ale po co do kosciola 1/200 ?
po co chcesz domykac do f4 ? nie widze sensu a traci sie mase swiatla
ale po co do kosciola 1/200 ?
po co chcesz domykac do f4 ? nie widze sensu a traci sie mase swiatla
no comment...
6D mark II+BG-E21 / 60D+BG-E9 / 600D+BG-E8 / 350D+BG-E3 / C 16-35 4 IS L / C 17-55 2.8 IS /C 10-22 3.5-4.5 /T 28-75 2.8 /C 50 1.8 STM /C 85 1.8 /C 100 2.8 L MACRO /C 60 2.8 MACRO /C 35 2.0 IS /S 8 3.5 FISH-EYE /T 70-200 2.8 /C 70-300 4-5.6 IS /... / i coś tam jeszcze ...
a wracając jeszcze do obciachu z kartką itp.
rozwiązanie z plastikową miską zabija
http://www.dfv.pl/szkola-zaawansowani-foto.html?id=790
hehe, może i zabijaAle powiem Ci, że miałam możliwość kombinowania w ten sposób. Z racji, że był to grill u mnie na wiosce, miałam trochę takich plastikowych tacek i miseczek, więc skorzystałam. Korzystaliśmy z wielu rozwiązań, między innymi z takiego - używając plasikowych rzeczy. Może wyglądało to znacznie gorzej niż prezentowane pod podanym linkiem, niemniej efekt zapewne był podobny.
Ja nie mowilem o kosciele o 1/200 tylko o sali. W kosciele to spokojnie 1/60 na f4 przy 400 iso (juz sprawdzalem).
Przy f4 na tym sprzecie jest roznica niz f/2,8. Zreszta w praktyce i tak pewnie bede kombinowal na zmiane z 2 i 4
Co do sali to tu jest jeszcze sprawa nie do konca jasna ale wydaje mi sie ze zostane na tej 1/200 i f/2,8 lub f4 przy iso 400-800. Coz innego wyjscia nie widze..
6D + 5D + 14 /2.8 + 35/1.4 + 50/1.4 + 85/1.8 + Fuji X-T1 + 35/1.4
5DmkIII + S14/2.8 + C35/1.4LmkII + C85/1.2LmkII + C70-200/2.8L + 600EX-RT & 580EXII + Think Tanki (Retro30, Shapeshifter, Skin Set v2) + NEC EA274WMi + Sandisk
co oznaczaja "kompaktowe kadry"?
to jaki czas wystarczy aby zamrozic ruch zalezy od tego jak mocno blyskamy i ile bierzemy swiatla zastanego,
jak na sali jest jasno + swiatla zespolu to czasami i na 1/200 zdarzaja sie poruszone zdjecia,
jak jest ciemno i prawie cale swiatlo na zdjeciu to blysk to i te wspomniane 1/30 starcza
sory, że tak późno z odpowiedzią ale zapomiałem o tym wątku :-P
kompaktowe-wyobraź sobie ciemną salę i i czas 1/200 + błysk wbudowanej lampy główne światło - lampa, przód ok ale z tyłu egipskie ciemności - to rozumiem pod pojęciem kompaktowy kadr :-P zewnętrzna lampa pozwala mi w pełni sterować błyskiem i odbijać go w miarę dowolnie żeby takich sytuacji uniknąć.
nie wiem gdzie Ci się na 1/200 zdarzyły poruszone zdjęcia? Jak błyśniesz to nie ma takiej opcji bo i tak zamrozisz...
5DmkIII + S14/2.8 + C35/1.4LmkII + C85/1.2LmkII + C70-200/2.8L + 600EX-RT & 580EXII + Think Tanki (Retro30, Shapeshifter, Skin Set v2) + NEC EA274WMi + Sandisk