchu nawet to wpisałem i zostawiłbym, gdyby 70-200 f/4L IS różnił się od swojego poprzednika tylko stabilizacją. Nie różni się jednak tylko nią, bo minimalnej poprawie uległa rozdzielczość obrazu, a wyraźnej, praca pod ostre światło. Za owe 1500 zł więcej dostajemy więc nie tylko stabilizację, lecz także troszkę lepsze zachowanie optyczne."

  5. #5
    Pełne uzależnienie Awatar mate00sh
    Dołączył
    Mar 2008
    Miasto
    Warszawa & Mysiadło
    Wiek
    45
    Posty
    1 312

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez robfoto Zobacz posta
    70-200 f4 L w zupełności wystarczy IS to"wirująca soczewka " a to prawie zawsze obniża jakość obrazu,poza tym 4,0 jest ostrzejsze od 2,8
    A na czym opierasz to stwierdzenie?
    "Aparat fotograficzny jest dla artysty kolejnym narzędziem. Jeżeli się nad tym zastanowić, to jest to mechanizm podobny do skrzypiec. To artysta jest w stanie tworzyć sztukę nie aparat." - Brett Weston

  6. #6
    Początki nałogu
    Dołączył
    Nov 2008
    Miasto
    Dobczyce, Kraków
    Wiek
    49
    Posty
    317

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez robfoto Zobacz posta
    70-200 f4 L w zupełności wystarczy IS to"wirująca soczewka " a to prawie zawsze obniża jakość obrazu,poza tym 4,0 jest ostrzejsze od 2,8
    Ale głupoty piszesz.

  7. #7

    Domyślnie

    70-200 L 4 IS podobno najlepsza ostrość i praca pod światło ze wszystkich L klasy 70-200 ale ja nie znam pojęcia " nie potrzebuję światła" światłosiła w obiektywach to nie tylko krótsze czasy naświetlania to przede wszystkim plastyka zdjęć. 70-200 2,8 L ma bardzo podobna plastykę do stałoogniskowych L-ek.
    Ja świadomie wybrałem 70-200 L 2,8 bez IS ze względu na ostrość światło, plastykę jakość wykonania, AF , cene w porównaniu z IS i jestem zadowolony jedyne co wprowadza dyskomfort pracy to zwracanie na siebie uwagi, każdy się gapi.

  8. #8
    Początki nałogu
    Dołączył
    Nov 2008
    Miasto
    Dobczyce, Kraków
    Wiek
    49
    Posty
    317

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Mariusz.P Zobacz posta
    70-200 L 4 IS podobno najlepsza ostrość i praca pod światło ze wszystkich L klasy 70-200 ale ja nie znam pojęcia " nie potrzebuję światła" światłosiła w obiektywach to nie tylko krótsze czasy naświetlania to przede wszystkim plastyka zdjęć. 70-200 2,8 L ma bardzo podobna plastykę do stałoogniskowych L-ek.
    Ja świadomie wybrałem 70-200 L 2,8 bez IS ze względu na ostrość światło, plastykę jakość wykonania, AF , cene w porównaniu z IS i jestem zadowolony jedyne co wprowadza dyskomfort pracy to zwracanie na siebie uwagi, każdy się gapi.
    A ja własnie ze wzgledu na ostrość, swiatłom, plastyke, ciężar wybrałem 70-200 2.8 IS. Wg. mnie IS w tym obiektywie to dar ktorym należy się cieszyć - oczywiscie wcześniej za to zapłacić - obecnie nie wyobrazam sobie innego modelu z 70-200 u siebie.

    Pozdrawiam
    Ostatnio edytowane przez adi760303 ; 04-08-2009 o 16:46

  9. #9
    akasp74
    Guest

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Mariusz.P Zobacz posta
    70-200 L 4 IS podobno najlepsza ostrość i praca pod światło ze wszystkich L klasy 70-200 ale ja nie znam pojęcia " nie potrzebuję światła" światłosiła w to nie tylko krótsze czasy naświetlania to przede wszystkim plastyka zdjęć. 70-200 2,8 L ma bardzo podobna plastykę do stałoogniskowych L-ek.
    Ja świadomie wybrałem 70-200 L 2,8 bez IS ze względu na ostrość światło, plastykę jakość wykonania, AF , cene w z IS i jestem zadowolony jedyne co wprowadza dyskomfort pracy to zwracanie na siebie uwagi, każdy się gapi.


    --------------

    No wlasnie,przyznaje Ci racje.Zwracanie na siebie uwagi a to w naszym kraju takie "sztywne" ,wytykanie palcami bo wyszedl gosc z "rurą" he,he.
    Kurcze najlepiej to byloby wziac do reki i jak zwykle postrzelac...

  10. #10
    Bywalec Awatar noeee
    Dołączył
    Apr 2008
    Miasto
    Wrocek
    Wiek
    50
    Posty
    146

    Domyślnie 70-200 f/4 L IS jakiś tam konkurs wygrał ;)

    2 lata temu na najlepszy obiektyw profesjonalny

    '''The European Imaging and Sound Association (EISA) named the EF70-200mm f/4L IS USM the "Best European Professional Lens of the Year 2007-2008"'''

    http://www.canon.com.au/home/story_1785.html
    5D MK2, 450D, 10-22/3.5-4.5, 28/1.8, 50/1.4, 100 L IS, 70-200/4 L IS, 24-105/4 L IS, 18-55 IS, Kenko 1,4x, Metz 58 AF-1 i inne
    100 2.8 macro - sprzedam

Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •