Pokaż wyniki od 1 do 10 z 74

Wątek: wbudowana lampa i slub

Mieszany widok

  1. #1
    Pełne uzależnienie
    Dołączył
    Sep 2005
    Miasto
    Wrocław
    Wiek
    45
    Posty
    2 655

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Goomis Zobacz posta
    A po co taki czas na sali skoro błyskasz? Bez błysku to bym się zgodził ale z błyskiem to 1/30 spokojnie... Jak masz zamiar na sali robic 1/200 to gratuluję "kompaktowych kadrów" :-P
    co oznaczaja "kompaktowe kadry"?

    to jaki czas wystarczy aby zamrozic ruch zalezy od tego jak mocno blyskamy i ile bierzemy swiatla zastanego,

    jak na sali jest jasno + swiatla zespolu to czasami i na 1/200 zdarzaja sie poruszone zdjecia,

    jak jest ciemno i prawie cale swiatlo na zdjeciu to blysk to i te wspomniane 1/30 starcza
    Moje wątki na forum: sport | fashion
    | R5 | 5D3 | 16-35L II | Sigma 24 Art | Sigma 50 Art | Sigma 105 Art | Sigma 120-300 2.8 OS |

  2. #2
    Pełne uzależnienie Awatar Goomis
    Dołączył
    Jun 2006
    Miasto
    Bydgoszcz
    Wiek
    35
    Posty
    1 893

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez sebcio80 Zobacz posta
    co oznaczaja "kompaktowe kadry"?

    to jaki czas wystarczy aby zamrozic ruch zalezy od tego jak mocno blyskamy i ile bierzemy swiatla zastanego,

    jak na sali jest jasno + swiatla zespolu to czasami i na 1/200 zdarzaja sie poruszone zdjecia,

    jak jest ciemno i prawie cale na zdjeciu to blysk to i te wspomniane 1/30 starcza
    sory, że tak późno z odpowiedzią ale zapomiałem o tym wątku :-P
    kompaktowe-wyobraź sobie ciemną salę i i czas 1/200 + błysk wbudowanej lampy główne światło - lampa, przód ok ale z tyłu egipskie ciemności - to rozumiem pod pojęciem kompaktowy kadr :-P zewnętrzna lampa pozwala mi w pełni sterować błyskiem i odbijać go w miarę dowolnie żeby takich sytuacji uniknąć.

    nie wiem gdzie Ci się na 1/200 zdarzyły poruszone zdjęcia? Jak błyśniesz to nie ma takiej opcji bo i tak zamrozisz...
    5DmkIII + S14/2.8 + C35/1.4LmkII + C85/1.2LmkII + C70-200/2.8L + 600EX-RT & 580EXII + Think Tanki (Retro30, Shapeshifter, Skin Set v2) + NEC EA274WMi + Sandisk

  3. #3
    Pełne uzależnienie
    Dołączył
    Sep 2005
    Miasto
    Wrocław
    Wiek
    45
    Posty
    2 655

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Goomis Zobacz posta

    nie wiem gdzie Ci się na 1/200 zdarzyły poruszone zdjęcia? Jak błyśniesz to nie ma takiej opcji bo i tak zamrozisz...

    jak napisalem, jak na sali jest jasno, tak ze na iso 1600 i 1/200 bez lampy fotki sa dosc jasne to jak dopalisz lampa moze to nie starczyc aby zamrozic ruch

    jak zespol ma swoje swiatla i jakis reflektor zaswieci na twarz czlowieka ktorego fotografujesz to tez 1/200 nie starczy aby zamrozic

    lampa na wprost na weselu czasami mozna robic fajne klimatyczne zdjcia
    Moje wątki na forum: sport | fashion
    | R5 | 5D3 | 16-35L II | Sigma 24 Art | Sigma 50 Art | Sigma 105 Art | Sigma 120-300 2.8 OS |

  4. #4
    Pełne uzależnienie Awatar Goomis
    Dołączył
    Jun 2006
    Miasto
    Bydgoszcz
    Wiek
    35
    Posty
    1 893

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez sebcio80 Zobacz posta
    jak napisalem, jak na sali jest jasno, tak ze na iso 1600 i 1/200 bez fotki sa dosc jasne to jak dopalisz moze to nie starczyc aby zamrozic ruch

    jak zespol ma swoje swiatla i jakis reflektor zaswieci na twarz czlowieka ktorego fotografujesz to tez 1/200 nie starczy aby zamrozic

    na wprost na weselu czasami mozna robic fajne klimatyczne zdjcia
    Akurat w tą sobotę trafiłem na jasną salę i mam zamrożony ruch przy iso800 2.8 i 1/250 bez błysku, robiąc 70-200 pierwszy taniec... Bez przesady to nie sporty motorowe!

    Może kłócimy się przez nieporozumienie - nie mówię koniecznie o kompletnie zamrożonym ruchu, wg. mnie zdjęcia a'la panning też się kwalifikują na w pewnym sensie "zamrożony" gdyż główny obiekt nie jest rozmazany i jest ostry dzięki błyskowi a reszta to mogą być kompletne mazy :-P możliwe, że o to może się rozchodzić w naszej drobnej różnicy zdań

    Lampą na wprost owszem ale to specyficzne zdjęcia raczej(długi czas i gruga lamelka np.) Poza tym przy fishu czy jak mam lampę na statywie to siłą rzeczy lampa też jest niejako na wprost
    5DmkIII + S14/2.8 + C35/1.4LmkII + C85/1.2LmkII + C70-200/2.8L + 600EX-RT & 580EXII + Think Tanki (Retro30, Shapeshifter, Skin Set v2) + NEC EA274WMi + Sandisk

  5. #5
    Pełne uzależnienie
    Dołączył
    Sep 2005
    Miasto
    Wrocław
    Wiek
    45
    Posty
    2 655

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Goomis Zobacz posta
    Lampą na wprost owszem ale to specyficzne zdjęcia raczej(długi czas i gruga lamelka np.) Poza tym przy fishu czy jak mam lampę na statywie to siłą rzeczy lampa też jest niejako na wprost
    niekoniecznie dlugie czasy, jak zespol ma fajne swoje oswietlenie to na jego tle klimatyczne fotki wychodza i na krotkich czasach
    Moje wątki na forum: sport | fashion
    | R5 | 5D3 | 16-35L II | Sigma 24 Art | Sigma 50 Art | Sigma 105 Art | Sigma 120-300 2.8 OS |

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •