Pokaż wyniki od 1 do 10 z 74

Wątek: wbudowana lampa i slub

Mieszany widok

  1. #1
    Pełne uzależnienie Awatar roshuu
    Dołączył
    May 2008
    Miasto
    Warszawa, Radzymin
    Posty
    1 107

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez obcy21 Zobacz posta
    właśnie problem z białymi ścianami. cała sala jest w drewnie :/ a kościół siedemnastowieczny i z tego co widziałem też drewniany. Chociaż pan młody mówił że jest jasno w kościele - stwierdzam jedno, będzie "przebojowo" - dobrze że za to kasy nie biorę bo mam stres
    Rob w RAW to bedzie dobrze Pozniej obrobisz.
    !!! Łączenie podwójnego wpisu !!!
    Cytat Zamieszczone przez sebcio80 Zobacz posta
    jak napisalem, jak na sali jest jasno, tak ze na iso 1600 i 1/200 bez lampy fotki sa dosc jasne to jak dopalisz lampa moze to nie starczyc aby zamrozic ruch
    jak zespol ma swoje swiatla i jakis reflektor zaswieci na twarz czlowieka ktorego fotografujesz to tez 1/200 nie starczy aby zamrozic
    Hmm.. moglbys to rozwinac? Poruszyles dosc ciekawy temat - osobiscie u siebie tego nie zauwazylem ale z checia dowiem sie wiecej na temat fotografowania w takich warunkach.
    Ostatnio edytowane przez roshuu ; 07-11-2010 o 23:21 Powód: Automerged Doublepost
    6D + 5D + 14 /2.8 + 35/1.4 + 50/1.4 + 85/1.8 + Fuji X-T1 + 35/1.4

  2. #2
    Pełne uzależnienie
    Dołączył
    Sep 2005
    Miasto
    Wrocław
    Wiek
    45
    Posty
    2 655

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez roshuu Zobacz posta
    Hmm.. moglbys to rozwinac? Poruszyles dosc ciekawy temat - osobiscie u siebie tego nie zauwazylem ale z checia dowiem sie wiecej na temat fotografowania w takich warunkach.
    trudno to wyjasnic, nigdy nie bylem w tym dobry, ostatnio robilem na slubie gdzie orkiestra miala duzo mocnych swiatel to moze znajde takie fotki,

    na pewno takie zdjecia Ci sie zdarzaly, tylko na to uwagi nie zwracałeś, ogólnie zasada fotografowania jest taka, ze im wiecej swiatla mamy tym potrzebujemy krotszych czasow aby zamrozic ruch, przykladowo przy ostrym sloncu czasami nawet 1/2000s potrzeba, tymczasem to samo przy jupiterach zamrozimy juz przy 1/640s (piszę o piłce nożnej)

    na sali weselnej zasada jest prosta, jak światło reklektora zaświeci na twarz czlowieka to przebija światło lampy (oczywiscie to zalezy od wielu czynnikow) i mamy efekt taki ze cale zdjecie jest ostre a twarz poruszona jak u ducha,

    tak samo działa ogólne oświetlenie sali, jak jest ciemnica na sali i robimy z lampą to i 1/60s spokojnie starcza aby wszystko zamrozic, bo światło w kadrze to prawie 100% lampa błyskowa, ale co sie dzieje na jasnych salach jak lampa to tylko 30 - 50%? czas zamrożenia maleje propocjonalnie do stosunku światła błyskowego do zastanego (mniej więcej),

    od razu mówie ze nie robie zadnego paningu i innych efektowych zdjec, strasznie tego nie lubie, wystarczy ze takie fotki robia sobie sami goście, po co ja mam odwalać amatorkę i ich powielac?

    no i ogolnie to polecam zdjac lampe z body na sali weselnej i uzyc radia, lampa na body to zło,
    Moje wątki na forum: sport | fashion
    | R5 | 5D3 | 16-35L II | Sigma 24 Art | Sigma 50 Art | Sigma 105 Art | Sigma 120-300 2.8 OS |

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •