Pokaż wyniki od 1 do 6 z 6

Wątek: Pierwsze zdjecia

Mieszany widok

radosnyy1987
    Guest

Domyślnie Pierwsze zdjecia

Witam. Zaprezentuję tu moje zdjęcia, jestem początkującym amatorem .

1

3

4

5

6

Pełne uzależnienie Awatar Mac
    Miasto
    Gdańsk/Warszawa

Domyślnie

O.K. powiedz nam co chciałeś pokazać na swoich zdjęciach?
    Gołębie - pomyśl nad kadrem i tematem, obcinasz gołębie i nie wiadomo co masz na myśli, co chcesz przez to pokazać. Z 2 coś by można wyciągnąć gdybyś pozbył się lewej strony i odpowiednio przyciął górę i dół. 3 bez komentarza poza powyższymi uwagami.
    4 i 5, przepalona 5, nie rób zdjęć kwiatów w pełnym słońcu. W 4 zgubiłeś ostrość bo domyślam się, że chciałeś pokazać szarańczaka, poza tym kadr, nie centralny.
    5 ten sam błąd centralny kadr na ślimaka, przytnij prawą stronę i dół a będzie lepiej choć przepałów nie zlikwidujesz.
    Powodzenia.
    EOS 5D/BG-E4, EOS-300V, EF 16-35/2.8L | EF 24-105/4L IS | EF 70-200/2.8L| EF 100-400/4.5-5.6L IS | EF 15/2.8 Fisheye | EF 35/1.4L | EF 135/2L| EF 100/2.8L IS Macro | EF MP-E 65/2.8 Macro | Lensbaby Composer | 580 EX II | MR-14EX | PowerShot SX1 IS, Gitzo 1540, 682B
    Onanizm sprzętowy NIE, dobra jakość TAK.

radosnyy1987
    Guest

Domyślnie

chce sie dowiedziec co robię nie tak co moge poprawic w 4 na normalnej rozdzielczości widac go lepiej . Tak już zauważyłem ze w słońcu nie powinno się robić zdjęć .jeśli chodzi o gołębie to są moje pierwsze zdjęcia dlatego takie poobcinane ten kwiatek chyba troszkę lepiej wyszedł .?

Pełne uzależnienie Awatar Mac
    Miasto
    Gdańsk/Warszawa

Domyślnie

Centralny kadr jest nudny, poczytaj sobie na CB o kadrowaniu lub znajdziesz na rynku (allegro) książki na ten temat. Na zdjęciu musisz pokazać coś ciekawego, ważnego a tutaj tego brak. Nie rozdzielczość a kadrowanie. Wytnij z 4 prawą stronę i dół i sam zobaczysz jaki będzie efekt, chociaż w moim odczuciu nie wiele to poprawi całość ale zawsze będzie trochę lepiej.