"Co do wspomnianego mojego obowiązku to chcę jeszcze dodać, że mój stosunek do tegoż obowiązku jest moją osobistą i całkowicie prywatną sprawą, co zwalnia mnie od wszelkich dalszych komentarzy, przypisów, suplementów i gloss."
Kapitan Wagner
Moge ale i tak najpierw musze " * " wcisnac a w Nikonie tylko joystick wystarczal. Chyba ze jak czegos w 40D nie umiem zrobic.
Canon 40d + 70-200/2,8 L USM ,18-55, 135/3,5, 300/2,8
( Nikon D70s + 17-50/2,8 + 80-200/2,8 + 105/3,5 + SB800+ 50/1,8 ) Skradzione 30/08/2008 w okolicach Płońska
no wlasnie cos masz nie tak, bo musi wystarczyc sam joystick. wez sobie C.fn-y skonfiguruj odpowiednio, bo na moje oko masz w III-3 wybrane 0 a powinno byc 1:
http://www.dpreview.com/reviews/CanonEOS40D/page12.asp
"Co do wspomnianego mojego obowiązku to chcę jeszcze dodać, że mój stosunek do tegoż obowiązku jest moją osobistą i całkowicie prywatną sprawą, co zwalnia mnie od wszelkich dalszych komentarzy, przypisów, suplementów i gloss."
Kapitan Wagner
Ja kudłaty durnowaty, juz ustawiłem, dziekuje za pomoc. Teraz juz lepiej mi sie pracuje![]()
Canon 40d + 70-200/2,8 L USM ,18-55, 135/3,5, 300/2,8
( Nikon D70s + 17-50/2,8 + 80-200/2,8 + 105/3,5 + SB800+ 50/1,8 ) Skradzione 30/08/2008 w okolicach Płońska
może ja coś skrobne
gumy gumy i jeszcze raz gumy odpadają średnio miesiąc po gwarancji..
cena..
obraz kiszkawy, nie do przyjęcia,
wb nie trafiony w 95% nie licząc pieknych słonecznych dni ale nie do tego go zrobili..
matryca wywędruje do modelu niżej i potem jeszcze niżej-za 1400(d90 już jest jakiś czas d5000 i niebawem będzie coś jeszcze tańszego..) przez co szybko traci na wartości w przypadku wejścia nowego modelu..
grip za drogi i też gumka spadnie..
tak czy inaczej to bardzo dobry model ale można mieć przecież d90![]()
Miałem to w D200, dziwne owszem, ale tragedii nie ma.
Naprawdę nie wiesz skąd się bierze różnica cenowa pomiędzy D90 a D300?
Widziałem co innego, ale spoko rozumiem - ja też wolałbym Ferrari w kolorze pistacji...
Alergia na D300, Nikona? Miałem w łapkach co prawda D90, ale powinno być tak samo: z fleszem imho awb #1 na świecie, a w żarówce i tak trzeba poprawiać wszystko.
Ach to stąd ta frustracja, rozumiem, miałem D3 i jak zobaczyłem D700 to...
Imho racja, wyceniony drożej od 5DII, powinien być w cenie 50D. Z drugiej strony nie wiadomo ile Canon krzyknie za 7D (500D - 130; 50D - 156; 5DII - 245).
Można też D40 z mega fajnym kolorkiem i żyletką z kita.
Powracając do tematu: 7D z 15-85 IS - oto powód dla którego imho nie warto wchodzić w D300.
the silence is deafening
już nie wspomnę o brakch w szklarni nikona..
zobaczysz jak przyjdzie sprzedac, co ludzie myslą o spadających gumach..
za obudowe i af 3000? spoko mają ceny bo za tyle można mieć drugiego d90 a obrazowanie lepsze i szumy mniejsze.
hehe żebyś to ferrari zobaczył w kolorze czerwonym to trzeba się nieźle napracować, ale każdy ma swoje zdanie, w końcu aparat semi pro to trzeba się więcej napracować niz easy
"Ach to stąd ta frustracja, rozumiem, miałem D3 i jak zobaczyłem D700 to..." widać ze nie masz nawet zielonego pojęcia o chronologii puszek nikona..
jest drogi i wymusza kupienie dla podniesienia prędkości.
nie wiem czy widziałeś obrazek d40, wb ma lepszy od d300 i jaką drogę przeszła matryca żeby tam trafić..
dla mnie głupota wchodzić w n d300 w przyszłym albo jeszcze w tym będzie d400..
dodam ze miałem chyba wszystko nikona..
DX-owa, bo o takiej w tym temacie dyskutujemy jest super, miałem styczność z 18-55, 18-135, 18-105VR, 18-200VR, Sigma 30/1.4, Nikkor 35/1.8, plus szkła FX.
Trzeba zainwestować z 10 zł. w butapren?
Też.
Widziałem, odmówiłem przejażdżki bo wiedziałem, że kierowca się popisywał, nie odpuści i się bałem. Z drugiej strony w każdej chwili mogę poprosić o kluczyki do tego czy tamtego.
Tak samo jak Niedźwiedź, który najpierw kupił D700 a po nim D3...
Zawsze możesz wdepnąć w Canona, 8 kl/s w 14 bitach i bez bg-e7 i o $100 taniej niż D300s.
thank you for choosing Canon products![]()
Właśnie sprzedałem, jednak troszku za mały no i teraz, po GF-1 nie ma miejsca na tą najlepszą i najostrzejszą mikro-lustrzankę.
Nadal podtrzymuję moje zdanie, że LNIB D300 plus LNIB 16-85VR to najlepszy krop ze wszystkich stajni.
Udawało ci się utrzymać 200/2VR przy dłuższych niż 1/30 na FX? Mi poniżej 1/30 tylko okazjonalnie wychodziły ostre fotki.
the silence is deafening