Pokaż wyniki od 1 do 8 z 8

Wątek: Canon 17-35/2.8L

  1. #1
    Zablokowany Awatar mmsza
    Dołączył
    Feb 2005
    Posty
    514

    Domyślnie Canon 17-35/2.8L

    .......................
    Ostatnio edytowane przez mmsza ; 03-10-2006 o 13:09

  2. #2
    Pełne uzależnienie Awatar Arkan
    Dołączył
    Jul 2004
    Miasto
    Warszawa
    Posty
    1 401

    Domyślnie

    Ask Vitez. Zamienił walnięte 17-40 na 17-35.
    Pentax K-5 II, Leica M9

  3. #3
    Pełne uzależnienie Awatar Mac
    Dołączył
    Nov 2004
    Miasto
    Gdańsk/Warszawa
    Wiek
    54
    Posty
    2 063

    Domyślnie

    To szkło możesz dostać tylko z drugiej ręki i pewnie dlatego wszystkie sample pochodzą z analogów, bo było produkowane gdy jeszcze dSLR'ów nie było albo dopiero początkowały.
    EOS 5D/BG-E4, EOS-300V, EF 16-35/2.8L | EF 24-105/4L IS | EF 70-200/2.8L| EF 100-400/4.5-5.6L IS | EF 15/2.8 Fisheye | EF 35/1.4L | EF 135/2L| EF 100/2.8L IS Macro | EF MP-E 65/2.8 Macro | Lensbaby Composer | 580 EX II | MR-14EX | PowerShot SX1 IS, Gitzo 1540, 682B
    Onanizm sprzętowy NIE, dobra jakość TAK.

  4. #4
    zło konieczne Awatar Vitez
    Dołączył
    Jan 2004
    Miasto
    Warszawa
    Posty
    19 804

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez mmsza
    Bez urazy VITEZ ale znając go cokolwiek z tego szkla by nie wychodzilo to i tak będzie je chwalil pod niebiosa bo je posiada
    Bez urazy ale zanim to napisales mogles uzyc wyszukiwarki i poczytac pare watkow o 17-40 4L gdzie pokazalem jak slicznie nieostry byl moj egzemplarz na f5.6 i jak sliczne aberracje lapal

    A tak na serio - Vitez masz jakieś fotki do pokazania ustrzelone z tego szkielka? Dobrze by bylo tak przy rożnych przeslonach???
    Od cholery i ciut ciut bo fajne szkielko... mam nawet odbitki 20x30 cz-b z analoga bo na kliszy to juz wymiatacz totalny 8) ... z cyfry chyba nie mam odbitek... i niestety gorzej sie sprawuje ale i tak lepiej niz ten 17-40 ... tylko f 2.8 lepiej unikac chyba ze przymus jest. Od f4 wzwyz - jest OK.
    Ale... chcialbym kiedys wymienic moze na f4 znowu bo... swiatlo 2.8 az tak mi nie potrzebne a bardziej czasami odpornosc na warunki meteo potrzebna (17-40 ma uszczelnienia, 17-35 podobno nie ma - nie doszukalem sie na googlu).
    Ewentualnie moge ci go pozyczyc na pare dni ale jakies inne szkielko musialbys dac w zamian.

  5. #5
    zło konieczne Awatar Vitez
    Dołączył
    Jan 2004
    Miasto
    Warszawa
    Posty
    19 804

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez mmsza
    Czyli krótko mówiąc jeśli mam dobrego 17-40 to nie ma najmniejszego sensu wymieniać na tego 17-35? Bo kierowalem się jedynie 2.8 ale jeśli jest ostry od 4 to pupa.
    Moj egzemplarz na dSLR jest w miare ostry od f4 - tyle moge powiedziec, zdjecia tez moge pokazac.
    Na analogu 2.8 to cud miod.
    I dlatego mysle o zamianie na 17-40 4L a w ostatecznosci gdy potrzebny bedzie jakis jasny, szeroki kat to Sigme 20 1.8 dokupie (przy 2.8 powinna byc lepsza niz ten 17-35 2.8 L ).

  6. #6
    fotograf Awatar Czacha
    Dołączył
    Jan 2004
    Miasto
    Białystok
    Wiek
    45
    Posty
    4 868

    Domyślnie

    Vitez, ale fotki bys mogl zapodac

  7. #7
    zło konieczne Awatar Vitez
    Dołączył
    Jan 2004
    Miasto
    Warszawa
    Posty
    19 804

    Domyślnie

    No wlasnie tych z 2.8 nie moge znalezc... chyba byly tak kiepskie ze poszly sobie - po zrzuceniu fotek na kompa przegladam, do podkatalogu 'best' wybieram te do dalszej obrobki, w miare ostre itp... po jakims czasie wszystko to co znajduje sie poza 'best' idzie do smieci.
    Moge specjalne "testowe" dzis wieczorem zrobic - jakies ksiazki alboco

  8. #8

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Vitez
    Moj egzemplarz na dSLR jest w miare ostry od f4 - tyle moge powiedziec, zdjecia tez moge pokazac.
    Na analogu 2.8 to cud miod.
    Przesada, jak zwykle.
    To szklo nie mialo nigdy zbyt wysokich ocen u uzytkownikow.
    Wlasnie przy 2.8 - jak nie trudno sie domyslec bylo ona najslabsze i takiego mydla w rogach to ciezko uswiadczyc w innych konkurencyjnych markach.
    Vide 20-35/2,8 Nikkora - uznawany za jeden z najlepszych zoomow profi w tym zakresie.


    Oczywiscie nie moge sie nie zgodzic, ze w analogu jest ono lepsze. Nie robilem na cyfrze, ale zapewno slusznie zauwazyles ze bedzie gorze juz z zalozenia.

    Nie sprawdze empirycznie, ale odnosze wrazenie, ze zamiana na 17-35 gownianego 17-40 powinna pomimo wszystko wyjsc na dobre.
    Upgrade obejmuje jasniejszą dziurę oraz rzetelniejszą budowę.

    Troche tracisz na dluzszym koncu, niemniej nieznacznie.

    Ja bym bral, choc nie uwazam, ze to szklo (17-35) bylo kiedykolwiek super rewelacyjne.

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •