Strona 1 z 7 123 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 64

Wątek: Canon 40D - Dobry wybór dla początkującego?

Wasik
    Guest

Domyślnie Canon 40D - Dobry wybór dla początkującego?

Witam, mam do was dwa pytania. Wiem że były wałkowane wiele razy, jednak chciałbym się dowiedzieć konkretnie.

1) Do tej pory użytkowałem jedynie kompakty. Zaoszczędziłem trochę pieniędzy i postanowiłem zakupić sobie lustrzankę cyfrową. Czytając to forum, postanowiłem swój wybór postawić na Canon-a 40D body. Jak uważacie, czy ten model byłby odpowiedni dla początkującego?

2) Na obiektywach nie znam się w ogóle. Jaki byście polecali? Obiektyw byłby przeznaczony do "wszystkiego" m.in. do fotografowania przyrody, pojazdów podczas jazdy oraz budynków.

Chciałbym się zmieścić do 4500zł, jednak mogę to podciągnąć do 5000zł.

Grzeczny i układny podpis Awatar Merde
    Miasto
    Kraków

Domyślnie

Cytat Zamieszczone przez Wasik Zobacz posta
    Witam, mam do was dwa pytania. Wiem że były wałkowane wiele razy, jednak chciałbym się dowiedzieć konkretnie.

1) Do tej pory użytkowałem jedynie kompakty. Zaoszczędziłem trochę pieniędzy i postanowiłem zakupić sobie lustrzankę cyfrową. Czytając to forum, postanowiłem swój wybór postawić na Canon-a 40D body. Jak uważacie, czy ten model byłby odpowiedni dla początkującego?

2) Na obiektywach nie znam się w ogóle. Jaki byście polecali? Obiektyw byłby przeznaczony do "wszystkiego" m.in. do fotografowania przyrody, pojazdów podczas jazdy oraz budynków.

Chciałbym się zmieścić do 4500zł, jednak mogę to podciągnąć do 5000zł.
    Masz rację, było wiele razy. Jak chcesz dobrze i do wszystkiego, to szukaj niezajeżdżonego 40D (~2200-2300 zł) i również używanego EF-s 17-55/2.8 IS (3000 zł). Lekko przekroczysz budżet, ale to chyba w tym momencie najlepsza oferta na rynku jeśli chodzi o stosunek ceny do jakości.
    I don't pretend to understand Brannigan's Law. I merely enforce it

Początki nałogu Awatar werek
    Miasto
    warszawa

Domyślnie